Skoči na vsebino

Prenovljena Mazda6 na Euro NCAP testu dosegla 5 zvezdic

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom uporabil kar to temo, res je, da so pred kratkim posodobili M6, pa me vseeno zanima kdaj je predviden prihod povsem nove M6 in ali bodo Skyactive X motorji uporabljeni ?e v tej trenutni verziji M6 ali ?ele v novi ?

Napisano

2020 pride nova. Glede X: zelo verjetno dr?i, ?eprav bi bilo verjetno tehni?no mo?no, da bi ga dali ?e v to generacijo. Nova M3 ima namre? "stare" motorje z nekaj PS ve?, edina izjema je X.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kot sem ?e omenil, sem po sili razmer vozil povsem novo Mazdo 6. 

 

- Ne vem, koliko ste tukaj "doma?i" z "vojno aviacijo", ampak Mazda 6 je kot voja?ko lovsko letalo: pilot ne gre v kabino, ampak si kabino oble?e kot kak?en zelo oprijet kombinezon... Tudi pri novi ?estici ni bistveno druga?e. Prostora nobenega, notri sem bil krepko utesnjen.

 

- Ko sem se spravil noter in zaprl vrata, je spodnji rob stekel zelo visoko. Preglednost ven je podobna kot iz T-34. Dobro, da ima povsod okoli senzorje, ker druga?e ne bi pripeljal cele nazaj... In zaradi tega je ob?utek utesnjenosti ?e ve?ji...

 

- Sede? je trd kot lesena klop.

 

- Poleg tega je sede? zelo neudoben in ?e po 50 km sem se presedal, vse me je bolelo, nikakor nisem na?el pravega polo?aja. In z grozo ugotovil, da sem na ta avto "obsojen" naslednjih 500 km... Za zjokat se. V deset let stari Mazdi 5 sedim kot doma v fotelju, ko berem knjigo: na eni strani je ro?aj na vratih, na drugi strani pa naslonjalo za roko. In roke naslonim, dr?im volan in pridem na cilj spo?it. Pri tej ?estici tega ni. In ker sem bil ves ?as v nekem prisiljenem polo?aju, me je na koncu vse bolelo. Ko sem avto pripeljal nazaj, je trajalo kar nekaj ?asa, da sem lahko zlezel iz njega ven in se zravnal (so opazili tudi tam, kamor sem pripeljal avto, ?eprav sem upal, da ni tako opazno...). Pa ne mi zdaj o EM?Otu, ker pri drugih vozilih teh te?av (?e) nimam.

 

- O tem, kako se ?lovek zba?e na zadnjo klop, sploh ne bom izgubljal besed...

 

- Vrata so debela 24 cm - brez pretiravanja! Avto pa ?irok ?e sam po sebi. Kako zgleda zlest v avto na nekem parkiri??u brez da bi odrsal vrata sosednjega avta... Pustimo stat...

 

- Dobil sem ob?utek, da se bo avtu scufalo, ker ni mogel vzpostaviti povezave z mojim mobitelom. Na ekranu se je po nekem ?asu celo pojavil napis v smislu: Ali res ne ?elite vzpostaviti povezave z va?im mobilnim telefonom...

 

- Kolikor sem se imel ?asa in volje boriti se z radijem, dela samo na DAB. Klasi?nih frekvenc ne more? nastaviti. Kar pomeni, da sem radio lahko poslu?al del poti, pa ?e to nekaj postaj, na?e lokalne pa ne. Ne samo to, ko sem zavil iz "urbanega okolja" je bila o?itno na sporedu oddaja Prisluhnimo ti?ini...

 

- Se je pa zato toliko bolj ogla?al avto. Vse je piskalo, sikalo, ?ivkalo, ?vi?galo, utripalo, ?migalo, blendalo, bliskalo,... Alarmov, opozoril in signalov na tone in kubike. Od za?etka so me samo begali in namesto da bi bil pozoren na cesto sem gledal po armaturi, kaj je narobe, da se ogla?a. Potem sem se navadil in jih ignoriral. Vseeno me je delalo ?iv?nega, da vedno nekaj piska, sika, ?ivka, utripa, ?miga, blenda,... ?e je preve? opozoril, ?lovek postane nepozoren in na koncu spregleda kak?nega res pomembnega...

