Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ima kdo kakšen kontakt oz pozna koga ki peska(čisti) sesalni kanale pri Mazdi 6 2.2 ker uradni servis makoma nima podatka kdo bi to delal?

Napisano
pred 11 urami je Alenh napisal:

Posavje,dolenska lahko se zapelje tudi dlje..

Kontaktiraj uporabnika miha20 (okolica Trebnjega), ti bo sigurno znal svetovati.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19912462&display=Mazda Mazda6

 

Tele 6ke so mi čedalje bolj všeč. Sam delam dobrih 20 000km/letno in tudi 4x4 mi diši. In mislim, da za tak denar ni boljšega. Zdej samo, kako se tile dizlii obnesejo? Baje so boljši od prejšnjih. Sam kaj to pomeni v praksi? Bi šlo čez še 1x tolk km, brez večjih težav?

 

A tele cd 184 so bile vse AWD?

Popravljeno od Freak
Napisano

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 19. 10. 2024 ob 9:01 je miha20 napisal:

Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.

Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.

 

sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ziv.mene zanima ce kdo pozna kaksega mehanika ali elektr.. za popravilo računalnika za maz.6.2.2 let.2009.136kw.

Hvala

Napisano
pred 50 minutami je igi napisal:

Ziv.mene zanima ce kdo pozna kaksega mehanika ali elektr.. za popravilo računalnika za maz.6.2.2 let.2009.136kw.

Hvala

Če nisi iz povsem drugih koncev lahko kontaktiraš njega, kar sem urejal z njim je bila pozitivna izkušnja -> 

WWW.AVTO-JEVSEK.SI

Avtoelektrika Jevšek se ukvarja s popravilom električne napeljave vozil, alternatorjev, zaganjačev, polnjenjem klimatskih naprav, polnjenjem akumulatorjev, ...

 

Napisano
dne 19. 10. 2024 ob 0:00 je Boss napisal:

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

Js sm mel rekord na 175 awd na relacijo 6,7l/100km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.