Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi z dizli skrbimo za ?isto okolje, medtem, ko ga druga stran lepo onesna?uje.Pa vsi mislijo, da je ravno obratno.

Tako skozi prst, pri moji gre v maloro pri regeneracijo 2 dcl nafte.Ampak finta je v tem,da ?e si dovolj brihten in nastavi? lon?ek na vsak auspuh, to nafto lepo ulovi? nazaj in jo, ko se ustavi?, mirno nalije? nazaj v rezervoar.

 

 

Napisano

No ko je pa nafta tak ?ista se pa na pumpi malo polij po hla?ah pa potem poslu?aj kaka bo reakcija ko pride? domov,potem pa to ponovi? z bencinom. Rezultate visokih in niskih tonov pa objavi namesto grafa regeneracije. Pa brez zamere ne more biti premog ?istej?i od kakr?nekoli drve.

Napisano

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

 

Napisano

Nima 90-60-90 krivulje :)

Ja pol pa pogoltnit grenko tableto pa ne jamrat  :blink:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

Ja verjetno ja zato pa vsi bencinarji delajo kolone na klancih to bo ja ?..glede na mojo vsakodnevno relacijo ( ni AC) bi blo prvo treba ukinit te pokrite mopede (45km/h) ,ki res delajo kolone na cestah

Napisano

Hja samo ti ne ....po opisanem ima? zelo stresno vo?njo

To v?eraj je bil le test... druga?e pa u?ivam v dinami?ni in ?portni vo?nji za kar so namenjene na?e mazde.

 

 

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

33112_1.png

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

Jp,tocno to. Ko se vsedem v Mazdo imam filing,da mi je narejena po meri, medtem ko so npr.kaksni Nemci dolgo?asno nahmgnjeni k perfekciji....

 

?koda je parkirana pred hi?o,mazda pa ?aka pred hi?o....

Napisano

Haha mi smo pa res ... v vsakem topicu berem isto xD

In ja vrjamem, da marsikomu zgleda tole jamranje, vsaj veste cesa se ne kupi, da vam ne bo treba "jamrat" z nami ;-)
 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ja, a imaš Forscan ali torque, da bi preveril ene 2-3 parametre potem ko se ti regeneracija zaključi. Najprej to.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Prestavljam debato glede intervala regeneracije oz. nadaljujem v pravi temi.

 

Torej po (zgolj) rednem servisu (olje 5W30 Dexelia) pri Pelkotu so se mi intervali med regeneracijami pri M6 GJ CD 175 l.2016, 90.000 km, prepolovili, poleg tega pa regeneracije trajajo kakšno minuto ali dve dlje. Pelko mi je pojasnil, naj se z regeneracijami ne obremenjujem. Pa se, ker sem radovedne narave in me zanima tehnični razlog😁 Podložke šob so bile menjane pri 65.000 km.

 

Zaporedje prevoženih km med regeneracijami:  135 km, 115 km, 154 km, 263 km, 108 km. Glede na zaporedje sumim, da se je pri četrtem intervalu 262 km eno regeneracijo spregledalo. Tankam pri OMV navaden diesel.

 

Naslednji korak bo, da bom natankal dražje in kao kakovostnejše gorivo.🤪

 

Jaz ti povem, da imaš zabasan filter. Ti pa naredi, kakor  hočeš. Sigurno si eno regeneracijo spregledal. Te vrednosti so zeloooo skupaj. V bistvu, če greš ti iz Kopra v Ljubljano, ti naredi dve regeneraciji vmes. 🤪

Predlagam ti čiščenje filtra. V bistvu je res, kot je nekdo že omenil. To je filter. Sicer malo dražji a konec koncev le filter.

A filter v kliimi tudi pustimo noter 100Kkm? Resda se manj maši pa vendar, kdor ga je kdaj pogledal, zna bit celo listje noter. Tako, da moje mnenje je, da vsakih 70-80Kkm ali še prej, če je potrebno, daš ta filter pač spucati in je pol nekaj časa mir. Vsi vemo, da smo zadnje leto in pol manj vozili zaradi pandemije Korone. Oziroma, več mestne vožnje je bilo vsaj pri meni. 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Ja, lahko da je težava tudi kje na EGRu, pa je tam še kaj za prepucat.

Če je težava na EGR se ti takoj  prižge rumena  lučka check engine. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako pa izgledajo tisti stari natični ključi "Expert" Cr-Mo...vsak ima kak tak "set" doma...za v kanto ni,za nucati pa tudi bolj švoh... ...in je takrat sosed z gedorami odšraufaval kolesa pri Renault Safrane,k so mu pri vulkanizeju na pištolo preveč zategnili......in z nogo gor skakal,in slomil 20-ko (ne 17-ko)...glej sliko...in to Cr-Mo😲 set ne Cr-V k je krhkejši...sem že pisal,da račna ni za zategovanje in odtegovanje...za to je Braker-bar in moment ključ... Pol je pa še ženin brat enkrat izposodil račno...pozabil vrniti,in jo skoz imel v prtljažniku Škode Felicie...in ko je Felicio prodal,je šla račna z njo... In tak set nimaš kaj rabiti...in sem moral slej ko prej kupiti nov set-tisti od Proxxon-a.   Pač set ni bil moj,ampak od pokojnega tasta...za to se pa nisem sekiral...k če ni moje,ni moje. To,kar pa je moje,pa ne dam iz rok kar tako.
    • Meni je enkrat ena, ko sem kupil prvo Miato, rekla, če sem nor, da bi moral kupiti družinski avto. Od takrat se nisva slišala  
    • Joj joj kaki ste. Nč ne upoštevate mnenje, želje žena? 🙂
    • Ma jaz bi rad bil varen na cesti in ne pristanem na to, da bo nekomu oproščeno, če je neprilagojeni egoistični divjak še manj pa da dela neumnosti, ker mu šef, žena al pa kdo drug teži in da je pod stresom. To pač niso opravičila in če se mora kdo zamislit naj se le in samo tisti, ki počne pizdarije. Res ne no, ker ko bo en tak pod "stresom" poradiral nas ali naše najljubše, se verjetno o tem ne bomo tukaj pogovarjali in opravičevali, da je bil pač pod vplivom stresa ali sitnega šefa al pa da je tak že po naravi.   Glede tablic in povezave z identiteto voznika pa sta dve veliki luknji. Do podatka, kdo je lastnik avtomobila sme priti le policija in pa sodišče, torej iz tablice se ne da kar tako dobiti infa kdo je lastnik avta. Pa še to sploh nima nobene veze, ker lastnik avta nikakor ne pomeni, da je bil tudi za volanom. Tako, da tole povezavo si je informacijski pooblaščenec izmislil, verjetno s to idejo, da je bolje met kaj na zalogo kot pa premal. Men je namreč smešno, ker dokler tablice gledamo prosto po prešernu in niso skrite za naše oči in se uporabljajo na javnih mestih je pač edina razlaga le ta, da se tisti na drugi strani zakona bojijo, da bi bili lahko prepoznani oziroma posneti kakšni so v resnici.   Si pa trdim, da uporaba kamer in mobilnih telefonov prej zmanjšuje količino kriminala kot pa da ga povečuje, kot hočejo prikazat, da bi objava videov se smatrala kot kriminalno dejanje al kako se to šteje.    
    • Mazda BT-50 iz leta 2006 ima še tovarniško klimo, pa je poleti v Črni gori lepo hladilo. Zdaj pa tudi "odroševanje" lepo dela. Vsaj tu, na kmetih an na vrh hriba...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.