Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem kolk ti je poraba pomembna, ampak ta kombinacija tamočnega dizla, avtomatike in AWD je precej požrešna. Pod 7l/100km bo kar izziv, prej bo šlo na 7,5.

 

Menjalnik ni problematičen, motor pri tem letniku je manj problematičen kot recimo tak pred letnikom 2015. Ampak vseeno, en dober pregled pri mehankarju sigurno ne bo odveč. Osebno bi malce stisnil prodajalca, da si vsaj jurja in pol rezerviraš za servis in kakšen poseg če bo potreben. Avti se slabo prodajajo danes tako, da imaš pogajalske adute več ali manj v svoji roki.

 

 

33112_1.png

Napisano
dne 3. 2. 2024 ob 18:11 je Boss napisal:

Nekateri (Škoda) imajo probleme s tem še danes. GUmb za luči nima osvetljenih pozicij - zelo super je to v temi iskat, kje mora bit pozicija stikala.

 

Ej Boss, kdaj si se pa ti v janševo stranko vpisal. Širiš neresnice. (beri: laži)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 15 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej Boss, kdaj si se pa ti v janševo stranko vpisal. Širiš neresnice. (beri: laži)

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

Ni čudno. Če pogledaš zadnji zapis o zanesljivosti in zadovoljstvu strank je škoda precej zadaj (skupaj z ljudskim vozilom). Tako da ena žarnica ni nič. 😉

 

 

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Ne vem kolk ti je poraba pomembna, ampak ta kombinacija tamočnega dizla, avtomatike in AWD je precej požrešna. Pod 7l/100km bo kar izziv, prej bo šlo na 7,5.

 

Menjalnik ni problematičen, motor pri tem letniku je manj problematičen kot recimo tak pred letnikom 2015. Ampak vseeno, en dober pregled pri mehankarju sigurno ne bo odveč. Osebno bi malce stisnil prodajalca, da si vsaj jurja in pol rezerviraš za servis in kakšen poseg če bo potreben. Avti se slabo prodajajo danes tako, da imaš pogajalske adute več ali manj v svoji roki.

 

 

Poraba mi ni toliko pomemebna.  Če je okrog 8L je OK. 
 

Hvala za info. 
Pa poznate tega dobavitelja? Dejstvo je da je nižanje cen za 1.5k kar veliko :)  Vseeno pa je seveda za poizkusit!

 

Žiga

Napisano
pred 3 urami je Ziga96 napisal:

Poraba mi ni toliko pomemebna.  Če je okrog 8L je OK. 
 

Hvala za info. 
Pa poznate tega dobavitelja? Dejstvo je da je nižanje cen za 1.5k kar veliko :)  Vseeno pa je seveda za poizkusit!

 

Žiga

Pri tej kilometrini bi šel menjat olje v AT menjalniku, če misliš imet avto na daljši rok. Spucat bo verjetno treba tudi sesalni kolektor od saj, ki so se nabrale v tem času. Tudi olje v diferencialu zadaj bo že za zamenjat.

 

Preveri pri serviserju še kdaj so bili delani servisi, da so bili res pod 20kkm prevoženih, da ne bo potem kakšna slaba volja.

 

Iz voznega vidika nimaš pa kaj sfalit, top avto.

Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

 

Mazde so bolj zanesljive ker so preproste. Nobenih lučk v stikalih pa stvar ne more crknt. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Pri tej kilometrini bi šel menjat olje v AT menjalniku, če misliš imet avto na daljši rok. Spucat bo verjetno treba tudi sesalni kolektor od saj, ki so se nabrale v tem času. Tudi olje v diferencialu zadaj bo že za zamenjat.

 

Preveri pri serviserju še kdaj so bili delani servisi, da so bili res pod 20kkm prevoženih, da ne bo potem kakšna slaba volja.

 

Iz voznega vidika nimaš pa kaj sfalit, top avto.

Zdravo. 
 
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku. 
 

Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?

Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L.  Zanimivo

 

Napisano (urejeno)

M6 ima kar vitko linijo. Golf pa je škatla.

Poglej si ga vizualno, brez kvazi cifer. Eni štejejo prostor zraven tudi tam ko je rezervno kolo.

Jaz recimo Focusa polnim do stropa, ker imam mrežo.

 

Tudi prostora pri zadnjih nogah nima več kot Focus karavan (2018 naprej).

 

Olje pa je doživljensko dokler ti menjalnik ne zruži. Potem nisi več v garanciji, pa si ga nasrkal.

Škodi ne, lahko da ne bo zružil lahko da bo.

Na Alfi je trajno olje novi lastnik menjal pri 90k km in 8 letih. Pa je bilo črno kot noč.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Ziga96 napisal:

Zdravo. 
 
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku
 

Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?

Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L.  Zanimivo

 

Še kdo verjame v to sploh?😂

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Še kdo verjame v to sploh?😂

Privarčuješ kakih 100eur al koliko je to olje napram kakih 6-8k eur kot je at menjalnik🤣 (še v mcdonaldsu morajo menjati olje, čeprav tam bi verjetno res radi videli da je lifetime, pa ne gre...pa je sam krompir, pa burgerji😁)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano
pred 17 urami je Ziga96 napisal:

Zdravo. 
 
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku. 
 

Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?

Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L.  Zanimivo

 

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
  • Hvala 3
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

Hvala za takšen izčrpen odgovor!

To so informacije ki jih potrebujemo.  
 

Kaj pa kilometri in mašina? So kritični ali je to vse še v mejah normale?

 

Lp

Žiga

Napisano
pred 4 minutami je Ziga96 napisal:

Hvala za takšen izčrpen odgovor!

To so informacije ki jih potrebujemo.  
 

Kaj pa kilometri in mašina? So kritični ali je to vse še v mejah normale?

 

Lp

Žiga

To ti bo pa moral kdo drug odgovorit ki se bolj spozna na dizle ampak pucanje kolektorja od saj ti ziher ne uide. Je pa saj manj, kot na CD150/CD175 mašinah, ker ima ta CD184 že scavnico.

 

preberi tole temo - https://www.mazda-si.net/topic/17752-imajo-novejsi-adblue-diesel-motorji-22-se-vedno-iste-probleme/

 

Napisano

Ja res, vprašanje če je že potrebno, ker bi se moral po logiki delovanja svinjat bistveno manj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz sem na Aisin menjalniku na M2 menjaval na 6 let, kot je pisalo v knjigi. Celo tukaj sem bil grajan, zakaj nisem upošteval meje na kilometre.

 

In ja. Menjava se je poznala, tudi samo po 45k km prevoženih.

Popravljeno od godlike
Napisano
dne 28. 2. 2024 ob 11:34 je NevLado napisal:

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

Napisano
Pravkar je Agerg napisal:

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

NE MENJUJ OLJA V TEM AVTOMATIKU S PRISILNIM SPIRANJEM, KER BOŠ UNIČU VSE SKUP

 

sori za caps, sam da kdo ne spregleda

 

to ni dsg kot pri nemcih! menjaj filter, olje, korito dol, spucej magnet...menjaj 4 litre, vozi 30-60kkm in potem naredi samo menjavo da izpustiš iz čepa

pred 5 minutami je Agerg napisal:

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

Vzameš dol zračni filter s škatlo, odviješ 10 matico in potegneš ven palčko - pogledaš barvo olja... tam bo takoj jasno, kako nujna je menjava

Napisano

Torej uradni servis totalno mimo z informacijami. Hudo, če je tole res. Sicer me zanima še tehnični razlog, zakaj bi se vse skupaj uničilo s spiranjem. Sem pač firbčen...

 

Bom preveril olje, pa potem naprej. Predvidevam, da kakšni bolj temni odtenki olja pomenijo nujno menjavo - nekaj takšnega:

 

 

 

Napisano

Kdo je pa rekel Oz napisal, da boš uničil menjalnik s tem??
Eni s foruma so to že naredili (Tim Elkhart metoda) , pa avto laufa dalje BP.

