Mogoče bi bilo res boljše, a se mi zdi, da tega ne bomo nikoli izvedeli.
Vem pa, da sem se že dvakrat zeznil, ker sem vzel direktivo iz Bruslja, naredil, kot predpisuje, potem pa ni bilo dobro, ker so v Sloveniji predpisali precej strožje kot je to zahteval Bruselj. Mimo grede, "čebelarski zakonik" je bil v Bruslju napisan na treh straneh, ko so ga pa "prevedli" v slovenščino, je pa ratalo preko 60 strani (mislim, da 64, se ne spomnim več natančno).
Eno je, kaj Bruselj zahteva, drugo je pa, kaj naša nacionalna zakonodaja trdi, da Bruselj zahteva.
Poleg tega ni potrebno, da smo prvi, ki bomo to uvedli. Če res Bruselj to zahteva - kolikor vem, v Italiji ne bo omejitev glede bojlerjev, IR-panelov, električnega talnega gretja in podobno.
Vsekakor pa se moraš strinjat (in vsi ostali tudi): kar smo izvolili, to imamo - pa če ti je všeč ali pa ne...
Tisto v koloni gre z ICE tudi lepo, samo radarski tempomat rabiš. Lahko daš nogo lepo dol z gasa. Avto se sam ustavi in potem pritisneš resume na volanu in se odpelje naprej do naslednjega ustavljanja. Brez tikanja bremz in gasa s podplati.
Medtem, ko se vi prepucavata EV da ali ne, sem jaz včeraj postavil nov dnevni osebni rekord glede razdalje, prevožene z EV. Ta je sedaj pri 978,5 km. 😃
In ker so bile že včeraj po Evropi "selitve narodov", pa še en butelj avstrijski se je spomnil, da bi zaprl več kot tretjino "Tauern autobahn" zaradi "extreme size/load" prevoza, je bilo nenačrtovano več vožnje po lokalnih cestah. Za piko na i so na cestninski postaji še vedno obračunali 13,50€ za tunele, čeprav se skozi ene 7 sploh nisem peljal ... Ampak slednje je že za drugo temo in sem pač delil usodo voznikov ICE. Je pa z EV bistveno lažje shajati in se po polžje premikati v kolonah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.