Skoči na vsebino

Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kdo od uporabnikov tehtal svoja original Mazda kolesa? Iskanje po forumu ni obrodilo sadov, zato za?enjam sam:

Mazda 6 GJ 2013 original plati??a:

19 col s Kumho letnimi pnevmatikami 225/45 R19: 25,5 kg
16 col s Semperit zimskimi pnevmatikami 215/65 R16: 20,6 kg
17 col z Bridgestone letnimi pnevmatikami 225/55 R17: 21,5 kg
 

post-5919-0-03533400-1540377285_thumb.jpg

post-5919-0-19885500-1540377293_thumb.jpg

post-5919-0-18586000-1540377296.jpg

Napisano

Sem vcasih tehtal, posebej pri gumah so kar velika odstopanja.

Ce se prav spomnim je bila razlika med Bridgestone potenza re050a (sportna guma trdi boki) in Pirelli P7 cinturato blue (touring guma), v dimenziji 215/50 17 nekje 2kg po gumi (la?ja pirellijeva guma)

Se pravi nekje 10kg guma in toliko feltna priblizno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ponavadi so lahka plati??a te?ja od ?eleznih.

Ne vem zakaj ravno za pnevmatike avtov v podatkih ni navedena njihova te?a. Nevzmetene mase so eden od pomembnih faktorjev lege avta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Basen o vzmetenih in nevzmetenih masah je sicer druga zgodba ki vpliva tako na lego na cesti kot na udobje - la?je je bolj?e - o?je je la?je.

 

Avti imajo 4 velike vztrajnike, ki se upirajo pospe?evanju, prav tako zaviranju. Ni samo te?a faktor, kako vztrajen bo vztrajnik je pomembno na kateri razdalji od osi je masno sredi??e. Zato SUV-i zaradi ve?jega premera koles (in ?ibkim motorjem) ne grejo nikamor z mesta. Ampak prodajajo se pa kot vro?e ?emljice  :vskalo:

 

Edit: koliko tehtajo gume je pomembneje kot koliko tehtajo plati??a.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Masno sredi??e je po logiki ob ve?ji feltni vedno bolj oddaljeno od pesta, seveda pa je masa gum pomembnej?a, dr?i.

 

?e en faktor: pnevmatike z letvijo za za??ito plati??a imajo zagotovo pomemben efekt na nevzmeteno maso, saj so pravilom te?je.

 

Dodajam ?e tole:

225/45 R19 Archiles ATR 2 z 19 col original plati??em, a brez letve za za??ito plati??a: 24,9 kg.

 

Med 19 col pnevmatikami je hitro lahko tudi 2 kg razlike, celo do 3 kg.

Napisano

Za Mazda 3, G120, Revolution letnik 2015:

 

16 col - original Mazda 6.5Jx16 ET50 -> Nexen winguard snow G WH2 - 205/60 R16: 19,0 kg

 

16.jpg

 

18 col - original Mazda 7Jx18 ET50 -> Michelin pilot sport 3 - 215/45 R18: 21,1 kg

 

18.jpg

Napisano

Dobro bi bilo ?e ?e pripisali od ktere Mazde plati??a so, model in leto, mogo?e ?e slika. Pa ?e ima kdo aftermarket plati??a bi se lahko primerjalo, ktera so la?ja.

Evo da dodam ?e jst svojo kolekcijo 17col plati??, 18tke bom stehtal drug mesec, ker so trenutno na avtu.

 

OEM Mazda 6 GG 7x17 ET55 Letnik 2006

Samo plati??e: 9,9 Kg

Samo guma: 9,2 Kg 215/50/17 Sava Eskimo HP

Plati??e z gumo: 19,1 Kg

post-5522-0-13640500-1540313911_thumb.jpg

 

Aftermarket plati??a Arcasting 7x17 ET42 (made in italy)

Plati??e z gumo: 18,4 Kg 205/50/17 Continental SportContact 3

Plati??e z gumo: 19,3 Kg 205/50/17 Michelin Pilot Sport 2

post-5522-0-09392700-1540313949_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Napisano

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

post-5522-0-50453900-1540384800_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dr?i, ?e gre za izgled, morajo biti za 3. gen. morajo biti vsaj 18, ?e ne celo 19. Pri 20 je ?e obvezno ni?anje, ?e ne avto sme?no izpade.

 

Vsekakor pa so ultralahka plati??a (?e niso ravno 500+ EUR/komad) bolj ob?utljiva, nemalo rabljenih ultralegger se prodaja po?kodovanih, z zvitimi robovi. Tudi zato ne bi tvegal s premalo bo?nice, hitro se zgodi kak robnik, luknja itd. Mazda je edini avto pri hi?i, ko je topolo, se v slu?bo vozim z motorjem (ve? kot pol leta), moja bolj?a polovica pa se bolj ali manj uspe?no izogiba robnikom. Pri 19 col original plati??ih ji to ni najbolje uspevalo. :)

 

17 Ultraleggera sicer spet ne izgledajo tako grozno majhno, nekako na spodnji meji sprejemljivega za letne:

post-5919-0-48376300-1540388399_thumb.jpg

Napisano

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

OZ Alleggerita  HLT 18x8 - 7.72kg 

01-alleggerita-hlt-star-silver-jpg-1000x

Napisano

Enkei Rivazza 17 col 7J ET38 5x114,3 (JDM plati??e, dobil sem jih od iz Japonske sve?e uvo?ene Nissan Silvie s15) z letno Dunlop Direzza DZ101 dimenzije 215/45 17 - 16,8 kg

 

Pnevmatika naj bi imela 22 lbs, verjetno izrabljena nekaj manj. Prera?unano torej 10 kg in ?e podatek dr?i, ima plati??e torej cca. 7 kg. Zdi se mi skoraj prelahko da bi dr?alo, ?e pa je res, je to to?no to, kar sem iskal. Original 17 col za GJ imajo namre? 11,7 kg.

 

Ko bom dal gume dol, samo plati??a ponovno stehtam.

post-5919-0-51036600-1541099659_thumb.jpg

Napisano

No ja nimam izku?enj z 3gen M6, najbolj?e da proba? gor dat pa se najbolj vidi, na?eloma bi pa moglo it 2mm bp, pa ?e felna je o?ja.

Pri 2gen je mal problem ker na zadnjih blatnikih je tako velik rob da ne more? kaj dosti ven potegnit plati??, npr. original 18tke imajo ET60 so pa 7,5cola ?iroke, jst sem dal gor 7mm distan?nike to pol pride ET53 in je ?e cca 5mm prostora med gumo in notranjim robom.  Spredaj pa ni problem.

Nvm pa kak ima 3.gen narete zadnje robe blatnikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na izra?un ne bo omembe vredno, pri original 19 col je zunanji rob tudi 5 mm bolj ven. Pri Enkei 17 bo notranji rob celo 12 mm bolj ven oz stran od komponent vzmetenja.

post-5919-0-89608200-1541139254_thumb.jpg

Napisano

Evo sem zmontiral zimske, tak da sem zdaj lahko stehtal ?e letne 18tke.

 

OEM Mazda 6 GH 7,5x18 ET60 Letnik 2008
Letne gume 225/45/18 Toyo TranPath MP4
Plati??e z gumo: 20,4 Kg

 

post-5522-0-62640700-1541164496_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Te?a alu plati?? Borbet Y 7,5x17 ET 40 je 8,9kg. Zimska guma

Vredestein Wintrac PRO XL 225/55/R17 z za??itnim robom je 10,2kg. Skupaj=19,1kg.

 

 

  • Jest je spremenil naslov v Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.