Alex Napisano 28. september, 2018 Prijavi Napisano 28. september, 2018 Avtomatski menjalniki nikakor niso za tiste, ki so prepri?ani, da znajo sami najbolj?e in neprimerno bolje od drugih - takim bo prestava, ki jo izbere glupi ra?unalnik, vedno napa?na. Sam osebo se ne ?tejem med te res ?udne osebke, meni je pri ?kodilakovem DSG napa?na prestava samo ob?asno. To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek. Citiraj
Bartol Napisano 28. september, 2018 Prijavi Napisano 28. september, 2018 Je kdo na zadnji generaciji M6 (2013+) menjal olje v avtomatskem menjalniku?Glede na navodila to ni potrebno, so mi pa menjavo olja+filtra priporo?ili v AC BTC Ljubljana. Prevo?enih ima 190k in deluje brezhibno.Prosim le za konkretne izku?nje ali mnenja serviserjev, teorij po ostalih straneh sem na?el milijon.. Citiraj
jures Napisano 28. september, 2018 Prijavi Napisano 28. september, 2018 Najdi post tadeja. Ce se ne motim je kar poseg, je pa vsekakor priporocljivo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mraušk Mčk Napisano 28. september, 2018 Prijavi Napisano 28. september, 2018 Najdi post tadeja. Ce se ne motim je kar poseg, je pa vsekakor priporocljivo In to baje na ene 100Kkm, tako da s 190Kkm si v bistvu eno menjavo olja v zamudi. To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek. Odvisno. ?e je hitrost ?altanja kvaliteta, potem je avtomatik neprimerljivo bolj?i od ?loveka. Govorim za DSG, kar me je ?e na testni vo?nji impresioniralo, je bila hitrost ko zahodi? od nule kako zelo malo ?asa rabi da pre?alta iz ene v drugo prestavo ? ?lovek nikoli ne more tako hitro - recimo da pride prav pri prehitevanju. Res pa da je Scout malo specifi?en, ker ima kraj?i menjalnik pa solidno zalogo konjev. Pri civilni izvedbi z dolgim menjalnikom pa kak?nim anemi?nim motorjem ta prednost nebi pri?la toliko do izraza. Pa ?e primer - makadam stara cesta na Kranski rak, malo pod bufetom ene 17%klanec 2m ?iroka cesta in nenadoma za ostrim ovinkom ene 22% klanec. ?e bi na roke ?altal iz 2. v 1. bi se zagotovo ustavil, DSG je zadosti hiter da se to ne zgodi. Z zaletom ne gre, ker tam dol vozijo gorski kolesarji pa mora? po?asi da ne dobi? koga na haubo. Za terenske avte ki res vozijo teren je avtomatik zagotovo prednost za v klanec. Druga prednost avtomatike pri scoutu je da ima po tovarni?kih podatkih 185konjski avtomatik celo malenkost ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim menjalnikom. Verjetno samo v primeru da vozi? v ?eco mode? (jadranje), ampak vseeno. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 28. september, 2018 Prijavi Napisano 28. september, 2018 To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek. O pa kako bolje in hitreje, nenazadnje imajo vsi racearji sekvencne avtomatske Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
gorenjc Napisano 28. september, 2018 Prijavi Napisano 28. september, 2018 Je kdo na zadnji generaciji M6 (2013+) menjal olje v avtomatskem menjalniku?Glede na navodila to ni potrebno, so mi pa menjavo olja+filtra priporo?ili v AC BTC Ljubljana. Prevo?enih ima 190k in deluje brezhibno.Prosim le za konkretne izku?nje ali mnenja serviserjev, teorij po ostalih straneh sem na?el milijon.. Vozim CX-5 letnik 2012, prevo?enih 75kkm. Olja v avtomatskem menjalniku ne bom menjal( po zaklju?ku prebiranja izku?enj lastnikov takih avtomobilov na nem?kih in ameri?kih forumih)Nad menjalnikom sem pa navdu?en, ?al mi je, da nisem ?e prej prestopil med lastnike AT menjalnikov LP Citiraj
Tilen5 Napisano 29. september, 2018 Prijavi Napisano 29. september, 2018 Meni so na servisu a cosmos rekli,da je tko ali tko lifetime fluid notr ampak, da oni vseeno preventivno menjajo olje v at menjalniku pri 200k km... Gre za mazdo 6 l2014 Citiraj
