SpEkTr Napisano 26. julij, 2021 Avtor Prijavi Napisano 26. julij, 2021 Pa saj ne dolgo nazaj si čistil komplet z ventili vred. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 (urejeno) 🙃 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 26. julij, 2021 Avtor Prijavi Napisano 26. julij, 2021 Mislim, zelo dvomim da bi se ti v 30000km tako zapacalo vse, da bi se interval prepolovil. Čudno. 1 Citiraj
Bini Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 pred 5 urami je Aless napisal: @BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto. @AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto. Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok. Tako hita menjava avta je bila izredna, drugače menjam na 7 do 9 let.... 😊Upam pa, da bo nova cx30 tako dolgo pičila brez težav..... , Se že veselim teh 186 bencinskih konjičev na dizel način..... 7 Citiraj
Alex Napisano 2. avgust, 2021 Prijavi Napisano 2. avgust, 2021 Glede regeneracije mi ni več nič jasno. Na poti v Dolomite se je izvajala na vsakih 180 km. Nato sem tankal njihovo agip+ nafto. Ko smo se spuščali iz prelaza(preko 2000m) v dolino, se je regen. izvedla šele pri 243 km. Najbrž zato, ker je bilo veliko km brez čisto brez gasa, le bremze so hudo trpele. 😬 Polno naložen avto in štiri odrasle osebe noter. 🤪 Nato pa zopet na avtocesti na vsakih 170 km. 🤔 Moram pa še enkrat pohvalit to olje ravenol, saj je bila poraba le 6l/100 za domov. Kar je za polno naložen avto in normalne avtocestne hitrosti res ugodna poraba. To je sigurno zasluga olja. Možno je, da so tudi krajši intervali "zasluga" olja?🤔 Brembo diski in ate ploščice so pa res vrhunska kombinacija. Vse štiri spuste čez dvatisočake (prelaze) so vrhunsko izdržale. A ste že kdaj doživeli, ko parkiraš avto po takih vratolomnih spustih in pokajo zavorne čeljusti od vročine. In feltne čisto vroče, da jih skoraj ne moreš prijeti. 2 Citiraj
Janez007 Napisano 3. avgust, 2021 Prijavi Napisano 3. avgust, 2021 (urejeno) 😏 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Bini Napisano 3. avgust, 2021 Prijavi Napisano 3. avgust, 2021 Gorivo je in olje pa sproščen voznik, ki se pelje spočit z dopusta... 2 Citiraj
Boss Napisano 3. avgust, 2021 Prijavi Napisano 3. avgust, 2021 Ta poraba je posledica očiščenega MAP senzorja in nima veze z oljem. Citiraj
Alex Napisano 6. avgust, 2021 Prijavi Napisano 6. avgust, 2021 (urejeno) Regeneracije so se normalizirale na vsakih 200 km. Danes sem zopet vliv v poln rezervoar tekočino liqui moly za čiščenje in zaščito dpf filtra. In res, regeneracija se je že takoj izvajala le 10 km. Baje, da s tem dodatkom dosežeš, da se regeneracije izvajajo tudi pri nižjih temperaturah v samem dpf filtru. Posledično je tudi čas regeneracije krajši. Popravljeno 6. avgust, 2021 od Alex 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 6. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 6. avgust, 2021 Res je, ampak bolj kot ne deluje samo ko je tekočina v rezervoarju. 1 Citiraj
Alex Napisano 6. avgust, 2021 Prijavi Napisano 6. avgust, 2021 pred 1 uro je SpEkTr napisal: Res je, ampak bolj kot ne deluje samo ko je tekočina v rezervoarju. Tudi to je res. Zato pa se priporoča to dodajati na vsak tretji rezervoar. In s tem dosežemo, da se dpf ne zabije še bolj. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 12. avgust, 2021 Prijavi Napisano 12. avgust, 2021 (urejeno) 🙂 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 12. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2021 Jaz tega ne vključujem, se pravi ko se izvaja regeneracija tiste km ne štejem. 1 Citiraj
Alex Napisano 13. avgust, 2021 Prijavi Napisano 13. avgust, 2021 dne 12. 8. 2021 ob 8:23 je Janez007 napisal: @Alex zanima me, ali so v teh tvojih 200 km že vključeni kilometri, ko se izvaja regeneracija (200 km je prevoženih od začetka prve do začetka druge regeneracije)? Evo, zadnje regeneracije so vsakih 230-240 km. 👍 Tole olje, ki je sedaj noter je res top of the top. Poraba tudi znatno nižja, zdi se mi, kot da motor lepše potegne. Jaz naredim tako, da ko se regen. začne, dam števec kilometrov na nulo in ko se konča, zopet na nulo. Tako tudi preverim, koliko kilometrov se regen. izvaja. Trenutno se konča po 12-14 kilometrih. Najbrž pripomore k temu tudi liqui moly, ki sem ga že dvakrat dodal za zaščito in čiščenje dpf filtra. 2 Citiraj
Janez007 Napisano 13. avgust, 2021 Prijavi Napisano 13. avgust, 2021 (urejeno) 👍 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Alex Napisano 13. avgust, 2021 Prijavi Napisano 13. avgust, 2021 pred 12 minutami je Janez007 napisal: Evo, med zadnjimi regeneracijami cca. 80-120km, trajajo pa cca 15 km. 👎 Vožnje večinoma daljše po avtocesti. A ne bi poskusil tudi ti z dodatkom za čiščenje dpf-ja? Lahko bo pomagalo. 1 Citiraj
