Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je rookiee napisal:

Je pa zanimivo, da v Nemciji se vedno dobis novo 6-tko...

Dobiš.. konfigurator pa deluje samo še informativno

null

image.png

Napisano (urejeno)

Zdravo.  
 

Ve kdo kaj bi bil ta zvok? Klikanje?

Zvoka ni vedno ampak vsake toliko.  Interval vedno drugačen...

Bolj se sliši na zadnjem delu avta. 
2.2 diesel 184. Letnik 2019

Hvala

 

 

Lep pozdrav,

Žiga

 

Popravljeno od Ziga96
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Glede na to da zgolj za 6 predstav je mazda naredila vrhunsko zadevo. Tako motor kot menjalnik sta popolnoma neproblematična. 

 

Poglej ta posnetek, olja v menjalniki ni zamenjal 600.000km.

 

https://youtu.be/d6aNy8HNWmc?si=JWfABQgq7Osd2rK7

 

To seveda ni priporocljivo, ampak zgolj prikaz da je zadeva kvalitetna.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

 

"Moj izbor bi bila pa definitvno M6 z G194 motorjem – meni najboljša Mazda kadarkoli… Mi je kar žal, da jo ni več v ponudbi (krivi ste pa vi, kupci, ker želite samo SUVje)."

 

"Pooblaščeni serviserji priporočajo strankam menjavo med 100.000 in 120.000 kilometrov, je pa to le priporočilo (garancija ni odvisna od te manjave). Približno polovica se odloči za menjavo olja, jaz pa vam lahko povem, da z avtomatskim menjalnikom ni absolutno nobenih težav in je izredno zanesljiv. Osebno bi naredil menjavo olja v kolikor bi nameraval vozilo obdržati zelo dolgo časa in veliko prevoženih kilometrov (tudi zaradi mirne vesti)"
 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

AT v bencinarju 2.5 je dobro uparjen z motorjem in verjetno edina res smiselna izbira AT-ja v Mazda 6 atmosfercih. AT v švohnejših različicah bencinarjev pobira čisto preveč živosti in je za moje pojme mnogo preveč potraten. Isto velja za dizle, saj ta AT res ni dobro stunan v povezavi z motorjem in zato trpi predvsem ugodna poraba. Za dizla bi bil idealen dvosklopčni avtomatik, da bi bil in varčen in ustrezno živahen.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.