Skoči na vsebino

Touge Butterflies

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ful hude....sam zas moj okus nekoliko prevelike feltne pri prvih dveh...sicer pa waaa... :ouje:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

feltne bi verjetno bolje zgledale, ?e bi bil avto spu??en tako pa je bolj slaba reklama za vzdr?evalce cest

 

?e dobro, da una bejba na slikah ni ni? posebnega, ker ?e ne bi verjetno spregledal vijol?no MX5, ki je kr cool... sam ?koda, da ji je havbo odprla, kot da ne vem kaj je notri :whatever:

33112_1.png

Napisano

wildcat : hvala za informacije, na vasi strani (AS Skornsek) jih nisem zasledil, pa me zanima, ce jih lahko dobavite, in kaksna bi bila okvirna cena.Spomladi se 100% oglasim za Eibache in Racewing... :danzoman:

Napisano

glih sem hotu rec...velike feltne ne zgledajo dobr na mx5. max 15 col :bravo:

 

Men se tut zdi, da ?e ima avto prevelke "?kornje" pol loh zgleda k traktor, :hohoho:

tko da enkrat sm vidu Clio 1.2 1. gen., pa 17 colke gor! Po mojem so tut performanse ubijalske (?e je mal klanca lahko s polnim gasom celo spelje navzdol) :D

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Eunos means:

 

* a brand of car marketed in Japan by Mazda

 

The MX-3 was marketed as the Mazda MX-3, Precidia in Canada, the Eunos 30X in Australia, and as the Eunos Presso, Autozam AZ-3 and Mazda AZ-3 in Japan.

 

 

The Miata was unveiled at the Chicago Auto Show on 10 February 1989, with a price tag of US$13,800. The Miata would be available for purchase by the public from July 1989 as a 1990 model. In Japan, the car was not badged as a Mazda, as the company was experimenting with the creation of different brands for deluxe models, similar to Nissan's Infiniti and Toyota's Lexus. Instead, the Mazda MX-5 was called the Eunos Roadster in its own market

 

n the late 1980s, Mazda diversified in the Japan market with the launch of three new marques. The company created Autozam, Eunos, and Efini, in addition to the Mazda and Ford brands already marketed there. This experiment was ended in the mid-1990s.

 

The Autozam marque specialized in small cars and keicars with many models being rebadged Suzukis. This is the only Mazda marque to survive the 1990s - many of the vehicles are still sold with the "AZ" prefix.

 

Like Eunos, Mazda continues to run dealerships with the Mazda Autozam name. These specialize in small vehicles, though all are part of the regular Mazda lineup and use the Mazda name now.

 

The following vehicles were part of the Autozam brand. Those that were rebadged versions are noted in parentheses.

 

Pa sem le imel prav Gambino Eunos je bila Mazdina blagovna znamka na japonskem kao Toyotin Lexus

Napisano

Kaj pa potem Autozam pomeni

 

Mare, tole bi rabili v SLO. :P

A zna kdo Japonsko? Jaz poznam itak samo gomenasai, san, sajonara, ohio, Mazda... Potem mi ?e zmanjka japonskih besed. :P V glavnem malo klikajte in odkrivajte slikce.

Ozna?en kot ?uden avto (3. po vrsti)

Wikipedia

Concept carz

 

Objavljena slika

Az1 Playing to the Japanese microcar rules is the Az1. It has a turbo 660cc engine that should best be described as 666cc because there's definitely the devil in this one. Fabulous handling, gullwing doors, divine silliness at every turn. recently deceased sad to say.

PS: Tale avto je tudi v GT4! Kot tudi Suzuki Cappuccino, Honda Beat in Daihatsu Copen, ki sodijo v isti razred: Keicars.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • to da greš na močnejše ne bo vplivalo če vzameš z istim hodom. raje bi dal kak token not ali pa malo bol nafilaš. tisto kar piše je samo začena nastavitev, potem pa nafilaš kok ti paše. kaj si pa naročil? zase sem gledal močnejše vilice zaradi svoje kilaže da so bolj toge.    @Alex S tem si mal pomagaj če ti pride kaj prav https://www.specialized.com/us/en/app/suspension-calculator#productId:188255|modelName:Turbo Levo Alloy|productImage:https://assets.specialized.com/i/specialized/95222-71_LEVO-ALLOY-ICEBLU-BLK_HERO-SQUARE?$scom-plp-product-image-square$&fmt=webp&bg=rgb(241,241,241)&w=800|bikeSize:0|riderHeight:0|riderWeight:0|useImperial:false|useImperialPressure:false
    • ... čez trideset let pa drugega ne boš imel...   Mazge in ostali Japonci bodo predragi, Ameriških V8 v Evropi ne bodo odobrili, Tata motors ima dovolj svojih težav in se ne bo bodel z Bruseljsko birokracijo, Lada pa bo imela dovolj svojega trga, da bi se še z Evropo in njenimi predpisi jajcala. Zna biti, da bo tvoj zadnji avto Kitajc...   Ja, Evropska avto-industrija se pa že zdaj počasi zapira, tako da bo celina, ki je začela z avtomobilizmom, najbrž ostala brez avtomobilskih tovarn. Že zdaj je polovica znamk v bistvu isti avto z istega traku, samo značka je druga...
    • Mogoče pri novi generaciji Mazd ja, pri starih to še gre.
    • Enako razmišljam sam. Naj bodo drugi poskusni zajčki, ker tolk nujno mi ni treba hitet. Jaz največji problem vidim v mentaliteti razmišljanja Kitajcev, ki jim je moto nekoga nategnit ali se okoristit. Korejci sploh pa Japonci imajo bistveno več časti, da bi se spravili na ta nivo. Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.
    • In to se nekaterim očitno zdi nenavadno.   Ko je bil v Ljubljani Vič poplavljen so zavarovalnine dobili samo zavarovani. Kar je država naredila naknado je bilo novo razlivno polje z zapornico. Thats it.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.