Aless Napisano 13. avgust, 2021 Prijavi Napisano 13. avgust, 2021 Sem prepričan da za @Janez007 težave ni kriv DPF, težava je nekje drugje, sumim na injektorje, ker ima tudi ob ugodnem voznem režimu (daljše avtocestne vožnje) enostavno preveč goriva v olju, plus tega da je vzorec olja tudi zelo onesnažen za 4kkm. Ta avto bi brez DPFa verjetno konretno dimil iz izpuha, zdaj pač to kompenzira dpf. Čiščenje DPFa z dodatkom pa sem prepričan da ne bo rešilo njegovega problema, četudi bi zdaj namontral nov DPF bi se verjetno isto dogajalo z regeneracijami. No probat ni greh, za tistih 10€ za dodatek ne bo revež, ampak ne preveč pričakovat. 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 13. avgust, 2021 Prijavi Napisano 13. avgust, 2021 pred 1 uro je Aless napisal: Sem prepričan da za @Janez007 težave ni kriv DPF, težava je nekje drugje, sumim na injektorje, ker ima tudi ob ugodnem voznem režimu (daljše avtocestne vožnje) enostavno preveč goriva v olju, plus tega da je vzorec olja tudi zelo onesnažen za 4kkm. Ta avto bi brez DPFa verjetno konretno dimil iz izpuha, zdaj pač to kompenzira dpf. Čiščenje DPFa z dodatkom pa sem prepričan da ne bo rešilo njegovega problema, četudi bi zdaj namontral nov DPF bi se verjetno isto dogajalo z regeneracijami. No probat ni greh, za tistih 10€ za dodatek ne bo revež, ampak ne preveč pričakovat. Se strinjam. No, kot si napisal, škoditi ne more. Bo vsaj ugotovil, ali je DPF tako zabit, da so posledično tako (pre) kratki razmaki med regeneracijami. Citiraj
SpEkTr Napisano 14. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 Hja, tudi pri meni ko sem šel na morje in vlekel prikolico, je tale pm acc dsd kar narašča in celo presegel pm gen , kar mi je bilo čudno. Nasploh sem pred tem zadnji tank ali dva, opažal da je ta parameter kar 'nevarno' visoko. No včeraj ko smo se pa vračali z morja se je pa unesel in je bil potem nekje na 0.25g pm gen pa 6g. Ne vem, al mu je pasalo ker se je tako pregrel ali kaj drugega. Ali pa nafta ,tankal sem v karlobagu na ini. Smo pa potem pri Starodu nabili srno tko da..ah ja.. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 14. avgust, 2021 Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 (urejeno) Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 14. avgust, 2021 Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 pred 1 uro je Janez007 napisal: Saj 99% voznikov se s tem vprašanjem nikoli ne ukvarja (dokler ni s sajami vse zabasano in na armaturni plošči zagori lučka). Meni avto deluje normalno, po mnenju servisa je avto celo zelo dober Zadnjič sem za foro (med regeneracijo) vozil "po jajcih", interval je bil cca. 130 km, poraba 4,6 l/100 km. Ampak, saj če ti dela regeneracije, tudi pogoste, je v redu. Preden se ti prižge opozorilna lučka, baje, da sploh ne dela več regeneracij. To je šele problem. Jaz sem opazil eno stvar. Ko je motor bolj obremenjen (hribi, avtoceste, mesto) se po moje filter bolj zabaše in posledično so regen. bolj pogoste. Sedaj že kak mesec vozim samo relacije, 40 km v eno smer, hitrost 100/ uro, motor dela optimalno in so regen. na vsakih 230-240 km. Zadnja celo na 255 km. Tako, da je vsekakor odvisno od stila in režima vožnje. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 14. avgust, 2021 Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 (urejeno) 🙂 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 14. avgust, 2021 Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 pred 31 minutami je Janez007 napisal: Že kakšen mesec s Torque spremljam parametre (tudi log datoteke) in ugotavljam enako. Pri zadržani vožnji po ravnih cestah in majhnih hitrostih (recimo do 100 km/h) se tudi meni saje V DPF nabirajo zelo počasi, bi rekel normalno. Večje obremenitve zahtevajo več energije, to pomeni več goriva in temu ustrezno več zraka. In v teh režimih pri meni očitno ni več optimalnega izgorevanja (na primer pospeševanje na vključevalnem pasu avtoceste). Daj Alex, ti si pravi za akcijo. Vtakni pod volan OBD2 adapter (desno od ročke za odpiranje pokrova havbe), naloži si Torque PRO aplikacijo, nastavi na beleženje vseh tehničnih parametrov (lahko povem kateri me zanimajo), in objavi log file. 😁 Najprej bi moral nabaviti ta obd 2.Kje se da to kupiti po normalni ceni, da mi ne nabijejo carine? 1 Citiraj
Janez007 Napisano 14. avgust, 2021 Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 (urejeno) 🙂 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 14. avgust, 2021 Prijavi Napisano 14. avgust, 2021 pred 33 minutami je Janez007 napisal: Ker se tudi za male paketke plačuje carino in DDV, sem sam nabavil tole, bluetooth varianto: https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/elektronika-in-dodatki/naprave-za-diagnostiko-vozila/5247363/naprava-za-avto-diagnostiko-icar-obd2-bluetooth?refurl=%2Fizdelki%2Fdodatna-oprema%2Felektronika-in-dodatki%2Fnaprave-za-diagnostiko-vozila Ti pa z veseljem adapter tudi posodim, Android aplikacije Torque za okoli 3,5€ pa žal ne morem (ne znam). A mora bit aplikacija obvezno Torque pro? Ali je v redu tudi kakšna druga? Evo, sem že naročil adapter na Silux. 😊 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.