 

- Ob vseh signalih pa je armatura narejena tako, da uspe?no "zahteva" pozornost zase. Za trenutno porabo ni jasnega, ?tevil?nega podatka, ampak so grafi, iz katerih lahko to razbere?. ?e gleda? v graf, pa ne gleda? na cesto... Ni mi uspelo najti podatka, koliko je ?e dometa z gorivom, ki je ?e ostal v rezervoarju... Nekaj simbolov z armature pa sploh nisem dojel, kaj pomenijo...

 

- Ko sem Mazdo 6 parkiral, je sistem pokazal, da je v 700 km, kolikor jih je avto imel, sistem i-stop&start privar?eval goriva za 3,3 km. Iz tega lahko sklepam, da bi na razdalji 350.000 km, kolikor bi lahko bila ?ivljenjska doba vozila, privar?eval goriva za 1650 km. Oziroma okoli 2000?. Je res vredno? Sam sistem nekaj stane, zato je tudi vozilo dra?je. Potem pa ?e vzdr?evanje (akumulator, ?tarter,...). Ali pa je ta sistem bolj v smislu: ?paramo pa ne glede na to koliko ko?ta...

 

- Zraven pa se je zgodila ?e ena nerodnost, en nesporazum med menoj in avtomatiko. Na avtocesti sem lepo priklopil na tempomat. In peljal. Po koncu avtoceste in ob prihodu na hitro cesto sem hitrost prenastavil na ustrezno. Ker je vedno in povsod nekaj utripalo in signaliziralo, sem postal ?e "imun" na vso to mno?ico signalov. In nadaljeval vo?njo. In ?ele po devetih kilometrih, skoraj ?e pri koncu opazil, da je avto na steklo projeciral simbol menjalnika. Pogledam na armaturo in tam sveti ?tevilka 6. Preverim ?e ro?ico in res je bil menjalnik v ?esti prestavi. Potem pa mi na lepem kapne. Rebrnice so spust. In aktivni tempomat je sam od sebe zaviral. In ker hitrost ni nara??ala, se nisem spomnil, da bi prestavil v peto prestavo. In je avto sam od sebe zaviral dobrih 10 km brez da bi jaz enkrat pritisnil na pedal zavore. In se nisem niti spomnil, da bi prestavil prestavo ni?je, s tem izkori??al zavorni u?inek motorja in s tem ohranjal zavore...

 

- Je treba pa Japonce tudi pohvaliti. 2,3 litrski turbo dizel je krasno opravil svoje delo. Sicer sem se vozil sam in brez obremenitve, a vseeno. Konec koncev, kdor je bil kdaj na MPL ve, v kak?nih hribih ?ivim. In se mora motor malo potrudit, da zvle?e avto v te hribe... In kljub temu je bila poraba zgolj 4,5 litra nafte na 100 km. Pazite: Tomosov moped gre 45 km na uro, pelje dve osebi in porabi 3,5 litra me?anice. Tukaj pa 4,5 litra nafte za avto, ki gre 130 km/h! Si upam it stavit, da onesna?uje manj od navadnega mopeda... No, in ker nisem verjel tistim grafom na ekranu, sem ?el ra?unat ?e sam. In kakor koli sem ra?unal in preverjal, ?e sem prav zra?unal, rezultat je bil enak: 4,5 litra nafte na 100 km. Motor pa povsem kos vozilu. Tudi pri ustavljanju pred kri?i??em si je dalo z njim lepo pomagati. Pa pri spustu po strmem naklonu je motor obvladal te?o vozila in bi si upal vozilo peljati po teh hribih in spustih tudi pod polno obremenitvijo, kajti motor je res kos temu vozilu. Poraba pa... Komaj omembe vredna. Je treba priznati Japoncem, da tukaj so pa res opravili delo tako, kot se za gre. Brez priklju?nih hibridov in ostalega sranja porabo 4,5 litra na 100 km... Jaz sem nad tem navdu?en!

Napisano

He, he, slivka, ni to delovni stroj ali kombajn. :)

Kot si sam ugotovil je to bolj suhoj lovsko letalo kot pa voja?ki jeep.Okna so res manj?a to pa je zaradi ?portnosti in varnosti, prav tako so vrata debela zatadi varnosti in bolj?e zvo?ne izolacije.Tako pa? je pri bolj ?portno naravnanih avtomobilih. Na parkiri??u mo? kot sem jaz od 78 kg gre? z lahkoto ven brez, da bi taknil svoja ali sosedova vrata. Sin, ki je velik 184 cm z lahkoto smukne na zadnji sede?- spet normalna postava in ne te?kokategornik.Tudi moja mama, ki je ?e precej v letih in malo bolj okrogla z lahkoto smukne na zadnji sede, la?je, kot pri ta prvi 6-tici.

