Skoči na vsebino

Vlaga in voda v Mazdi 6 Kombi GH 2008 - MZR-CD 140 - RE?ITEV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Evo, kon?no moja prva objava na problem, kateri mogo?e pesti kar nekaj drugih Mazdinih privr?encev.

 

Namre?, vedno mi je ob de?evju, ?e posebej zjutraj po no?nem in vo?nji ob de?ju namakalo pod predpra?niki na voznikovi in sovoznikovi strani ti. "driver's and passanger footwell". Talna obloga je bila vidno ?isto namo?ena, da o smradu iz zvo?ne izolacijo po avtu ne omenjam.

 

Skratka, naredil sem vse, po?istil "lul?ek" za odtok kondenza za motorjem, o?istil vse odvode vode pod vetrobranskim steklom (listje, iglice, ipd.), ni? ni pomagalo. Nato sem po dolgem iskanju problema le ugotovil, da je voda vdirala v avto nad vetrobranskim steklo na levi in desni strani za?etka vodila za stre?ne nosilce.

 

Tesnilo vetrobranskega stekla se na teh dveh mestih ne prilega povsem, zato je voda po?asi, a vztrajno razjedala vetrobransko tesnilo, in je za?elo pronicat pri A stebri?ki na obeh straneh.

 

Na sovozinkovi primer: Voda je tekla v vozilu pod A stebri?kih, do dna vetrobranskega stekla, nato pa direktno navzdol v kotu in se nabirala pod izolacijo, oblogo in predpra?niki (glej sliko).

 

Probleme sem re?il tako, da mi je vzelo 10 min ?asa, od?el do najbli?jega mehanika, povpra?al za tesnilo vetrobranskega stekla (?rno). Sem mu rekel, naj samo zafila luknjo pod tesnilom stekla tik pred vodili stre?nega nosilca. Naslednji dan stestiral s polivanjem vrtnega ?lauha, PROBLEM RE?EN. (glej sliko). Od takrat dalje nimam nobenih problemov z vlago ali vodo pod predpra?niki.

 

 

 

post-10221-0-15264800-1539948900_thumb.jpg

post-10221-0-14850000-1539948944_thumb.jpg

post-10221-0-17922600-1539948970_thumb.jpg

post-10221-0-89962900-1539948982_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zadnje čase se precej vozim s 6-ko,veliko več kot s CX-30. Bolj ko se vozim, bolj spoznavam, da je predvsem  za dolge vožnje 6-ka zakon. Stisneš gas in enostavno poleti tudi v 6 brzini, sredi klanca. Saj tudi cx30 potegne a na drugačen način. Je pa cx30 za mestno vožnjo in regionalke res dobra izbira z manjšo porabo. Sem pa ravno na zadnji vožnji v petek, ko smo šli s 6-ko na smučanje, ugotovil, da pri veliko večji hitrosti pije manj kot CX30. Te atmosferce "ubijejo" predvsem klanci, kjer je razlika v porabi največja. V korist dizla in navora. In teh je bilo na tej vožnji kar nekaj.  Zanimivo, da je bila poraba na koncu, kljub veliki povprečni hitrosti še vedno  pod 6 l/100. Tej naši Mazdini dizli so res super in učinkoviti. Če dela na njih vse, kot mora, seveda.😊
    • Še basen o čebuli. Če bi kljukasti križ premagal rdečo zvezdo, potem bi bila sedaj prepovedana rdeča zvezda. Pa tu na forumu  bi najverjetneje debatirali v nekem drugem jeziku. Zgleda da bi nekateri to očitno radi, ampak, jebi ga, pač ni tako.  
    • Dekadentni zblojeci. Ko se to začne dogajat civilizacije propadejo. Preživijo tiste, ki tega pač ne počnejo. Zgodovina nas o tem uči, če si sploh želimo biti podučeni v kar resno dvomim.
    • Ničesar... jaz sem delček programske kode v simulaciji.
    • Nizka kilometrina te NC Mx5, no cena pa ulalaaa;   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20505956&display=Mazda MX-5
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.