Skoči na vsebino

Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kdo od uporabnikov tehtal svoja original Mazda kolesa? Iskanje po forumu ni obrodilo sadov, zato za?enjam sam:

Mazda 6 GJ 2013 original plati??a:

19 col s Kumho letnimi pnevmatikami 225/45 R19: 25,5 kg
16 col s Semperit zimskimi pnevmatikami 215/65 R16: 20,6 kg
17 col z Bridgestone letnimi pnevmatikami 225/55 R17: 21,5 kg
 

post-5919-0-03533400-1540377285_thumb.jpg

post-5919-0-19885500-1540377293_thumb.jpg

post-5919-0-18586000-1540377296.jpg

Napisano

Sem vcasih tehtal, posebej pri gumah so kar velika odstopanja.

Ce se prav spomnim je bila razlika med Bridgestone potenza re050a (sportna guma trdi boki) in Pirelli P7 cinturato blue (touring guma), v dimenziji 215/50 17 nekje 2kg po gumi (la?ja pirellijeva guma)

Se pravi nekje 10kg guma in toliko feltna priblizno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ponavadi so lahka plati??a te?ja od ?eleznih.

Ne vem zakaj ravno za pnevmatike avtov v podatkih ni navedena njihova te?a. Nevzmetene mase so eden od pomembnih faktorjev lege avta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Basen o vzmetenih in nevzmetenih masah je sicer druga zgodba ki vpliva tako na lego na cesti kot na udobje - la?je je bolj?e - o?je je la?je.

 

Avti imajo 4 velike vztrajnike, ki se upirajo pospe?evanju, prav tako zaviranju. Ni samo te?a faktor, kako vztrajen bo vztrajnik je pomembno na kateri razdalji od osi je masno sredi??e. Zato SUV-i zaradi ve?jega premera koles (in ?ibkim motorjem) ne grejo nikamor z mesta. Ampak prodajajo se pa kot vro?e ?emljice  :vskalo:

 

Edit: koliko tehtajo gume je pomembneje kot koliko tehtajo plati??a.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Masno sredi??e je po logiki ob ve?ji feltni vedno bolj oddaljeno od pesta, seveda pa je masa gum pomembnej?a, dr?i.

 

?e en faktor: pnevmatike z letvijo za za??ito plati??a imajo zagotovo pomemben efekt na nevzmeteno maso, saj so pravilom te?je.

 

Dodajam ?e tole:

225/45 R19 Archiles ATR 2 z 19 col original plati??em, a brez letve za za??ito plati??a: 24,9 kg.

 

Med 19 col pnevmatikami je hitro lahko tudi 2 kg razlike, celo do 3 kg.

Napisano

Za Mazda 3, G120, Revolution letnik 2015:

 

16 col - original Mazda 6.5Jx16 ET50 -> Nexen winguard snow G WH2 - 205/60 R16: 19,0 kg

 

16.jpg

 

18 col - original Mazda 7Jx18 ET50 -> Michelin pilot sport 3 - 215/45 R18: 21,1 kg

 

18.jpg

Napisano

Dobro bi bilo ?e ?e pripisali od ktere Mazde plati??a so, model in leto, mogo?e ?e slika. Pa ?e ima kdo aftermarket plati??a bi se lahko primerjalo, ktera so la?ja.

Evo da dodam ?e jst svojo kolekcijo 17col plati??, 18tke bom stehtal drug mesec, ker so trenutno na avtu.

 

OEM Mazda 6 GG 7x17 ET55 Letnik 2006

Samo plati??e: 9,9 Kg

Samo guma: 9,2 Kg 215/50/17 Sava Eskimo HP

Plati??e z gumo: 19,1 Kg

post-5522-0-13640500-1540313911_thumb.jpg

 

Aftermarket plati??a Arcasting 7x17 ET42 (made in italy)

Plati??e z gumo: 18,4 Kg 205/50/17 Continental SportContact 3

Plati??e z gumo: 19,3 Kg 205/50/17 Michelin Pilot Sport 2

post-5522-0-09392700-1540313949_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Napisano

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

post-5522-0-50453900-1540384800_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dr?i, ?e gre za izgled, morajo biti za 3. gen. morajo biti vsaj 18, ?e ne celo 19. Pri 20 je ?e obvezno ni?anje, ?e ne avto sme?no izpade.

 

Vsekakor pa so ultralahka plati??a (?e niso ravno 500+ EUR/komad) bolj ob?utljiva, nemalo rabljenih ultralegger se prodaja po?kodovanih, z zvitimi robovi. Tudi zato ne bi tvegal s premalo bo?nice, hitro se zgodi kak robnik, luknja itd. Mazda je edini avto pri hi?i, ko je topolo, se v slu?bo vozim z motorjem (ve? kot pol leta), moja bolj?a polovica pa se bolj ali manj uspe?no izogiba robnikom. Pri 19 col original plati??ih ji to ni najbolje uspevalo. :)

 

17 Ultraleggera sicer spet ne izgledajo tako grozno majhno, nekako na spodnji meji sprejemljivega za letne:

post-5919-0-48376300-1540388399_thumb.jpg

Napisano

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

OZ Alleggerita  HLT 18x8 - 7.72kg 

01-alleggerita-hlt-star-silver-jpg-1000x

Napisano

Enkei Rivazza 17 col 7J ET38 5x114,3 (JDM plati??e, dobil sem jih od iz Japonske sve?e uvo?ene Nissan Silvie s15) z letno Dunlop Direzza DZ101 dimenzije 215/45 17 - 16,8 kg

 

Pnevmatika naj bi imela 22 lbs, verjetno izrabljena nekaj manj. Prera?unano torej 10 kg in ?e podatek dr?i, ima plati??e torej cca. 7 kg. Zdi se mi skoraj prelahko da bi dr?alo, ?e pa je res, je to to?no to, kar sem iskal. Original 17 col za GJ imajo namre? 11,7 kg.

 

Ko bom dal gume dol, samo plati??a ponovno stehtam.

post-5919-0-51036600-1541099659_thumb.jpg

Napisano

No ja nimam izku?enj z 3gen M6, najbolj?e da proba? gor dat pa se najbolj vidi, na?eloma bi pa moglo it 2mm bp, pa ?e felna je o?ja.

Pri 2gen je mal problem ker na zadnjih blatnikih je tako velik rob da ne more? kaj dosti ven potegnit plati??, npr. original 18tke imajo ET60 so pa 7,5cola ?iroke, jst sem dal gor 7mm distan?nike to pol pride ET53 in je ?e cca 5mm prostora med gumo in notranjim robom.  Spredaj pa ni problem.

Nvm pa kak ima 3.gen narete zadnje robe blatnikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na izra?un ne bo omembe vredno, pri original 19 col je zunanji rob tudi 5 mm bolj ven. Pri Enkei 17 bo notranji rob celo 12 mm bolj ven oz stran od komponent vzmetenja.

post-5919-0-89608200-1541139254_thumb.jpg

Napisano

Evo sem zmontiral zimske, tak da sem zdaj lahko stehtal ?e letne 18tke.

 

OEM Mazda 6 GH 7,5x18 ET60 Letnik 2008
Letne gume 225/45/18 Toyo TranPath MP4
Plati??e z gumo: 20,4 Kg

 

post-5522-0-62640700-1541164496_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Te?a alu plati?? Borbet Y 7,5x17 ET 40 je 8,9kg. Zimska guma

Vredestein Wintrac PRO XL 225/55/R17 z za??itnim robom je 10,2kg. Skupaj=19,1kg.

 

 

  • Jest je spremenil naslov v Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.