goldhorn Napisano 31. januar, 2019 Prijavi Napisano 31. januar, 2019 Avto: v podpisu (serijsko G145, po chip tuningu cca. 170 PS, na porabo nisem opazil nobenega vpliva) Lahko malo ve? napi?e? o ?ipiranju? Citiraj
323 BA Napisano 31. januar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 31. januar, 2019 Kaj te to?no zanima? To, da je motor 2.0 G120 145 150 160 in 165 enak, je znano, razlika je samo v SW in v final drive (120 in 145 imata dalj?i final drive v primerjavi z 165 - pi?em za mazdo 3 in 6. Kako je s tem pri CX-3 (120 vs. 150) in CX-5 (160 vs. 165), ki jo ima? v podpisu, ne vem, ?e se ne motim imata 165 (FWD) in 160 (AWD) enak menjalnik in final drive. 10 konjev prirastka skoraj zagotovo ne bo? opazil (verjetno tudi sploh ni razlike med 160 in 165, samo AWD ima ve? izgub. Citiraj
323 BA Napisano 31. januar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 31. januar, 2019 Da. Med 145 in 170 je opazna razlika. Predvsem seveda nad 4k obratov, ko je motor prej vlekel enako kot med 3 in 4k, nad 5k pa ga je bilo nesmiselno priganjati, je sedaj kot no? in dan. Z veseljem se zavrti do rde?ega polja, nekje okrog 5k pa zvok motorja postane bistveno bolj agresiven. Citiraj
323 BA Napisano 1. februar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 1. februar, 2019 Bi rekel da enako, ?eprav sem ravno tedaj dal gor 19 col, zato nimam pravega benchmarka. Zimske so 16 in 4 kg la?je na kolo, a imam pozimi ?e ve? kratkih vo?enj, temperature so ni?je, gretje sede?ev in ogrevanje tudi pripomoreta k vi?ji porabi. Spomladi bom dal gor ?e 4 kg la?je 17 col letne, torej bi moral avto ?e precej bolje iti, na porabi pa bi se tudi moralo malo poznati. 1 Citiraj
Odisej Napisano 5. februar, 2019 Prijavi Napisano 5. februar, 2019 ?e malo moje statistike, ?e komu pomaga - vir Fuelio od prvega dne. Prevo?enih 28.000 km, povpre?na poraba 7,12 l/100 km, najni?ja (med dvemi tankanji) 5,82 (road trip po tujini), najvi?ja 8,65 (vsakodnevna pot na vikend pozimi - okolica mesta, 150 m vi?inske razlike). Ra?unalnik la?e za pribli?no pol litra na 100 km. Olep?uje, seveda. ;-) Najni?ja poraba je na regionalnih cestah pri umirjeni vo?nji (4,6 l/100 km po ra?unalniku). Avtocesta med 120 km/h in 140 km/h redno pod 6 l/100 km. Vo?nja zdaj bolj umirjena odkar so me 2x dobili na radar ?isto po neumnem (brez divjanja). ?e koga zanima ?e kaj ve?, lahko vpra?a. Podatki so povsem verodostojni. Citiraj
Z M A J Napisano 5. februar, 2019 Prijavi Napisano 5. februar, 2019 Katera motorna izvedba in menjalnik? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Odisej Napisano 5. februar, 2019 Prijavi Napisano 5. februar, 2019 Kater avto? Pozabil napisat ... Mazda 3 Revolution Limuzina - 2017 120G. Ro?ni menjalnik (poezija). 1 Citiraj
shishko88 Napisano 5. februar, 2019 Prijavi Napisano 5. februar, 2019 ?e jaz napi?em glede porabe in sicer po 33.000km imam porabo 6,6 in to v 80% mestne vo?nje:) Citiraj Y.O.L.O.
323 BA Napisano 5. februar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 5. februar, 2019 Povpre?je zadnjega tanka 7,1, samo kratke vo?nje (1, 3, redko 10 km) in nizke temperature. Citiraj
Bini Napisano 5. februar, 2019 Prijavi Napisano 5. februar, 2019 Po 5000km poraba od 6.2 do 6.8 odvisno kdo ga vozi,so pa ve?ina kratke razdalje 3 do 5 km.pa parkrat 15 do 20 km.Na polni tank je razlika pri meni 0.2 litra, ?e zra?unam realno. Sem zelo zadovoljen s porabo ker se vozim bolj dinami?no,sem se pa tudi prepustil prometu in se vozil kot ve?ina v prometu in je bila poraba tudi 5 lit.kar je odli?no za moje pojme za tak avto. Lp Citiraj
323 BA Napisano 6. februar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u. @Jest: kako je s tem pri avtomatiku? Citiraj
Jest Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u. @Jest: kako je s tem pri avtomatiku? To, da se povecajo obrati, je znano za SkyActive motorje ze od samega zacetka ... Takrat je tudi bolj nemiren tek ... Pri avtomatiku so obrati povisani, dokler ne prestavim iz P v D ... potem obremenitev zmanjsa obrate ... http://www.mazda-si.net/topic/14207-cx-5-2013-skyactiv-22-ob?asno-za?ene-z-povi?animi-obrati/?p=378652 Imam v spominu, da je to celo nekje zapisano v prirocniku ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
323 BA Napisano 6. februar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Hvala. Pa je avto v D hitrej?i, ko je motor ?e povsem hladen, kot pa potem, ko obrati padejo? Citiraj
Jest Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Hmmm... tega nisem opazil... ali pa ne razumem najbolje vprasanja ... Pac hiter je toliko, kolikor stopim na pedal za plin ... Ce nic ne pohodim pedala, potem se sicer premika... ampak nisem opazil, da bi se kaj hitreje, ko je motor hladen ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
LabiGT Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 tudi ne skyactive motorji imajo isto foro..zaug moja 2009 letnik 2.0 ene pol minute laufa na 1500 rpm, potem postopoma padajo vrtljaji na normalo Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
323 BA Napisano 6. februar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Hvala, to me je zanimalo. Citiraj
scania Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Moja 6ka g165 2018 isto pol munte ima pojacane in druga prestava je takrat brez gasa res hitra :-) Citiraj
goldhorn Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u. To sem tudi jaz opazil, pa nisem vedel zakaj se to dogaja. Res je nevarno, ker avto kar za?iba. Citiraj
323 BA Napisano 6. februar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Dr?i, pri G120 in G145 ?e toliko bolj opazno (dalj?e kon?no prestavno razmerje), ?e se ne motim, gre druga ob povi?anih obratih ca. 25 km/h brez gasa, sploh prehod med 1. in drugo izgleda tako, kot da bi preve? pohodil gas, ?eprav se ga niti dotakne? ne. Citiraj
fico182 Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Odli?na kombinacija za drajsanje (kurjenje) kuplunge je to dvigovanje obratov Citiraj
Z M A J Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 Kot zanimivost; Pelka sem danes vpra?al glede Skyactive motorjev in mi je G pohvalil, D pa zelo skritiziral. Simon je ma?ek in zagotovo ve kaj govori, iz prakse. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jacques33 Napisano 6. februar, 2019 Prijavi Napisano 6. februar, 2019 V ?em je D skritiziral. Jaz sem dobil info, da so z letom 2015 dizle porihtali, pred tem pa so bile te?ave, predvsem z odmi?nimi in turbinami. Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.