Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem kolk ti je poraba pomembna, ampak ta kombinacija tamočnega dizla, avtomatike in AWD je precej požrešna. Pod 7l/100km bo kar izziv, prej bo šlo na 7,5.

 

Menjalnik ni problematičen, motor pri tem letniku je manj problematičen kot recimo tak pred letnikom 2015. Ampak vseeno, en dober pregled pri mehankarju sigurno ne bo odveč. Osebno bi malce stisnil prodajalca, da si vsaj jurja in pol rezerviraš za servis in kakšen poseg če bo potreben. Avti se slabo prodajajo danes tako, da imaš pogajalske adute več ali manj v svoji roki.

 

 

33112_1.png

Napisano
dne 3. 2. 2024 ob 18:11 je Boss napisal:

Nekateri (Škoda) imajo probleme s tem še danes. GUmb za luči nima osvetljenih pozicij - zelo super je to v temi iskat, kje mora bit pozicija stikala.

 

Ej Boss, kdaj si se pa ti v janševo stranko vpisal. Širiš neresnice. (beri: laži)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 15 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej Boss, kdaj si se pa ti v janševo stranko vpisal. Širiš neresnice. (beri: laži)

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

Ni čudno. Če pogledaš zadnji zapis o zanesljivosti in zadovoljstvu strank je škoda precej zadaj (skupaj z ljudskim vozilom). Tako da ena žarnica ni nič. 😉

 

 

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Ne vem kolk ti je poraba pomembna, ampak ta kombinacija tamočnega dizla, avtomatike in AWD je precej požrešna. Pod 7l/100km bo kar izziv, prej bo šlo na 7,5.

 

Menjalnik ni problematičen, motor pri tem letniku je manj problematičen kot recimo tak pred letnikom 2015. Ampak vseeno, en dober pregled pri mehankarju sigurno ne bo odveč. Osebno bi malce stisnil prodajalca, da si vsaj jurja in pol rezerviraš za servis in kakšen poseg če bo potreben. Avti se slabo prodajajo danes tako, da imaš pogajalske adute več ali manj v svoji roki.

 

 

Poraba mi ni toliko pomemebna.  Če je okrog 8L je OK. 
 

Hvala za info. 
Pa poznate tega dobavitelja? Dejstvo je da je nižanje cen za 1.5k kar veliko :)  Vseeno pa je seveda za poizkusit!

 

Žiga

Napisano
pred 3 urami je Ziga96 napisal:

Poraba mi ni toliko pomemebna.  Če je okrog 8L je OK. 
 

Hvala za info. 
Pa poznate tega dobavitelja? Dejstvo je da je nižanje cen za 1.5k kar veliko :)  Vseeno pa je seveda za poizkusit!

 

Žiga

Pri tej kilometrini bi šel menjat olje v AT menjalniku, če misliš imet avto na daljši rok. Spucat bo verjetno treba tudi sesalni kolektor od saj, ki so se nabrale v tem času. Tudi olje v diferencialu zadaj bo že za zamenjat.

 

Preveri pri serviserju še kdaj so bili delani servisi, da so bili res pod 20kkm prevoženih, da ne bo potem kakšna slaba volja.

 

Iz voznega vidika nimaš pa kaj sfalit, top avto.

Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

 

Mazde so bolj zanesljive ker so preproste. Nobenih lučk v stikalih pa stvar ne more crknt. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Pri tej kilometrini bi šel menjat olje v AT menjalniku, če misliš imet avto na daljši rok. Spucat bo verjetno treba tudi sesalni kolektor od saj, ki so se nabrale v tem času. Tudi olje v diferencialu zadaj bo že za zamenjat.

 

Preveri pri serviserju še kdaj so bili delani servisi, da so bili res pod 20kkm prevoženih, da ne bo potem kakšna slaba volja.

 

Iz voznega vidika nimaš pa kaj sfalit, top avto.

Zdravo. 
 
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku. 
 

Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?

Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L.  Zanimivo

 

Napisano (urejeno)

M6 ima kar vitko linijo. Golf pa je škatla.

Poglej si ga vizualno, brez kvazi cifer. Eni štejejo prostor zraven tudi tam ko je rezervno kolo.

Jaz recimo Focusa polnim do stropa, ker imam mrežo.

 

Tudi prostora pri zadnjih nogah nima več kot Focus karavan (2018 naprej).

 

Olje pa je doživljensko dokler ti menjalnik ne zruži. Potem nisi več v garanciji, pa si ga nasrkal.

Škodi ne, lahko da ne bo zružil lahko da bo.

Na Alfi je trajno olje novi lastnik menjal pri 90k km in 8 letih. Pa je bilo črno kot noč.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Ziga96 napisal:

Zdravo. 
 
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku
 

Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?

Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L.  Zanimivo

 

Še kdo verjame v to sploh?😂

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Še kdo verjame v to sploh?😂

Privarčuješ kakih 100eur al koliko je to olje napram kakih 6-8k eur kot je at menjalnik🤣 (še v mcdonaldsu morajo menjati olje, čeprav tam bi verjetno res radi videli da je lifetime, pa ne gre...pa je sam krompir, pa burgerji😁)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano
pred 17 urami je Ziga96 napisal:

Zdravo. 
 
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku. 
 

Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?

Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L.  Zanimivo

 

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
  • Hvala 3
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

Hvala za takšen izčrpen odgovor!

To so informacije ki jih potrebujemo.  
 

Kaj pa kilometri in mašina? So kritični ali je to vse še v mejah normale?

 

Lp

Žiga

Napisano
pred 4 minutami je Ziga96 napisal:

Hvala za takšen izčrpen odgovor!

To so informacije ki jih potrebujemo.  
 

Kaj pa kilometri in mašina? So kritični ali je to vse še v mejah normale?

 

Lp

Žiga

To ti bo pa moral kdo drug odgovorit ki se bolj spozna na dizle ampak pucanje kolektorja od saj ti ziher ne uide. Je pa saj manj, kot na CD150/CD175 mašinah, ker ima ta CD184 že scavnico.

 

preberi tole temo - https://www.mazda-si.net/topic/17752-imajo-novejsi-adblue-diesel-motorji-22-se-vedno-iste-probleme/

 

Napisano

Ja res, vprašanje če je že potrebno, ker bi se moral po logiki delovanja svinjat bistveno manj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz sem na Aisin menjalniku na M2 menjaval na 6 let, kot je pisalo v knjigi. Celo tukaj sem bil grajan, zakaj nisem upošteval meje na kilometre.

 

In ja. Menjava se je poznala, tudi samo po 45k km prevoženih.

Popravljeno od godlike
Napisano
dne 28. 2. 2024 ob 11:34 je NevLado napisal:

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

Napisano
Pravkar je Agerg napisal:

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

NE MENJUJ OLJA V TEM AVTOMATIKU S PRISILNIM SPIRANJEM, KER BOŠ UNIČU VSE SKUP

 

sori za caps, sam da kdo ne spregleda

 

to ni dsg kot pri nemcih! menjaj filter, olje, korito dol, spucej magnet...menjaj 4 litre, vozi 30-60kkm in potem naredi samo menjavo da izpustiš iz čepa

pred 5 minutami je Agerg napisal:

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

Vzameš dol zračni filter s škatlo, odviješ 10 matico in potegneš ven palčko - pogledaš barvo olja... tam bo takoj jasno, kako nujna je menjava

Napisano

Torej uradni servis totalno mimo z informacijami. Hudo, če je tole res. Sicer me zanima še tehnični razlog, zakaj bi se vse skupaj uničilo s spiranjem. Sem pač firbčen...

 

Bom preveril olje, pa potem naprej. Predvidevam, da kakšni bolj temni odtenki olja pomenijo nujno menjavo - nekaj takšnega:

 

 

 

Napisano

Kdo je pa rekel Oz napisal, da boš uničil menjalnik s tem??
Eni s foruma so to že naredili (Tim Elkhart metoda) , pa avto laufa dalje BP.

