Anglija in Irska (vsaj navedeno) po tem je hitrost spet taka oz odvisna od tega kje si (v mestu, izven, ac...)
Nekako logicno in skorajda pomeni enako kot nase pravilo za kriziscem, samo da je bolj jasno kdaj. Pri nas se vcasih vprašaš a je dovozna cesta ali priklop dovolj za 'preklic' omejitve
Stop ali semafor je dejansko 100% neke vrste krizisce
Prvo mal na moči
Popoldan pa
Totalno brez energije, umes me lakota prime, brez denarnice, niti ene frutabele nisem imel s seboj...aja pa še zeblo me je k prasca
Pri višji nosilnosti ne vidim problema. Če bi šel na manjšo potem ja. Pa še to je koliko kilogramov lahko nosi ena guma.
Kaj pa maš v homologaciji? Nalepka nima veze z uradnim dokumentom.
Mazda3 ne bi smela iti preko 240km/h oziroma ne zmore. Torej je teoretično V zadosti. Če pa je homologacija višja (W = do 270), pa bi mogoče rabil nov štemplček, ki bi ti ga morsti dati, saj avto ne dosega teh hitrosti.
Pri tehničnem ti to pri nas ne komplicirajo in tudi policija pri pregledu gleda samo dimenzijo in izrabljen profil. Kako je pa pri uveljavljanja kaska pri nesreči pa ne vem....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.