323 BA Napisano 20. oktober, 2018 Prijavi Napisano 20. oktober, 2018 Ali je kdo od uporabnikov tehtal svoja original Mazda kolesa? Iskanje po forumu ni obrodilo sadov, zato za?enjam sam:Mazda 6 GJ 2013 original plati??a:19 col s Kumho letnimi pnevmatikami 225/45 R19: 25,5 kg16 col s Semperit zimskimi pnevmatikami 215/65 R16: 20,6 kg17 col z Bridgestone letnimi pnevmatikami 225/55 R17: 21,5 kg Citiraj
LabiGT Napisano 20. oktober, 2018 Prijavi Napisano 20. oktober, 2018 Sem vcasih tehtal, posebej pri gumah so kar velika odstopanja. Ce se prav spomnim je bila razlika med Bridgestone potenza re050a (sportna guma trdi boki) in Pirelli P7 cinturato blue (touring guma), v dimenziji 215/50 17 nekje 2kg po gumi (la?ja pirellijeva guma) Se pravi nekje 10kg guma in toliko feltna priblizno Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mraušk Mčk Napisano 20. oktober, 2018 Prijavi Napisano 20. oktober, 2018 Ponavadi so lahka plati??a te?ja od ?eleznih.Ne vem zakaj ravno za pnevmatike avtov v podatkih ni navedena njihova te?a. Nevzmetene mase so eden od pomembnih faktorjev lege avta. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 20. oktober, 2018 Prijavi Napisano 20. oktober, 2018 16 col 205/60 - 20kg18 col 225/45 - 25kg Citiraj
323 BA Napisano 20. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 20. oktober, 2018 5 kg manj po kolesu je po ob?utku 20 konjev ve?, vsaj pri bencinarju zaradi manjka navora... Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 20. oktober, 2018 Prijavi Napisano 20. oktober, 2018 Basen o vzmetenih in nevzmetenih masah je sicer druga zgodba ki vpliva tako na lego na cesti kot na udobje - la?je je bolj?e - o?je je la?je. Avti imajo 4 velike vztrajnike, ki se upirajo pospe?evanju, prav tako zaviranju. Ni samo te?a faktor, kako vztrajen bo vztrajnik je pomembno na kateri razdalji od osi je masno sredi??e. Zato SUV-i zaradi ve?jega premera koles (in ?ibkim motorjem) ne grejo nikamor z mesta. Ampak prodajajo se pa kot vro?e ?emljice Edit: koliko tehtajo gume je pomembneje kot koliko tehtajo plati??a. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
323 BA Napisano 22. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 22. oktober, 2018 Masno sredi??e je po logiki ob ve?ji feltni vedno bolj oddaljeno od pesta, seveda pa je masa gum pomembnej?a, dr?i. ?e en faktor: pnevmatike z letvijo za za??ito plati??a imajo zagotovo pomemben efekt na nevzmeteno maso, saj so pravilom te?je. Dodajam ?e tole:225/45 R19 Archiles ATR 2 z 19 col original plati??em, a brez letve za za??ito plati??a: 24,9 kg. Med 19 col pnevmatikami je hitro lahko tudi 2 kg razlike, celo do 3 kg. Citiraj
toto89 Napisano 23. oktober, 2018 Prijavi Napisano 23. oktober, 2018 Za Mazda 3, G120, Revolution letnik 2015: 16 col - original Mazda 6.5Jx16 ET50 -> Nexen winguard snow G WH2 - 205/60 R16: 19,0 kg 18 col - original Mazda 7Jx18 ET50 -> Michelin pilot sport 3 - 215/45 R18: 21,1 kg Citiraj
Aless Napisano 23. oktober, 2018 Prijavi Napisano 23. oktober, 2018 Dobro bi bilo ?e ?e pripisali od ktere Mazde plati??a so, model in leto, mogo?e ?e slika. Pa ?e ima kdo aftermarket plati??a bi se lahko primerjalo, ktera so la?ja.Evo da dodam ?e jst svojo kolekcijo 17col plati??, 18tke bom stehtal drug mesec, ker so trenutno na avtu. OEM Mazda 6 GG 7x17 ET55 Letnik 2006Samo plati??e: 9,9 KgSamo guma: 9,2 Kg 215/50/17 Sava Eskimo HPPlati??e z gumo: 19,1 Kg Aftermarket plati??a Arcasting 7x17 ET42 (made in italy)Plati??e z gumo: 18,4 Kg 205/50/17 Continental SportContact 3Plati??e z gumo: 19,3 Kg 205/50/17 Michelin Pilot Sport 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 23. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 23. oktober, 2018 Dobra ideja. Moja so bila kot navedeno original plati??a za GJ od 10.2012 dalje... Jutri prilepim slike. Citiraj
Scr3am Napisano 23. oktober, 2018 Prijavi Napisano 23. oktober, 2018 Aless jaz imam iste feltne kot so na tvoji prvi sliki 17ke. Si siguren da so to od prve generacije ? Citiraj
LabiGT Napisano 23. oktober, 2018 Prijavi Napisano 23. oktober, 2018 Ja so, facelift https://photos.autotrader.com.au/car/0593/7013/2006_mazda_6_used_5937013_5_at.jpg 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
323 BA Napisano 24. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Dodal slike zgoraj. Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. 1 Citiraj
