Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

 

Avto: v podpisu (serijsko G145, po chip tuningu cca. 170 PS, na porabo nisem opazil nobenega vpliva)

 

 

 

Lahko malo ve? napi?e? o ?ipiranju?

Napisano

Kaj te to?no zanima? To, da je motor 2.0 G120 145 150 160 in 165 enak, je znano, razlika je samo v SW in v final drive (120 in 145 imata dalj?i final drive v primerjavi z 165 - pi?em za mazdo 3 in 6. Kako je s tem pri CX-3 (120 vs. 150) in CX-5 (160 vs. 165), ki jo ima? v podpisu, ne vem, ?e se ne motim imata 165 (FWD) in 160 (AWD) enak menjalnik in final drive. 10 konjev prirastka skoraj zagotovo ne bo? opazil (verjetno tudi sploh ni razlike med 160 in 165, samo AWD ima ve? izgub.

Napisano

Da. Med 145 in 170 je opazna razlika. Predvsem seveda nad 4k obratov, ko je motor prej vlekel enako kot med 3 in 4k, nad 5k pa ga je bilo nesmiselno priganjati, je sedaj kot no? in dan. Z veseljem se zavrti do rde?ega polja, nekje okrog 5k pa zvok motorja postane bistveno bolj agresiven.

Napisano

Bi rekel da enako, ?eprav sem ravno tedaj dal gor 19 col, zato nimam pravega benchmarka. Zimske so 16 in 4 kg la?je na kolo, a imam pozimi ?e ve? kratkih vo?enj, temperature so ni?je, gretje sede?ev in ogrevanje tudi pripomoreta k vi?ji porabi. Spomladi bom dal gor ?e 4 kg la?je 17 col letne, torej bi moral avto ?e precej bolje iti, na porabi pa bi se tudi moralo malo poznati.

Napisano

?e malo moje statistike, ?e komu pomaga - vir Fuelio od prvega dne.

 

Prevo?enih 28.000 km, povpre?na poraba 7,12 l/100 km, najni?ja (med dvemi tankanji) 5,82 (road trip po tujini), najvi?ja 8,65 (vsakodnevna pot na vikend pozimi - okolica mesta, 150 m vi?inske razlike).

 

Ra?unalnik la?e za pribli?no pol litra na 100 km. Olep?uje, seveda. ;-)

 

Najni?ja poraba je na regionalnih cestah pri umirjeni vo?nji (4,6 l/100 km po ra?unalniku). Avtocesta med 120 km/h in 140 km/h redno pod 6 l/100 km. Vo?nja zdaj bolj umirjena odkar so me 2x dobili na radar ?isto po neumnem (brez divjanja).

 

?e koga zanima ?e kaj ve?, lahko vpra?a. Podatki so povsem verodostojni.

Napisano

Katera motorna izvedba in menjalnik?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po 5000km poraba od 6.2 do 6.8 odvisno kdo ga vozi,so pa ve?ina kratke razdalje 3 do 5 km.pa parkrat 15 do 20 km.Na polni tank je razlika pri meni 0.2 litra, ?e zra?unam realno. Sem zelo zadovoljen s porabo ker se vozim bolj dinami?no,sem se pa tudi prepustil prometu in se vozil kot ve?ina v prometu in je bila poraba tudi 5 lit.kar je odli?no za moje pojme za tak avto. Lp

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

 

 

To, da se povecajo obrati, je znano za SkyActive motorje ze od samega zacetka  ... Takrat je tudi bolj nemiren tek ... Pri avtomatiku so obrati povisani, dokler ne prestavim iz P v D ... potem obremenitev zmanjsa obrate ...

