Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi meni bo naslednji teden mehanik ta senzor zamenjal z modificiranim, ker je originalni izdihnil

Poslano z mojega M2012K11AG z uporabo Tapatalk

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo  obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika? 

 

 

Napisano

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Kot že večkrat napisano Torque Pro in Forscan😉

Katera od dveh je bolj pregledna, bolj za "začetnike", da ni preveč komplicirana? 

Obe sta plačljivi. Ali je Forscan lite prava? 🤔

 

 

Napisano

Vse te aplikacije za OBD so bolj take, da se je treba malo poglobit in niso ravno tipa "plug&play" ... in da bi takoj vse delalo, tako kot zelis ... 

 

https://forscan.org/download.html

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

FORScan Lite 1.5.11 for Android (Core 2.3.41) - avtor Alex.

 

In potem praviš, da si začetnik 🤣

Se pravi, to je to? 

Ok. Kako se to plača glede nato, da nisem še kupoval takih aplikacij? 🤔

Glej, res, moja, aplikacija pa vas, sprašujem. 😄

 

 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Alex napisal:

Se pravi, to je to? 

Ok. Kako se to plača glede nato, da nisem še kupoval takih aplikacij? 🤔

Glej, res, moja, aplikacija pa vas, sprašujem. 😄

Samo podatke plačilne kartice rabiš, pa Google račun  ... govorim za Android telefon.

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tokrat je sprožilo regeneracijo prvič pri 175 km, za nazaj domov pa pri 255 km. 🤔 Nič jasno, kako to deluje, na kakem principu. Zakaj takšna razlika. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Meni pa je počasi postaja jasno. Regeneracijo sprožata 2 parametra, ko se približata vrednosti 6g/L in ki se izračunavata neodvisno: DPF_GEN in PM_ACC_DSG. Regeneracijo sproži tisti, ki se prej približa vrednosti 6g/L.

 

Pri "zdravih" avtih sproža regeneracijo DPF_GEN, ki jo računalnik izračuna glede na porabljeno gorivo (več porabljenega goriva, sorazmerno več saj). Pri tem parametru se regeneracija izvede na cca 17 l porabljenega goriva. Na avtocesti je velik upor zraka, zato večja poraba in zato so intervali krajši.

 

Včasih pa izgorevanje v "bolanem" avtu ni popolno in zato z isto porabljeno količino goriva, kot pri zdravem avtu, avto generira veliko več saj. Zato računalnik istočasno ugotavlja zamašenost DPF še na drug način, in sicer z razliko tlaka na začetku in koncu DPF filtra. Bolj ko je filter zamašen, večja je razlika tlaka. Ker je razlika tlaka odvisna tudi ob trenutne porabe goriva, obratov in še česa, računalnik upošteva tudi to, ko izračunava parameter PM_ACC_DSG (enačba meni ni znana). PM_ACC_DSG se pri "bolanih" avtih hitreje približuje vrednosti 6, kot DPF_GEN, zato se regeneracija izvaja hitreje kot na 17l porabljenega goriva.

 

Če so regeneracije prepogoste (na primer vsakih 50 km), računalnik javi napako DPF filtra ..

 

Primer "zdravega" avta (regeneracijo sproži 17l porabljenega goriva):

slika.png.9bfadad06cb82a45ac1bc74d87b0ed71.png

 

Primer "bolanega" avta (regeneracijo sproži prevelika tlačna razlika DPF filtra😞

slika.png.d32503cd36bd9a4ef00f1e408b063c2d.png

Verjetno je res nekaj na temu. 

Nisem še nabavil aplikacije, da bi to pogledal pri mojem avtu. 🙄

Mi je pa čudno, ker sem šel za gor po italijanski strani po avtocesti, nazaj tudi po avtocesti, samo po naši strani. In obakrat je bila hitrost "primerna". 🤔 Poraba za gor povprečje 6,5l/100 za domov pa 6,2 l/100. Vseeno je prevelika razlika pri regeneracijah po moje. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Mogoče tudi je tudi tvoj avto vedno bolj "bolan". 😁 Verjetno pa da ne.

 

Veliko bo jasno iz podatkov. Upam, da ti bo le uspelo nabaviti aplikacijo v kakšnem mesecu ali dveh 😜 Tistih 6€ si verjetno že rezerviral za gostovanje tega foruma na zmogljivejšem strežniku in sedaj se mora spet nabrati ...

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Nimam. Ne rabim ne računalnika ne prenosnika. Potem bi cel dan visel na tem forumu. :aaaaa:

 

 

Napisano

@Janez007 ja vse kar si napisal drži, to sva že pred letoma ugotavljala z @SpEkTr-om. Upam pa, da najdeš še kakšno korelacijo z ostalimi parametri v motorju, tako daleč se jaz nisem spuščal (ni bilo dovolj motivacije). Bi pa definitivno bilo fino imeti še "zdrav" vzorec od nekoga, ki je še čisto na začetku s kilometri.

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Evo, končno kupil to aplikacijo  Forscan za telefon. Sedaj je vse doma. Kaj sedaj? 🤔

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je samuel napisal:

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Alex napisal:

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

No jaz za razliko od tebe ne vem kdaj se izvaja, če ne bi imel vmesnika. Sicer se po zvoku in porabi da ugotoviti, ampak nekako sem se navadil na aplikacijo. Ena opcija je še istop, ampak tega imam itak permanentno izključenega .

Popravljeno od samuel
Napisano

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Napisano
pred 20 minutami je kacnje napisal:

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Imaš en kup indicev, da, se regen. izvaja. 

1.Trenutna poraba naraste. 

2.Ko spustiš gas, se trenutna poraba ne vrne na 0 ampak prikaže nekje 0,2-0,3

3.Ko spustiš gas iz avpuhov globoko doni. 

4.Ko menjaš v višjo prestavo, motor za trenutek "počepne", ne zagrabi takoj. 

5.i-loop ne deluje(not ready) 

6. Ikonica motorja ( pri i- loop) ni obarvana modre barve. 

 

 

Napisano

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.