Aless Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Dodal slike zgoraj. Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo. Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kgOZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kgOZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg ?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF19x8 ima 8.43 kgMi zgledajo prav porn. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 24. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Dr?i, ?e gre za izgled, morajo biti za 3. gen. morajo biti vsaj 18, ?e ne celo 19. Pri 20 je ?e obvezno ni?anje, ?e ne avto sme?no izpade. Vsekakor pa so ultralahka plati??a (?e niso ravno 500+ EUR/komad) bolj ob?utljiva, nemalo rabljenih ultralegger se prodaja po?kodovanih, z zvitimi robovi. Tudi zato ne bi tvegal s premalo bo?nice, hitro se zgodi kak robnik, luknja itd. Mazda je edini avto pri hi?i, ko je topolo, se v slu?bo vozim z motorjem (ve? kot pol leta), moja bolj?a polovica pa se bolj ali manj uspe?no izogiba robnikom. Pri 19 col original plati??ih ji to ni najbolje uspevalo. 17 Ultraleggera sicer spet ne izgledajo tako grozno majhno, nekako na spodnji meji sprejemljivega za letne: 1 Citiraj
Aless Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Hmh. Ja ta na sliki ni napa?na, ampak jst bi na to vseeno raje dal 19tke Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Martin Cufer Napisano 25. oktober, 2018 Prijavi Napisano 25. oktober, 2018 Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kgOZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kgOZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg ?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF19x8 ima 8.43 kgMi zgledajo prav porn.OZ Alleggerita HLT 18x8 - 7.72kg Citiraj
323 BA Napisano 1. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 1. november, 2018 Enkei Rivazza 17 col 7J ET38 5x114,3 (JDM plati??e, dobil sem jih od iz Japonske sve?e uvo?ene Nissan Silvie s15) z letno Dunlop Direzza DZ101 dimenzije 215/45 17 - 16,8 kg Pnevmatika naj bi imela 22 lbs, verjetno izrabljena nekaj manj. Prera?unano torej 10 kg in ?e podatek dr?i, ima plati??e torej cca. 7 kg. Zdi se mi skoraj prelahko da bi dr?alo, ?e pa je res, je to to?no to, kar sem iskal. Original 17 col za GJ imajo namre? 11,7 kg. Ko bom dal gume dol, samo plati??a ponovno stehtam. 1 Citiraj
Aless Napisano 1. november, 2018 Prijavi Napisano 1. november, 2018 Te?a je vredu, sam ET je mal nizek. Si jih probal gor ?e ne ?trlijo preve? ven? Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 1. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 1. november, 2018 Ne ?e, ampak ?e Alex pravi, da so 40 OK, naj bi bile 38 tudi, je samo 2mm ve?, pa ?e o?je so, 7J namesto 7,5. Citiraj
Aless Napisano 1. november, 2018 Prijavi Napisano 1. november, 2018 No ja nimam izku?enj z 3gen M6, najbolj?e da proba? gor dat pa se najbolj vidi, na?eloma bi pa moglo it 2mm bp, pa ?e felna je o?ja.Pri 2gen je mal problem ker na zadnjih blatnikih je tako velik rob da ne more? kaj dosti ven potegnit plati??, npr. original 18tke imajo ET60 so pa 7,5cola ?iroke, jst sem dal gor 7mm distan?nike to pol pride ET53 in je ?e cca 5mm prostora med gumo in notranjim robom. Spredaj pa ni problem.Nvm pa kak ima 3.gen narete zadnje robe blatnikov. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 2. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 2. november, 2018 Glede na izra?un ne bo omembe vredno, pri original 19 col je zunanji rob tudi 5 mm bolj ven. Pri Enkei 17 bo notranji rob celo 12 mm bolj ven oz stran od komponent vzmetenja. Citiraj
Aless Napisano 2. november, 2018 Prijavi Napisano 2. november, 2018 Evo sem zmontiral zimske, tak da sem zdaj lahko stehtal ?e letne 18tke. OEM Mazda 6 GH 7,5x18 ET60 Letnik 2008Letne gume 225/45/18 Toyo TranPath MP4Plati??e z gumo: 20,4 Kg Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Bini Napisano 3. november, 2018 Prijavi Napisano 3. november, 2018 Te?a Falken 449 zimske gume 215 45 18 XL z za??ito za plati??e 10.3kg Citiraj
Alex Napisano 4. november, 2018 Prijavi Napisano 4. november, 2018 Te?a alu plati?? Borbet Y 7,5x17 ET 40 je 8,9kg. Zimska guma Vredestein Wintrac PRO XL 225/55/R17 z za??itnim robom je 10,2kg. Skupaj=19,1kg. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.