Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 28. 11. 2019 ob 21:15 je Boss napisal:

A ne ne, Juresa pa ne morem prese?t... to je pa? nemogo?e.

Pomembna je pot, saj ve? da je Zplotniku Nejc zapisal da ?e i?e?e? cilj bo? ostal prazen ko ga bo? dosegel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 28. 11. 2019 ob 21:46 je Bini napisal:

Ima? prav,ampak pri 1.400kg je to zelo malo saj ne speljuje? z mesta vsakih nekaj merov. Jaz bi bolj kot tito malo razlike v porabi izpostavil udobje ali lepoto,jaz sem se vseeno odlo?il za slednje. Vsakemu svoje.....

Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.

 

Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.

Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).

Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 28. 11. 2019 ob 21:15 je Boss napisal:

A ne ne, Juresa pa ne morem prese?t... to je pa? nemogo?e.

A v tistem delu, ko je s slu?beno ?kodo 1.6 TDI iz LJ do ZG postavil rekord 45min in pri tem carino ter cestninske domnevno presko?il? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 28. 11. 2019 ob 22:09 je Mrau?k M?k napisal:

Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.

 

Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.

Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).

Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo

Jao nisem vedo da ma toliko kil ?estka, trojka samo 1.300! Velika razlika res. Skoraj vse si na?tel, kaj pa kile voznika? Ah saj je brezveze, vse skupaj ni neke velike razlike zato se glede teh stvari ne obremenjujem veliko...
Napisano

Avti so vedno tezji, saj imajo vedno vec dodatne opreme... 

 

Moja prejsnja Mazda6 2013 SPC CD175 Revolution AT je imela v prometne dovoljenju vpisan podatek pri masi vozila 1.522 kg ... 

 

Prometno_dovoljenje_2018_pdf_2390F2EE.pn

 

Predprejsnja Mazda6 GT Navi D140 2008 je imela vpisano 1.545 kg

 

prometno_dovoljenje_002_2390F624.jpg

 

Sedanja CX-5 G194 AWD Revolution Top AT  ima vpisan podatek 1.630 kg ...  

 

Prometno_dovoljenje_2019_pdf_2390F2A2.pn

 

Mazda3 G120 Takumi 2018 ima vpisan pdoatek 1.320 kg

 

Prometno_dovoljenje_-_doc014377201808130

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo res, koliko je 6 - ka "pridobila" na te?i. Ta nova FL ima skoraj 200 kg ve? kot "na?e". To gre na ra?un bolj?e izoliranosti avta.Boss, to ni dobra novica.

 

 

Napisano

Na spletni strani >> https://www.mazda.si/vozila/mazda6-karavan/specifikacije/ za MAZDA6 Karavan  Revolution CD150, 6-stopenjski ro?ni menjalnik 2WD pise takole:

 

Specifikacije_Mazde6_karavan_2390FAB6.pn

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 6:25 je Jest napisal:

Avti so vedno tezji, saj imajo vedno vec dodatne opreme... 

 

Moja prejsnja Mazda6 2013 SPC CD175 Revolution AT je imela v prometne dovoljenju vpisan podatek pri masi vozila 1.522 kg ... 

 

Prometno_dovoljenje_2018_pdf_2390F2EE.pn

 

Predprejsnja Mazda6 GT Navi D140 2008 je imela vpisano 1.545 kg

 

prometno_dovoljenje_002_2390F624.jpg

 

Sedanja CX-5 G194 AWD Revolution Top AT  ima vpisan podatek 1.630 kg ...  

 

Prometno_dovoljenje_2019_pdf_2390F2A2.pn

 

Mazda3 G120 Takumi 2018 ima vpisan pdoatek 1.320 kg

 

Prometno_dovoljenje_-_doc014377201808130

Ne razumem pa zakaj zraven v?tejejo voznika 75kg. Avto je avto,sam to ?e manjka da mi dajo zraven enga Japon?ka!
Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 8:14 je Nejc1986 napisal:

Bognedaj da ga ?e na lpg predela?, ma? ?e tu takoj malo ve?jo te?o.

Predelovalci se bojijo Skyactive motorja in vpra?anje, ?e je sploh kak?na v na?i domovini predelana na LPG. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V prometni imam 1661kg ampak je res nenavadno, da pri?tevajo ?e voznika s 75kg. Realna je pol 1586kg. ?e zmeri velik ampak vseeno ne izgleda neki bistven prirastek te?e napram prej?nji generaciji.

 

Damn... sedanka je 18 kil la?ja.


  dne 29. 11. 2019 ob 8:44 je Z M A J napisal:

Predelovalci se bojijo Skyactive motorja in vpra?anje, ?e je sploh kak?na v na?i domovini predelana na LPG. :)

 

Zakaj bi pa to delal, ?e pije itak 4,5 kot pravijo proizvajalci. :lol:  :lol:

Ampak res, vsak pameten ne bo eksperimentiral s tla?enjem LPG-ja v visokokompresijsko ma?ino. Pa ?e dodatna jeba zna bit izklapljanje valjev, kar verjetno LPG injektorji ne bodo znali shendlat.

33112_1.png

Napisano

Sej bom mal shuj?al... da vsaj nekoliko skompenziram tako veliko te?o.

33112_1.png

Napisano
  dne 28. 11. 2019 ob 20:50 je TiEn napisal:

Zdej k ni ve? Juresa na forumu mora Boss prevzeti vajeti

In zakaj ni ve? Juresa?

Napisano

Na ?ivce smo mu ?li, predvsem zato, ker smo dostikrat razmi?ljali druga?e.

33112_1.png

Napisano

Pomoje pa nima cajta... se potepa nekje po svetu :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 9:22 je Shrek napisal:

In zakaj ni ve? Juresa?

Mislim, da mora? to Nejca vpra?at  :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 11:59 je x-layer napisal:

Mislim, da mora? to Nejca vpra?at  :P

Nejc je bil samo za Juresov izgovor na koncu. Za?elel nam je RIP oziroma nas je kar pokopal. Je bilo pa verjetno ve? vzrokov zakaj smo mu dojadili. 

33112_1.png

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 12:12 je Boss napisal:

Nejc je bil samo za Juresov izgovor na koncu. Za?elel nam je RIP oziroma nas je kar pokopal. Je bilo pa verjetno ve? vzrokov zakaj smo mu dojadili. 

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 12:43 je Z M A J napisal:

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

"On" ne leti name,ne?

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 12:43 je Z M A J napisal:

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

 Jaz se ne spomnim, niti nimam med zasebnimi sporocili... Edini tak, ki je zelel izbris profila, je bil decembra 2016 nek user ?niko?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 29. 11. 2019 ob 13:17 je Nejc1986 napisal:

"On" ne leti name,ne?

Ne, nikakor ne. :)

 

In da ne bo pomote; Juresa imam v spominu kot dobrosr?no bitje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.