Za sedenje obstajata ro?ici s katerimi si nastavi? filigransko natan?no sede?(pri elektro?nem so te nastavitve ?e bolj natan?ne). Nato izvle?e? volan(ne iz avta) ampak toliko, da ti je dovolj blizu. In na koncu nastavi? ?e vi?ino volana.

Tp je to. Zadnji? sem prevozil 850 km in sem pri?el na cilj ?e bolj spo?it kot, ko sem ?tartal:)

Kar se ti?e lu?k na armaturni jih skoraj ni, le tiste so, ki morajo biti ali pa si jih sam nastavi?(razni tempomati, opozorilnik, da si prevozil ?rto, opozorilnik, da si utrujen itd.Pa?,tehnika je ?la naprej, ?eprav sem tudi sam bolj "olf skul" boy.

Za povezavo telefona obstaja ena imenitna stvar na telefonu, ki se imenuje "blututh". To ?udo omogo?a! da se telefon v dveh sekundah pove?e z avtom in lahko predvaja celo tvojo glasbo, ki jo ima? na telefonu, da ni potrebe po poslu?anju kakega radia veseljak.

Kar se ti?e same porabe pa poklon za tako porabo. Moja ni avtonatik, pa ne pridem niti blizu tvoje porabe... boj blizu 6l/100.Druga?e pa lepo napisan ?lanek. :)

 

 

Napisano

 Pa ne mi zdaj o EM?Otu, ker pri drugih vozilih teh te?av (?e) nimam.

 

 

Tocno EMSO je tisti, ki ti dela preglavice... Sedaj si navajen taksnih vozil, ki so bolj prijazna za tiste, pri katerih EMSO oznacuje, da so ze malo v letih :) ... 

 

 

 

- Dobil sem ob?utek, da se bo avtu scufalo, ker ni mogel vzpostaviti povezave z mojim mobitelom. Na ekranu se je po nekem ?asu celo pojavil napis v smislu: Ali res ne ?elite vzpostaviti povezave z va?im mobilnim telefonom...

 

- Kolikor sem se imel ?asa in volje boriti se z radijem, dela samo na DAB. Klasi?nih frekvenc ne more? nastaviti. Kar pomeni, da sem radio lahko poslu?al del poti, pa ?e to nekaj postaj, na?e lokalne pa ne. Ne samo to, ko sem zavil iz "urbanega okolja" je bila o?itno na sporedu oddaja Prisluhnimo ti?ini...

 

 

To je tipicna napaka tipa PEBKAC :) 

 

 

 

- Se je pa zato toliko bolj ogla?al avto. Vse je piskalo, sikalo, ?ivkalo, ?vi?galo, utripalo, ?migalo, blendalo, bliskalo,... Alarmov, opozoril in signalov na tone in kubike. Od za?etka so me samo begali in namesto da bi bil pozoren na cesto sem gledal po armaturi, kaj je narobe, da se ogla?a. Potem sem se navadil in jih ignoriral. Vseeno me je delalo ?iv?nega, da vedno nekaj piska, sika, ?ivka, utripa, ?miga, blenda,... ?e je preve? opozoril, ?lovek postane nepozoren in na koncu spregleda kak?nega res pomembnega...

 

- Ob vseh signalih pa je armatura narejena tako, da uspe?no "zahteva" pozornost zase. Za trenutno porabo ni jasnega, ?tevil?nega podatka, ampak so grafi, iz katerih lahko to razbere?. ?e gleda? v graf, pa ne gleda? na cesto... Ni mi uspelo najti podatka, koliko je ?e dometa z gorivom, ki je ?e ostal v rezervoarju... Nekaj simbolov z armature pa sploh nisem dojel, kaj pomenijo...

 

 

Tudi tukaj velja zgornja ugotovitev ... ali pa RTFM :) ... Osnovni ekran prikazuje vse te zadeve, ki jih potrebujes... ekonomiko voznje, stevilo kilometrov, ki smo jih prevozili od zadnjega reseta, stevilo kilometrov, ki jih lahko se prevozimo s trenutno kolicino goriva, povprecna poraba, ki vsaj pri meni dokaj natancno deluje (+/- 0,1-0,2l), zunanjo temperaturo,... 