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

NE MENJUJ OLJA V TEM AVTOMATIKU S PRISILNIM SPIRANJEM, KER BOŠ UNIČU VSE SKUP

 

sori za caps, sam da kdo ne spregleda

 

to ni dsg kot pri nemcih! menjaj filter, olje, korito dol, spucej magnet...menjaj 4 litre, vozi 30-60kkm in potem naredi samo menjavo da izpustiš iz čepa

Vzameš dol zračni filter s škatlo, odviješ 10 matico in potegneš ven palčko - pogledaš barvo olja... tam bo takoj jasno, kako nujna je menjava

 

Torej, predvidevam, da bo debata. 😁

Napisano
dne 26. 2. 2024 ob 21:21 je Ziga96 napisal:

Zdravo.

Sem nov na forumu, ker se kar veliko zanimam za nakup mazde, mazde 6.

Nagledan imam tale avto:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19145830&display=Mazda Mazda6

 

Lahko mogoče kdo komentira? Pozna kdo prodajalca?
Avto je iz Italije, pobarvana sta sprednji in zadnji odbijač. 

Kako pa je kaj mehanska plat tega avtomobila s takšnimi specifikacijami? Povzroča težave menjalnik? AWD? 2.2 diesel? Delam cca 20-25k kilometrov letno. Servisi bodo v vsakem primeru delani na 15k :) VČasih je na dan 0km, včasih 15, včasih pa 70... V službo se vozim z drugim avtomobilom. 

Po pregledu foruma sem videl, da nekateri imajo dobre izkušnje nekateri slabe - kar je logično :)


Vsaka informacija bo dobrodošla.

Hvala.
 

Aja,

Dodam še link od licitacije, če ima kdo mogoče dostop do več podatkov ali kaj podobnega :)

 

 

vzameš to in nimaš nič od predvidenih težav in problemov, problem solved :) -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19305750&display=Mazda Mazda6

Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Torej uradni servis totalno mimo z informacijami. Hudo, če je tole res. Sicer me zanima še tehnični razlog, zakaj bi se vse skupaj uničilo s spiranjem. Sem pač firbčen...

 

Bom preveril olje, pa potem naprej. Predvidevam, da kakšni bolj temni odtenki olja pomenijo nujno menjavo - nekaj takšnega:

 

 

 

Mazdino olje za naše menjalnike je svetlo modre barve.

 

Ko pogledaš v menjalnik, more bit na šibki modro-rumeno, zaradi plastike na podlagi.

 

Čim je rjavo/črno, menjaj!

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Jaz predlagam osvežitev, kar pomeni menjava količine v karterju in seveda filter, potem voziš 30000km, ponoviš in potem vsake 60000km menjava olja. S tem boš osvežil olje in mu dal čas za adaptacijo in privajanje, ker se bo spralo nekaj 'mulja'. Menjalniki od mazde so top in glede menjve olja, da menjava olja je potrebna, ne govorim na pamet ampak iz izkušenj.

Napisano (urejeno)

Huh, 1000 in eno mnenje vidim. Se bom jaz tega poizkusil lotiti malo drugače. Mi lahko kdo pomaga z iskanjem podatkov menjalnika? A je proizvajalec menjalnika v mojem primeru Mazda ali imajo zunanjega dobavitelja? Kakršni koli tehnični podatki in specifikacije pridejo prav, v kolikor jih kdo ima ali jih je že kdaj iskal.

Tole sem našel jaz, če ima kdo še kaj več, npr. kakšno nalepko s podatki iz menjalnika, karkoli, pride prav:

GEARSMAGAZINE.COM

The new Mazda FWD 6-speed comes in the following vehicles: 2012–present — Mazda 2.0L–2.5L 2014–present — Mazda 6 2.5L 2013 — Mazda CX-5 2.0L–2.5L In this edition of Fun with Transmissions, we’ll...
Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.