Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tole bo še zanimivo...👍

Ker je tudi zame popolnoma novo področje bom verjetno rabil Janez tvojo pomoč in ostalih, ko dobim stvar domov (ja, tega ne obvladam, da boste veseli 😊

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Pa saj te osnovne operacije in še kaj zraven ti že forscan podpira, tale mazda IDS pa ne vem če se dobi .

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Ja Forscan je super, z njim lahko delaš vse kot na servisu, jaz sem si na M3 preprogramiral BCM da se same vklopijo luči, pa ključe lahko kodiraš.... ampak za logiranje vožnje ima pa malo butasto, ker ima nek svoj file ki ga lahko odpreš samo z Forscanom. V Excelu mi ne odpre, Torque log file pa lahko v Excelu odpreš. 

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

A ve kdo za kakšno, ki jo uporabljajo servisi, po možnosti Mazda servisi in se da dobiti na netu?

Pooblaščeni Mazda servis uporablja IDS software oz. zdaj na novejših MDARS, moraš pa imeti ustrezen obd vmesnik drugače Mazdin software ne dela. 

Mazda uporablja OBD vmesnik VCM2. 

 

 

pred 59 minutami je Alex napisal:

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Forscan za pc je brezplačen. Forscan dobis tudi za telefone, v play market. Je pa za plačat neki drobiž. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torque ima csv file. 

Forscan pa nevem kako končnico ima. Če odprem v Excelu log file mi pokaže podatke vse pomešano, medtem ko ta isti log lahko v Forscanu odprem in vidim podatke. 🤔

IMG_20210815_194413.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hja, za probat je, a nista tam dva taka senzorja oz. dva za potrebe  DPF en je ta ki ga omenjaš ti, potem je pa še en?

Napisano

Meni je isto crknil ta za povratni tlak - cel lightshow na armaturki, itak v limb mode

 

Začelo se je pa tako da je bilo slišati neko sikanje ko sem dal gas.

 

Ga je pa totalno stopilo, nova verzija pa je cela železna (pride cel kit)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za ti leta star telefon taka cena? Optimistično...
    • A n piše lepo, da je med top tremi tv v letu 24? Med vsemi? Dej, preberi še enkrat ves članek. Obstaja pa tudi en lušten pripomoček za pomoč - Google translate. 😉
    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.