 

skitched-20190118-073248.jpg

 

 

 

- Ko sem Mazdo 6 parkiral, je sistem pokazal, da je v 700 km, kolikor jih je avto imel, sistem i-stop&start privar?eval goriva za 3,3 km. Iz tega lahko sklepam, da bi na razdalji 350.000 km, kolikor bi lahko bila ?ivljenjska doba vozila, privar?eval goriva za 1650 km. Oziroma okoli 2000?. Je res vredno? Sam sistem nekaj stane, zato je tudi vozilo dra?je. Potem pa ?e vzdr?evanje (akumulator, ?tarter,...). Ali pa je ta sistem bolj v smislu: ?paramo pa ne glede na to koliko ko?ta...

 

 

Ta sistem je "kao" predvsem zaradi ekologije... in ne zaradi sparanja z gorivom. Tako kot DPF, AdBlue,... 

 

... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pravilno si ugotovil glede utesnjenosti kot v voja?kem letalu, ?eprav je samo ob?utek tak zaradi majhnih oken. ?e se preseda? v M6 iz enoprostorca / pickupa, je ?e toliko bolj o?itno. Avto je dejansko zelo prostoren in med ?ir?imi v tem razredu. Zadnja klop: pri limuzini je zaradi 8 cm dalj?e medosne in kar nekaj dalj?ih vrat zadeva BP, pri karavanu pa so vrata kraj?a in je pri 180 cm res malce treba zvijati noge, da se spravi? zadaj, recimo enako kot pri razred manj?ih karavanih (npr. megane, focus, golf). Ko enkrat sedi? zadaj, je prostora dovolj.

 

Glede polo?aja za volanom: sam sem potreboval kak?en teden, da sem na?el zadovoljivo nastavitev sede?a. ?e si velik vsaj 175 cm in ima? sede? nastavljen relativno visoko, je nemogo?e najti dobro nastavitev. Re?itev je za?eti na najni?ji vi?ini, potem prilagoditi naklon in vzdol?ni pomik sede?a, nato pa ga postopoma dvigovati in hkrati prilagajati ostala dva parametra. Ko enkrat najde? ustrezno nastavitev, so vo?nje 500 km + naenkrat ma?ji ka?elj. Trdi sede?i so na dalj?ih vo?njah manj utrujajo?i, kot mehki. Ne vem sicer, kako trde/mehke ima FL 2018 v primerjavi z 2013 in ostalimi FL.

 

Pravi sredinski naslon za roko so imele samo 2013 in 2014, bil je namre? nastavljiv po dol?ini. S FL 2015 so ga odpravili oz. zamenjali s pribli?kom, ki je fiksen in ?al name??en preve? nazaj. ?al tudi FL 2018 nima bolj?e re?itve.

 

Prihranek goriva v celotni ?ivljenjski dobi avta je po tvojem izra?unu 200 EUR, eno ni?lo si napisal preve?. Torej izpla?a se zagotovo ne. :)

Napisano

Podobne "probleme"imam jaz ko se vsedem v kak?en novej?i, bolj Nobel avto...

 

V?asih so bile stvari podrejene funkcionalnosti,zdaj so dostikrat videzu...

 

Tako pa? je, ne samo pri avtomobilih... Poglejmo npr telefone...

 

Se pa meni vseeno Mazde zdijo ne pretirano nacikcake z neumnostmi,je pa res da je vse bolj vozni?ko usmerjeno... Meni je to v?e? in ?e bi bil pripravljen dati par jurjev ve? ko se bo kupovalo nov avto,bi recimo mazda3 bila v samem vrhu, nekje ob Hondi civic...

 

Ampak... Tako kot je ?e bilo omenjeno; marsikaj je tako tudi zaradi varnosti; in ?e bom zavoljo ve?je varnosti imel v ?tartu utesnjen ob?utek.... Sprejmem.

Napisano

Meni nobel prehod ni problem, rabis malo ?asa, in se hitro navadi?. Kmalu ti tudi prav pride. Bolj mam problem iti v 'manj?i' avto. od Mazde 5 se vozim v komfortnem prostoru, in to se ogromno pozna. levo in desno imam skorajda pol metra prostora. ?e enkrat je bila tu Alhambra zakon. C je ni?ji in se ?e pozna, samo ni panike.