 

http://www.mazda-si.net/topic/14207-cx-5-2013-skyactiv-22-ob?asno-za?ene-z-povi?animi-obrati/?p=378652

 

 

Imam v spominu, da je to celo nekje zapisano v prirocniku ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm... tega nisem opazil... ali pa ne razumem najbolje vprasanja :) ... Pac hiter je toliko, kolikor stopim na pedal za plin :) ... Ce nic ne pohodim pedala, potem se sicer premika... ampak nisem opazil, da bi se kaj hitreje, ko je motor hladen ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tudi ne skyactive motorji imajo isto foro..zaug :)

moja 2009 letnik 2.0 ene pol minute laufa na 1500 rpm, potem postopoma padajo vrtljaji na normalo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

To sem tudi jaz opazil, pa nisem vedel zakaj se to dogaja. Res je nevarno, ker avto kar za?iba.

Napisano

Dr?i, pri G120 in G145 ?e toliko bolj opazno (dalj?e kon?no prestavno razmerje), ?e se ne motim, gre druga ob povi?anih obratih ca. 25 km/h brez gasa, sploh prehod med 1. in drugo izgleda tako, kot da bi preve? pohodil gas, ?eprav se ga niti dotakne? ne.

Napisano

Kot zanimivost; Pelka sem danes vpra?al glede Skyactive motorjev in mi je G pohvalil, D pa zelo skritiziral. Simon je ma?ek in zagotovo ve kaj govori, iz prakse. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V ?em je D skritiziral. Jaz sem dobil info, da so z letom 2015 dizle porihtali, pred tem pa so bile te?ave, predvsem z odmi?nimi in turbinami.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha, torej ti za vsako tehnično zadevo pelješ avto k avtomehaniku, ker le on je usposobljen za menjavo olja in tekočine za pranje šip. Dej, tole smo pa že prerastli in je sila otročje, da s takimi forami ven prihajaš.   Upam, da znamo pogledat širše, izven svojih mentalnih okvirjev in omejitev.
    • Ne bom pihal ne levo,ne desno-samo dejstva,da imajo sedaj tud penziči "pun qurac vsega"...in od kar je Rupar "skup nabral ubogo gmajno","kahel" ima "prazno gumo",in z takimi,kot je to "Celje",ko dobiš "zaklep v gobec"...teče levemu polu voda v grlo,"palčka pa grabi panika,k...ja kdo pa še hodi na volitve?   Tako ali drugače...zanimivo bo,kot že dolgo ne.
    • A to ste zdaj že na bankah specialisti za ta področja? Ne bi raje denarja šteli, kar vam je nekako v prvi domeni?
    • Edgar (@z33_joshh) • Instagram reel WWW.INSTAGRAM.COM 96K likes, 4,644 comments - z33_joshh on March 31, 2025: "AutoZone final boss".  
    • Bumbarji so nas že vrgli pod vlak z lažnivim cepljenjem proti kovidu. To je vplivalo na vsa cepljenja, ki so bila dokazano koristna in da ne rečem skoraj nujna. Zdaj zmeden folk meče vse v isti koš, samo zato, ker so se šli nekateri igrice in strmenje k enormnim zaslužkom.   Žal, eni smo sicer vedeli kam nas bo to pripeljalo, ampak škoda, da je bilo na drugi strani tolk presranega folka, ki so verjeli v čudežno rešitev za problem, ki sploh ni bil tolk hud. Posledica tega, da se marsikdo čuti prevaranega je pa to, da zdaj zavračajo tudi koristna cepljenja, ki so dokazano učinkovita. Celo nujna zavračajo, ker jih je nekdo ne dolgo nazaj nategnil.   A govorim na pamet? Z vsako stvarjo je tako. Če dajo ven slabo vrsto piva se bo celotne znamke prijelo, da imajo slaba piva, čeprav so duge vrste recimo zelo dobra. Če da avto znamka ven slab model avta, se bo cele znamke prijelo negativni predznak pa so lahko ostali modeli zelo dobri. Tko je v človaški zavesti in zato se s takimi experimenti pač ni za hecat, če nočeš, da so kasneje posledice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.