Aless Napisano 29. september, 2018 Prijavi Napisano 29. september, 2018 JA lifetime olje ja, ?e je mi?ljeno da je avto pri 200kkm ?e na koncu ?ivljenske dobe Ne vidim razloga zakaj ne bi menjal olja v menjalniku avtomatske ali ro?nem?! Jst sem na vseh mojih avtih do sedaj menjal olje v menjalniku pri 100.000km in nikoli ni bilo z nobenim problemov.Glede avtomatikov pa v slu?bi menjujemo olje na Mercedesih G avtomatikih na 60.000km.Moje mnenje je da se ne spla?a ?parat pri menjavi olja v menjalnikih, ker samo olje spet ni tok drago za raziko od okvare menjalnika, vsak pa naj pri sebi odlo?i kaj bo naredo, eni pa? imajo avto kako leto ali dve pa ga prodajo, tisti ponavadi ne servisirajo avtov kot bi naj. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Scr3am Napisano 29. september, 2018 Prijavi Napisano 29. september, 2018 Po navodilih sodec je za mojo 2008 2.5 benz rocni menjalnik predpisana menjava olja na vsakih 100.000 km Citiraj
323 BA Napisano 29. september, 2018 Prijavi Napisano 29. september, 2018 ...kar je edino pravilno. Skyactiv avtomatiki pa so o?itno tako out of space, da se olja ne rabi menjat. Ne glede na zgoraj napisano pa nekako velja, da ga pri 200k raje ne menjaj, ?e ga pri 100k nisi. Lifetime be pomeni ni? drugega, da ko bo menajlnik shodil, bo avto za v pre?o, kar bo pomenilo, da je lifetime avta kon?an. Citiraj
Aless Napisano 29. september, 2018 Prijavi Napisano 29. september, 2018 Po navodilih sodec je za mojo 2008 2.5 benz rocni menjalnik predpisana menjava olja na vsakih 100.000 km Saj ok to da predpi?ejo na 200kkm ?e kupim, ampak da predpi?ejo da kao ni menjave olja pa je ?ista bedarija.Jst pa? zaradi sebe menjam na 100kkm, ker olje ni drago.?e si vsaj malo predstavlja? da se v menjalniku ves ?as med samo vrtijo kovinski zobniki, pri tem ko nalega kovina na kovino nastajajo fini opilki in ti se ti potem spet pretakajo po menjalniku, kar samo pove?a obrabo materijala. Pa bog ne daj da se ?e parkrat sa?alta?. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Scr3am Napisano 29. september, 2018 Prijavi Napisano 29. september, 2018 Sem popravil na 100k km. Tisto kar sem jaz mislil je bila hladilna tekocina (200k km ali 11 let). Moj se pocasi priblizuje okrogli stevilki 200k km in bo tudi sel na menjavo olja v menjalniku, kljub temu da se prestavlja, kot po putru .P.S. Jest se do sedaj se niti enkrat nisem "zasaltal" pa ga imam ze eno leto 1 Citiraj
izacus Napisano 30. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 30. september, 2018 Saj ok to da predpi?ejo na 200kkm ?e kupim, ampak da predpi?ejo da kao ni menjave olja pa je ?ista bedarija.Jst pa? zaradi sebe menjam na 100kkm, ker olje ni drago.?e si vsaj malo predstavlja? da se v menjalniku ves ?as med samo vrtijo kovinski zobniki, pri tem ko nalega kovina na kovino nastajajo fini opilki in ti se ti potem spet pretakajo po menjalniku, kar samo pove?a obrabo materijala. Pa bog ne daj da se ?e parkrat sa?alta?. Dajmo se najprej zavedati da so menjalniki s pretvornikom navora (kot je Mazdin) bistveno druga?ni od ro?nih/DSG menjalnikov in imajo tudi bistveno druga?no olje. Med drugim pretvornik navora nima fizi?nega stika z osjo na drugi strani, zobniki so pa ve?inoma postavljeni v planetarni sistem in se ne pretikajo kot pri ro?nih menjalnikih. Pri DSG menjalnikih (ki so isto postavljeni kot ro?ni) se jasno olje menjava na istem ciklu kot pri ro?nih zato Alessovi menjavajo v me?kah menjavajo olje pogosteje. Ne pomeni pa da kerakoli od teh ljudskih modrosti velja za SkyActive avtomatike. ...kar je edino pravilno. Skyactiv avtomatiki pa so o?itno tako out of space, da se olja ne rabi menjat. Ne glede na zgoraj napisano pa nekako velja, da ga pri 200k raje ne menjaj, ?e ga pri 100k nisi. Lifetime be pomeni ni? drugega, da ko bo menajlnik shodil, bo avto za v pre?o, kar bo pomenilo, da je lifetime avta kon?an. Ameri?ani, ki avtomatike vozijo ?e oz za?etka avtomobilizma, sicer raje naredijo rebuild menjalnika (kar stane nekje dva jurja) kot pa vr?ejo stran popolnoma delujo?i avto. Ti tudi spre?a? avto ko je treba velik servis narediti? Citiraj