 

Meni je osnova za avto prostor, pri Slivki je pa malo druga?e, verjamem da ne rabi limuzine z ono in tisto za vleko drv.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za dober razgled na cesto in velike ?ipe bo treba sesti v kak

pe?o partner ali podobna pol dostavna ?udesa. v njih lahko nosi? tudi lovski klobuk med vo?njo in gleda? skozi panoramska stekla srnjake ob cesti. :)

 

 

Napisano

Slavko avto za tvojo ?eno za skromnih 34000 Alhambra Style 2.0 TDI 4WD Siete

dizel / 2.0l / 110kW/ 150KM, pa ponavadi dajo kar dober popust ?e na to

 

https://cc.porscheinformatik.com/cc-si/sl_SI_SEAT/S/detail/620/71125UW9/0Q0Q/DM/W5N@PCD@WGR/@

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Upam, da dajo vsaj 8 k popusta, ?e ne jo bodo te?ko prodali.... tako drvarnico od avta s petrolejkama namesto lu?i v letu 2019. :blink:

Ne zali najboljsega avta na svetu :) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

He, he, slivka, ni to delovni stroj ali kombajn. :)

Kot si sam ugotovil je to bolj suhoj lovsko letalo kot pa voja?ki jeep.Okna so res manj?a to pa je zaradi ?portnosti in varnosti, prav tako so vrata debela zatadi varnosti in bolj?e zvo?ne izolacije.Tako pa? je pri bolj ?portno naravnanih avtomobilih. Na parkiri??u mo? kot sem jaz od 78 kg gre? z lahkoto ven brez, da bi taknil svoja ali sosedova vrata. 

 

Jaz tudi nisem ravno te?kokategornik. Visok 180 cm in 100 kg, kar pomeni, da sem bolj ?vohoten. Zdrav mo?akar na?ih krajev ima narman 120 kilu an sne, ma brez da b se silu, po prasca, tako, po?ez...

 

Na parkiri??u pa ni vedno prostora, da odpre? vrata do konca, ampak je sosednji avto parkiran 50 - 60 cm pro? od tvojega. Odpre? vrata za pol metra, potem so pa vrata 24 cm debela. In kaj ti ostane? Postati glista, da zleze? noter. 

 

Na zadnje sede?e se lepo pride, ?e lahko odpre? vrata do konca. ?e pa jih ne more?? ?e ve?ja akrobacija kot spredaj...

Kar se ti?e lu?k na armaturni jih skoraj ni, le tiste so, ki morajo biti ali pa si jih sam nastavi?(razni tempomati, opozorilnik, da si prevozil ?rto, opozorilnik, da si utrujen itd.Pa?,tehnika je ?la naprej, ?eprav sem tudi sam bolj "olf skul" boy.

 

Trikrat toliko kot v Mazdi 5... 

 

Nekaj jih je na armaturi, nekaj se jih (podvojeno z armature) projecira na ?ipo, nekaj jih je nad sredinskim ogledalom, nekaj jih je v zunanjih ogledalih, ostalo se prikazuje na tistem ekranu. Edino ?e pod rit nisem pogledal, ?e tudi tam kaj utripa...

Za povezavo telefona obstaja ena imenitna stvar na telefonu, ki se imenuje "blututh". To ?udo omogo?a! da se telefon v dveh sekundah pove?e z avtom in lahko predvaja celo tvojo glasbo, ki jo ima? na telefonu, da ni potrebe po poslu?anju kakega radia veseljak.

 

Pa saj jaz nisem hotel, da se avto pove?e z mojim mobitelom, ampak avto je kar vztrajal...

Kar se ti?e same porabe pa poklon za tako porabo. Moja ni avtonatik, pa ne pridem niti blizu tvoje porabe... boj blizu 6l/100.Druga?e pa lepo napisan ?lanek. :)

 

Pa saj tudi ta ni bil avtomatik. Ro?ni ?est stopenjski menjalnik...

Napisano

 

Tudi tukaj velja zgornja ugotovitev ... ali pa RTFM :) ... Osnovni ekran prikazuje vse te zadeve, ki jih potrebujes... ekonomiko voznje, stevilo kilometrov, ki smo jih prevozili od zadnjega reseta, stevilo kilometrov, ki jih lahko se prevozimo s trenutno kolicino goriva, povprecna poraba, ki vsaj pri meni dokaj natancno deluje (+/- 0,1-0,2l), zunanjo temperaturo,... 

 

skitched-20190118-073248.jpg

 

 

In to tipko INFO sem iskal, pa nikakor na?el, potem sem pa poslal vse skupaj hudi?u v rit in iskal pravo nastavitev sede?a. Ki je tudi nisem na?el in tudi sede? poslal hudi?u v rit. Zakaj je potrebno iz tako enostavne stvari, kot je sede? narediti tako znanost?

