Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 17. 11. 2021 ob 17:43 je Martin Cufer napisal:

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Razširi  

Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔

 

 

Napisano
  dne 18. 11. 2021 ob 19:11 je Alex napisal:

Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔

Razširi  

Testiraj še s forscanom. Imam 2 takšna vmesnika in prikazujeta vse bp, se sicer kdaj zgodi, da se ne povežeta takoj, ko pa se, potem delujeta kot je treba. Tudi hkratno prostoročno telefoniranje ni problem. 

 

lp, Samo 

Napisano

Tako, tudi sam bi poskusil z forscanom, ki je do uporabnika veliko bolj prijazen.

Pa tudi če ne bo delovalo, lepo refund na google play in dobiš novce nazaj.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Napisano
  dne 14. 12. 2021 ob 15:36 je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Razširi  

Meni je Ervin rekel, da nekje 200Kkm max zdrži dpf filter. Potem se menja ali off. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
  dne 14. 12. 2021 ob 15:36 je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Razširi  

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hmh, jaz mam 300kkm pa prvi DPF, zaenkrat brez problemov, interval regeneracij med 150-250k, odvisno od vožnje. 

Se pa prek OBDja vidi da se je v njem nabralo že nekaj pepela (pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l). 

Dokler bo tak delal ga ne diram, pa čeprav mi malo najeda to mešanje nafte v olje, to bi z odstranitvijo dpfa rešil, ampak ok. 

Z izbiro ustreznega olja sem tudi to mešanje nafte uspel spravit pod kontrolo😎

Drugače pa ja druge znamke imajo za moje pojme Dpf regeneracije boljše rešeno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 14. 12. 2021 ob 15:48 je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

Razširi  

 

Preko obdja je prebral podatke, fizicno bomo pa tudi kmal vidli v kakem stanju je

Napisano

Me zanima na podlagi katerih podatkov je ugotovil, da je fuc.

Sicer pa, daš drug vložek notri in piči dalje.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
  dne 14. 12. 2021 ob 19:02 je SpEkTr napisal:

Sicer pa, daš drug vložek notri in piči dalje.

Razširi  

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 8:01 je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

Razširi  

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

  dne 15. 12. 2021 ob 8:52 je Hixxy napisal:

5.

če nič od tega ne pomaga, zapalit :D

Razširi  

Ta je dobra vsaka ti čast, smeha za celi dan..... 😊😂🤣

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 8:56 je Bini napisal:

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

Razširi  

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 9:01 je NevLado napisal:

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Razširi  

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 9:06 je Bini napisal:

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Razširi  

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 10:00 je Janez007 napisal:

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Razširi  

Bi bi, kratke ture 5-10km bi ga uničile, še zagorel se nebi pri teh km.... 😟

Napisano
  dne 14. 12. 2021 ob 15:48 je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

Razširi  

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

  dne 14. 12. 2021 ob 20:42 je Boss napisal:

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

Razširi  

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

  dne 15. 12. 2021 ob 8:01 je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

Razširi  

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

  dne 15. 12. 2021 ob 8:56 je Bini napisal:

 

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

Razširi  

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 9:01 je NevLado napisal:

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Razširi  

Bom definitivno, čez 14 dni morem spet na kontrolo, če vse dela kot je treba :)

Napisano

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 16:39 je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

Razširi  

Se strinjam. Nekatere serije skayactiv dizlov imajo (so imele) že serijsko slabe kvalitete injektorjev not in so začeli puščati že po prevoženih komaj 60Kkm. 

In posledično so imeli kmalu za tem zelo kratke intervale regeneracij ( na vsakih 80-100 km). To so bili ekstremi in so zamenjali zadeve v garanciji a so tudi primeri, ko se je to dogajalo počasneje. Menim, da so defektni injektorji glavni krivci za prekomerno zabitje dpf-ja. 

Jaz bi jih dal tudi stestirati, če bi se že lotil tako obsežnega servisa. 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 15. 12. 2021 ob 16:39 je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

Razširi  

 

Premalo časa, tolk časa nemorem bit brez avta... zato pride na vrsto ob naslednjem dopustu. Sicer se bo pa zdej tak dejansko vidlo, če avto kej kadi. Men se zdi, da so za tole krive bolj moje krajše relacije

Popravljeno od Deeyan
Napisano
  dne 15. 12. 2021 ob 15:53 je Deeyan napisal:

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Razširi  

Ej cene bodo šle samo še gor (rabljenih avtov). Tako da če bi imel bencinarko, kupi dobesedno danes. Če boš še malo čakal, bo samo še slabše. Povem iz lastnih izkušenj :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.