Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


curko

Priporočeno sporočilo

dne 13. 9. 2024 ob 22:57 je BlackBird napisal:

Pozdrav vsem, potencialni novopečeni mazdaš tu :) !

 

Da ne odpiram nove teme, zanimam se za nakup Mazde 6 2. Facelift (2018+) Diesel.

V oči mi je padla tale
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19627075&display=Mazda Mazda6

 

Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.

Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?

 

Hvala in lp!


 

Pri teh kilometrih ti ne uide čiščenje sesalnega kolektorja, menjava olja v AT menjalniku, pa verjetno bo že aku kmalu fuč in motorčki v špeglih.

 

Če so servisi res bili narejeni na 20kkm, potem je za kupit, ampak vedi da so te mazde precej specifične glede visokih kilometrov, bog si ga vedi kaj bo pri 200kkm+ :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

Pri teh kilometrih ti ne uide čiščenje sesalnega kolektorja

 

Vprašanje... Ad Blue ma notri in ni potrebe po regeneraciji plinov, kot če AB nimaš.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za

- mali servis

- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja

- akumulator

- motorčke ogledal

Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
 

Popravljeno od BlackBird
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je BlackBird napisal:

Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za

- mali servis

- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja

- akumulator

- motorčke ogledal

Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
 

Kupiš bencinarja in nimaš nobenih skrbi. Tole kar si naračunal boš lepo imel za tank.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma prav pri vseh 2.2 dizlih, ki pridejo čez 200.000 km velja resno razmisliti o zamenjavi krmilne verige (vsaj pri letnikih 2013-2017/8 do FL) in če je že vse narazen tudi o menjavi filtra oljne črpalke (oil strainer) - ta se tudi zapaca, ampak je težje dostopen, zato ga skoraj nihče ne menja, kar je recept za (novo) katastrofo pri večji kilometrini.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je BlackBird napisal:

Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za

- mali servis

- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja

- akumulator

- motorčke ogledal

Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
 

Če sem prav razumel namige Mazde, te zloglasne motorčke menjajo pod garancijo po novem tudi tudi izven garancije. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je BlackBird napisal:


Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota :)

Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.

 

Hvala za nasvete, uporabno za naprej.

Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin. Bencinar relacijsko zelo malo potroši. Ne rabiš pa neke p*****ije menjat, ker jih nima😉

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je BlackBird napisal:


Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota :)

Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.

 

Hvala za nasvete, uporabno za naprej.


Sem ze parkrat napisov na tem forumu, ko sem jest delov 40k km letno, sem vprasov direktno na servisu dizel al bencin, mi je reku da nj kr bencinarja vzamem. Ce se dobr spomnem so se enemu na tem forumu to rekl, mislim da je bil @Janez007, nisem pa 100%, tako da me bo popravu ce se motim :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin.

 

Hehe, Nostradamus al Baba Vanga? 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Matick napisal:


Sem ze parkrat napisov na tem forumu, ko sem jest delov 40k km letno, sem vprasov direktno na servisu dizel al bencin, mi je reku da nj kr bencinarja vzamem. Ce se dobr spomnem so se enemu na tem forumu to rekl, mislim da je bil @Janez007, nisem pa 100%, tako da me bo popravu ce se motim :D

Točno tako, danes sem po dolgem času spet poklical tega človeka, ki je leta delal na Mazdinem servisu ... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Točno tako, danes sem po dolgem času spet poklical tega človeka, ki je leta delal na Mazdinem servisu ... 

 

A si bil v dvomih a si se prav odločil, pa si ga poklical za potrditev? 😜

pred 3 urami je FuManchu napisal:

Mazda dizel😁

 

A ti si ga imel?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Boss napisal:

 

A si bil v dvomih a si se prav odločil, pa si ga poklical za potrditev? 😜

 

A ti si ga imel?

 

Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...

 

Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢 

 

Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.

 

image.png
image.png
 
image.png
 
 

 

 

 

 

 

image.png

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2022/MC-10226895-0001.pdf

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...

 

Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢 

 

Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.

 

image.png
image.png
 
image.png
 
 

 

 

 

 

 

image.png

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2022/MC-10226895-0001.pdf

 

 

Boš menjal samo konektor?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je dolg nazaj od kar so ti menjali? Čeprav ni več v garanciji bi sam verjetno šel še enkrat tja in jih opozoril, da očitno ni šlo za strokovno popravilo in da bi bilo fair tole zdaj zrihtat v okviru kulance. Al pa vsaj toliko, da ti dela ne računajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo se dogovarjali za tester, potem včeraj odprem sam, ker me je firbec matral, in v skladu s pričakovanjem je bil (vsaj) v konektorju problem - eden poln vode, drugi zelen od korozije. Kaj bi pokazal tester? :) Voda v konektorju?

 

To jim tudi danes sporočim, ampak, itak nobenega odziva. Pri Mazdi Slovenija - g. Vušniku sem se še pozanimal, kako bodo obravnavali tako napako in je bil na stališču, da je garancije konec. Čeprav obligacijski zakonik pravi, da mora za zamenjani del garancija teči znova.

 

Konektorja sem sedaj temeljito očistil, našprical s kontakt sprejem, vendar lučka še vedno blinka, tokrat po nekem vzorcu. 1x, potem pavza in potem 9x, potem večja pavza in nato se vse skupaj ponavlja. Mogoče je potrebno zadevo resetirati s testerjem??? Mogoče ve @miha20, kaj taka koda blinkanja aktivne havbe pomeni ???

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 9/17/2024 at 9:19 AM, FuManchu said:

Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin. Bencinar relacijsko zelo malo potroši. Ne rabiš pa neke p*****ije menjat, ker jih nima😉

Problem je to da je na avto.netu več lambotov kot Mazda 6 gen 3 bencinarjev 😅

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.