 

Zakaj je potrebno iz tako enostavne stvari, kot je armatura, narediti tako znanost? Med vo?njo ne smem telefonirati, ker to zmanj?uje koncentracijo, lahko pa gledam na lap-tup in srfam za podatki in radijskimi postajami in muziko na telefonu...

Ta sistem je "kao" predvsem zaradi ekologije... in ne zaradi sparanja z gorivom. Tako kot DPF, AdBlue,... 

 

... 

 

A ti res verjame? to, kar si napisal?

 

Avto v eni uri v prostem teku porabi 0,8 litra. Na semaforju redko stoji? dve minuti. Koliko semaforjev mora? dati skozi, da pri?para? en liter bencina? In koliko COsi s tem pri?paral?

Meni je osnova za avto prostor, pri Slivki je pa malo druga?e, verjamem da ne rabi limuzine z ono in tisto za vleko drv.

 

Tokrat ni bil prevoz in vleka drv, ampak sem bil bolj dolgoproga? in mi je nekaj prostora okoli mene veliko pomenilo. In pa, da vidim, kaj je okoli avta (predvsem pri parkiranju), ne pa da vidim samo cesto nekje 15 do 20 metrov pred avtom, ostalo pa po posluhu - ko za?krta vem, da sem nekaj prijel...

Za dober razgled na cesto in velike ?ipe bo treba sesti v kak

pe?o partner ali podobna pol dostavna ?udesa. v njih lahko nosi? tudi lovski klobuk med vo?njo in gleda? skozi panoramska stekla srnjake ob cesti. :)

 

Ne razumem, zakaj delajo avtomobile, da ima pol strehe (ali pa kar celo) stekleno. Saj nisem nadzornik zra?nega prometa ampak voznik. Torej je pomembno, da vidim cesto, ne pa da ?tejem letala. In zvezde pono?i...

Napisano

Torej je napaka le tipa PEBKAC... oz. velja tisto sposlno znano pravilo RTFM... Pac vsake nove stvari se je treba najprej vsaj v osnovi navaditi... potem gre...

 

Tipka INFO je na volanu.... skoraj direkt pred nosom ;)... sredinski del tipke, na kateri pise INFO...

 

post-10-0-80282200-1547881345_thumb.jpeg

 

Priznam pa, da sem na zacetku tudi sam rabil nekaj casa, da sem se navadil... enako kot ce bi se vsedel v tvoj avto, pa ne bi nasel kako se kaksna stvar uporablja... Ampak po parih minutah spoznavanja bi problem izginil ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Res je, ta info tipka je malo skrita". Prvi?, priznam, je tudi jaz nisem na?el, ko sem vzel testno vozilo. Se pa hitro navadi? na vse bombon?ke in stikala. Vse je pregledno in pri roki.?e dobro, da je precej ro?nih zadev in ne preko ta? skrina. Tisto je polom, da mora? ?telat klimo z dotikom...

 

 

Napisano

Ta tipka mi je prvo padla v o?i. Ampak nekako nisem ugotovil, kako dela oz. ni delalo po pri?akovanju in ?eljah, jaz pa nisem imel ?asa en teden za vsako tipko, da odkrijem, kako dela...

 

In zakaj je potrebno zakomplicirati stvari, ki so lahko enostavne? ?e je avto tvoj in ga vozi? vsaj tri mesece, ?e ugotovi?, kako in kaj je kje. ?e pa te avto doleti, da ga mora? vozit in z njim narediti 500 in ve? km v enem dnevu, pa ob?uduje? preproste stvari. In avto bi lahko bil preprost...

Napisano

Ta tipka mi je prvo padla v o?i. Ampak nekako nisem ugotovil, kako dela oz. ni delalo po pri?akovanju in ?eljah, jaz pa nisem imel ?asa en teden za vsako tipko, da odkrijem, kako dela...

 

In zakaj je potrebno zakomplicirati stvari, ki so lahko enostavne? ?e je avto tvoj in ga vozi? vsaj tri mesece, ?e ugotovi?, kako in kaj je kje. ?e pa te avto doleti, da ga mora? vozit in z njim narediti 500 in ve? km v enem dnevu, pa ob?uduje? preproste stvari. In avto bi lahko bil preprost...

Tukaj se pa strinjam.Vsak je narejen po svoje.Sem imel rent a car nissan juke in tudi iz prve nisem na?el ustreznih gumbov.

Za moje pojme preve? elektronike v avtih. Mazda ima vsaj ?tevce normalne. Vsedi se v kak novej?i audi, tam je ?ele veselje z digitaliko in lu?kami. Kot v cirkusu se po?uti?...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.