Tadej7ad Napisano 1. oktober, 2018 Prijavi Napisano 1. oktober, 2018 Je kdo na zadnji generaciji M6 (2013+) menjal olje v avtomatskem menjalniku?Glede na navodila to ni potrebno, so mi pa menjavo olja+filtra priporo?ili v AC BTC Ljubljana. Prevo?enih ima 190k in deluje brezhibno.Prosim le za konkretne izku?nje ali mnenja serviserjev, teorij po ostalih straneh sem na?el milijon.. http://www.mazda-si.net/topic/13964-avtomatski-menjalnik-v-skyactiv-modelih/page-3 PS: tisto (ob?asno) cukanje pri speljevanju po prestavljanju iz R v D pri hladnem menjalniku je izginilo. Ne vem sicer, po kolik?nem ?asu, ampak sedaj ga ni ve? Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Bartol Napisano 12. oktober, 2018 Prijavi Napisano 12. oktober, 2018 Za info - olje in filter s(m)o ta teden zamenjali. Barva olja je bila po 190k km rjavkasta, dale? od za?gane, menjanega je bilo 3 litre, kolikor se ga je brez prisile izcedilo. Filter je bil skoraj brez depozitov, magnet pa le z nekaj drobnimi delci. Izgleda, da gre ob normalni vo?nji za zelo zanesljiv sistem menjalnika. Citiraj
mazdaman Napisano 16. oktober, 2018 Prijavi Napisano 16. oktober, 2018 Torej si zamenjal samo 1/3 olja Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jstdoma Napisano 16. oktober, 2018 Prijavi Napisano 16. oktober, 2018 Pri mojem ga za zamenjavo (flush) rabi? 12 litrov Citiraj
Bartol Napisano 16. oktober, 2018 Prijavi Napisano 16. oktober, 2018 Tokrat tri litre, ?ez nekaj tednov ?e tri, nato pa ob naslednjem servisu ?e tri. Po?asi se dale? pride Citiraj
Robert Napisano 27. december, 2018 Prijavi Napisano 27. december, 2018 Zanima me koliko so kaj dra?ji (?e sploh so) servisi pri avtomatskem menjalniku (bencinar) nasproti ro?nim (bencinar) - M6,M3 in CX5 in ?e so potrebni na obdobja kak?ni ve?ji servisni posegi pri rednih servisnih pregledih ? Citiraj
Aless Napisano 27. december, 2018 Prijavi Napisano 27. december, 2018 Servis avtomatskega menjalnika je dra?ji ker potrebuje? ve? olja in ima? ?e filter olja menjalnika.Pri ro?nem pa ima? za zamenjat samo olje ki ga gre ponavadi 3L ali manj. Pri obeh ni nobenih ve?jih posegov, ?e vse deluje. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Robert Napisano 19. avgust, 2019 Prijavi Napisano 19. avgust, 2019 Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ? Citiraj
jures Napisano 19. avgust, 2019 Prijavi Napisano 19. avgust, 2019 Roko na srce zakaj 4wd za 10.000km letno po obvoznici?Ne mi zamerit ampak vprasanje je na mestu. Pa ce se ne motim mazda cx30 nima 4wd ampak avtomatski awd Avtomatik ima vecji smisel pri elektronkiKateri motor in kako ceno so ti ponudili? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dvorjan Napisano 19. avgust, 2019 Prijavi Napisano 19. avgust, 2019 Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ? Glede na to, da ima? o?itno na voljo dovolj denarja, potem avtomatik. Udobje v vo?nji bo neprimerno vi?je - ?e vsaka obvoznica zavije v mesto, hehe. =) Citiraj
Robert Napisano 20. avgust, 2019 Prijavi Napisano 20. avgust, 2019 Roko na srce zakaj 4wd za 10.000km letno po obvoznici?Ne mi zamerit ampak vprasanje je na mestu. Pa ce se ne motim mazda cx30 nima 4wd ampak avtomatski awd Avtomatik ima vecji smisel pri elektronkiKateri motor in kako ceno so ti ponudili? No ni samo obvoznica, je pa ve?ina. ?e od nekdaj sem si ?elel ta pogon (AWD) in sedaj si ga lahko privo??im. No motor bo Skyactive-X, ker na manj kot imam sedaj (170 KM) ne bom ?el. Naro?il ga ?e nisem, ker bi ga prej ?e enkrat rad videl v ?ivo in probal (pa ?e tudi bo to pogon G122). Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.