Lojzi Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Nekaj razmi?ljam, da bi za ljubico kupil mazdo 6 karavan, ker je fejst punca in ker ji je avto v?e?.Me pa od vas, ki imate izku?nje z bencinsko varianto, zanima ali ta motor kaj konkretno vle?e in ali ga je potrebno fejst priganjat? Vem, da ima dizelca bolj?i navor in da kar konkretno potegne, vendar zaradi kraj?ih relacij ne bi dizla.?e je kdo testiral obe razli?ici 2,0 motorja in ali je ta motor res toliko ?vohnej?i od 2,5?Ima kdo od vas konkretne izku?nje s tem?Ker Mazde ne spremljam ve? toliko, me ?e zanima, ali ?e imajo tiste motorje z poja?ano kompresijo, ki naj ne bi imele sve?k bojda..Hvala za kak?ne informacije in lep pozdrav od va?ega Lojzija, nekdanjega mazda?a. Citiraj
Aless Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Jst sem mel testno novo M6 2.0 bencinca 145KM, je bla sedanka ampak neke hude razlike s karavanom ni.Avto je drga? super, motor me pa ni prepri?al, vle?e ?e ampak ga mora? malo bolj vrtet. Pa? je to cena atmosferskega motorja. Dizla za kratke razdalje je brezveze.Odvisno pa? kaj je komu v?e? pri avtu oblika, pospe?ki, prostornost....meni se pa? ne lu?ta ve? nabijat avta v obrate da se kam premakne zato mam trenutno dizla, mogo?e bom v prihodnosti pre?el na bencinarja ampak obvezno z turbino. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Mora? ga vrtet, po 3.500 obratov je bolj ubogo. Ko je ogret, seveda to ne bi smel biti problem, vsaj meni ni. Redline a day keeps the mechanic away. Ko je motor mrzel, sicer seveda tudi dizla menda ne ti??i?. ?al mazda ?e nima modernega (DI) T bencinca, vsaj v Evropi ne. 2.5T 250 PS bi se avtu sicer lepo podal (USA, Japonska, v Avstraliji celo kot karavan). Z novo M3 bo 2.0 bencinar dobil kompresor, bojda okoli 190 PS in precej ve? navora, ?e nekaj mesecev, pa bo avto tudi pri nas na cestah. Motor bo gotovo pri?el tudi v 6, ampak vpra?anje ali v to generacijo. Citiraj
izacus Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 Z avtomatskim menjalnikom to itak ni nek problem, ker bo avtomatika sama poskrbela za obrate - pa? da? gas pa je mo? tam. Meni je bil ?ist ok na testni vo?nji. Citiraj
323 BA Napisano 24. oktober, 2018 Prijavi Napisano 24. oktober, 2018 192/194 seveda, 165 AT pa je res zelo anemi?en, celo bistveno slab?e pospe?uje, kot ro?ni 145. Citiraj
Lojzi Napisano 25. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. oktober, 2018 Se prav, da je bencinka 2,0 SkyActiv ?e zdaj bolj ?voh. Ker prej?nji 2,0 bencin motor generacija pred SkyActiv, tud ni glih vlekel. Po ob?utku je 1,6 motor na mazdi3 skoraj bolje vlekel kot pa 2,0 na mazdi6.Z dizelco 2,2 130 konjsko imam nekaj izku?enj in ta motor vem, da kar solidno vle?e.Kaj pa, ?e bi vseeno vzel ta 2,2 dizel, ?eprav se bo avto bolj na kratke razdalje vozil? A so zarad kraj?ih vo?enj z Mazdinim dizlom po va?ih izku?njah znani kak?ni problemi z DPF itd....? A kdo ve kdaj pridejo tanovi bencinski motorji, tisti z ve?jo kompresijo brez sve?k? Citiraj
323 BA Napisano 25. oktober, 2018 Prijavi Napisano 25. oktober, 2018 ?e gleda? nove, imajo FL od letos dalje bencinarji (sicer enako velja tudi za dizle) v popre?ju ?e za nekaj desetnik (odvisno od motorja 0,2-0,5 sekunde) slab?e podatke o pospe?ku 0-100, verjetno predvsem zaradi dodatne te?e (ve? opreme, bolj?a zvo?na izolacija), nekaj pa zna iti tudi na ra?un 6 temp norme. Sicer se motor zelo rad vrti, ko je topel, so obrati 3000+ pri mojem avtu stalnica. Vsekakor pa res samo kratke relacije tudi za DI bencinarje niso OK, carbon buildup je klju?na beseda. Glede novih motorjev sem napisal ?e zgoraj: najprej v mazdi 3 (spomladi), skodaj zagotovo pa ne prej kot ?ez eno leto v M6. Zelo verjetno sicer ?e v tej generaciji, saj gre za evolucijo obstoje?ih G bencinarjev in bi morali motorji BP ustrezati tudi tej platformi. Dizel in kratke relacije: poraba bo podobna, sploh pozimi verjetno identi?na, saj bo D motor dlje ?asa mrzel. Seveda pa je tvoj denar in ga za ljubico zapravi? tako, kot ga sam ?eli? Citiraj
Lojzi Napisano 25. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. oktober, 2018 ?e gleda? nove, imajo FL od letos dalje bencinarji (sicer enako velja tudi za dizle) v popre?ju ?e za nekaj desetnik (odvisno od motorja 0,2-0,5 sekunde) slab?e podatke o pospe?ku 0-100, verjetno predvsem zaradi dodatne te?e (ve? opreme, bolj?a zvo?na izolacija), nekaj pa zna iti tudi na ra?un 6 temp norme. Sicer se motor zelo rad vrti, ko je topel, so obrati 3000+ pri mojem avtu stalnica. Vsekakor pa res samo kratke relacije tudi za DI bencinarje niso OK, carbon buildup je klju?na beseda. Glede novih motorjev sem napisal ?e zgoraj: najprej v mazdi 3 (spomladi), skodaj zagotovo pa ne prej kot ?ez eno leto v M6. Zelo verjetno sicer ?e v tej generaciji, saj gre za evolucijo obstoje?ih G bencinarjev in bi morali motorji BP ustrezati tudi tej platformi. Dizel in kratke relacije: poraba bo podobna, sploh pozimi verjetno identi?na, saj bo D motor dlje ?asa mrzel. Seveda pa je tvoj denar in ga za ljubico zapravi? tako, kot ga sam ?eli? Saj me glih ne skrbi poraba dizla. Naj ?re. Bolj me skrbi, ?e bodo zaradi kratkih razdalj potem lahko kak?ni problemi z dizel motorjem. Bojda se zaradi kraj?ih razdalj lahko pojavijo problemi z DPF, ker se ne izvr?i regeneracija. V?asih pa je zaradi kratkih razdalj menda celo olje nara??alo. Citiraj
Aless Napisano 25. oktober, 2018 Prijavi Napisano 25. oktober, 2018 Ne kupuj dizla za kratke razdalje, ker bos definitivno imel problem z dpf-om. To velja za vse dizle ne glede na znamko.Za kratke razdalje kupi bencinarja, saj ni nujno da kupis Mazdo konkurenca marsikaj ponija. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.