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

NE MENJUJ OLJA V TEM AVTOMATIKU S PRISILNIM SPIRANJEM, KER BOŠ UNIČU VSE SKUP

 

sori za caps, sam da kdo ne spregleda

 

to ni dsg kot pri nemcih! menjaj filter, olje, korito dol, spucej magnet...menjaj 4 litre, vozi 30-60kkm in potem naredi samo menjavo da izpustiš iz čepa

Vzameš dol zračni filter s škatlo, odviješ 10 matico in potegneš ven palčko - pogledaš barvo olja... tam bo takoj jasno, kako nujna je menjava

 

Torej, predvidevam, da bo debata. 😁

Napisano
dne 26. 2. 2024 ob 21:21 je Ziga96 napisal:

Zdravo.

Sem nov na forumu, ker se kar veliko zanimam za nakup mazde, mazde 6.

Nagledan imam tale avto:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19145830&display=Mazda Mazda6

 

Lahko mogoče kdo komentira? Pozna kdo prodajalca?
Avto je iz Italije, pobarvana sta sprednji in zadnji odbijač. 

Kako pa je kaj mehanska plat tega avtomobila s takšnimi specifikacijami? Povzroča težave menjalnik? AWD? 2.2 diesel? Delam cca 20-25k kilometrov letno. Servisi bodo v vsakem primeru delani na 15k :) VČasih je na dan 0km, včasih 15, včasih pa 70... V službo se vozim z drugim avtomobilom. 

Po pregledu foruma sem videl, da nekateri imajo dobre izkušnje nekateri slabe - kar je logično :)


Vsaka informacija bo dobrodošla.

Hvala.
 

Aja,

Dodam še link od licitacije, če ima kdo mogoče dostop do več podatkov ali kaj podobnega :)

 

 

vzameš to in nimaš nič od predvidenih težav in problemov, problem solved :) -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19305750&display=Mazda Mazda6

Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Torej uradni servis totalno mimo z informacijami. Hudo, če je tole res. Sicer me zanima še tehnični razlog, zakaj bi se vse skupaj uničilo s spiranjem. Sem pač firbčen...

 

Bom preveril olje, pa potem naprej. Predvidevam, da kakšni bolj temni odtenki olja pomenijo nujno menjavo - nekaj takšnega:

 

 

 

Mazdino olje za naše menjalnike je svetlo modre barve.

 

Ko pogledaš v menjalnik, more bit na šibki modro-rumeno, zaradi plastike na podlagi.

 

Čim je rjavo/črno, menjaj!

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Jaz predlagam osvežitev, kar pomeni menjava količine v karterju in seveda filter, potem voziš 30000km, ponoviš in potem vsake 60000km menjava olja. S tem boš osvežil olje in mu dal čas za adaptacijo in privajanje, ker se bo spralo nekaj 'mulja'. Menjalniki od mazde so top in glede menjve olja, da menjava olja je potrebna, ne govorim na pamet ampak iz izkušenj.

Napisano (urejeno)

Huh, 1000 in eno mnenje vidim. Se bom jaz tega poizkusil lotiti malo drugače. Mi lahko kdo pomaga z iskanjem podatkov menjalnika? A je proizvajalec menjalnika v mojem primeru Mazda ali imajo zunanjega dobavitelja? Kakršni koli tehnični podatki in specifikacije pridejo prav, v kolikor jih kdo ima ali jih je že kdaj iskal.

Tole sem našel jaz, če ima kdo še kaj več, npr. kakšno nalepko s podatki iz menjalnika, karkoli, pride prav:

GEARSMAGAZINE.COM

The new Mazda FWD 6-speed comes in the following vehicles: 2012–present — Mazda 2.0L–2.5L 2014–present — Mazda 6 2.5L 2013 — Mazda CX-5 2.0L–2.5L In this edition of Fun with Transmissions, we’ll...
Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.