Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.

Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.

 

Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.

33112_1.png

Napisano

Ja zelo pogosto se dogaja da mi pri cca 130-140 kaže porabo ene 12l.

To je bilo na ravnini, tempomat na 140kmh..in take je bilo ene 2 minuti potem pa padlo na pod tistim povprečjem. 

Sem klical na servis in pravi da ni nič narobe če ne sveti lučka kaka. 

 

Sedaj preračunano poraba bila 7.93l na skupno 1230km na AC in ene 50km izven. 

 

IMG-20221017-WA0004.jpg

Napisano

Kolk pa je to pogosto, da je povečana poraba? Če se dogaja na vsakih 200-300km je to normalno saj gre za aktivno čiščenje DPF filtra in to traja tam nekje okoli 7km AC vožnje. Drugače je pa o tem DPF-ju že tolk napisanega tudi na tem forumu, da si malo vzemi čas in prebrskaj kaj se takrat dogaja in seveda, je to popolnoma normalno delovanje. Preberi so tudi o AdBlue in na kaj moraš biti pozoren, da ne pride do težav. Tele ekološko naravnani dizli pač niso tako simpl kot tisti iz Golfa II.

33112_1.png

Napisano

Spremljaj porabo čez naslednja dva tanka. Mogoče se je sedaj ravno tako poklopilo, da je bilo nekaj več regeneracij filtra DPF.

Koliko imaš pa mestnih voženj, tako porabo bi jaz na dotičnem vozilu pričakoval, če bi se bolj premikalo po mestih ali pa res zelo hitro po AC.

 

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Torej sem se dalje testiral...  Z kolegom ki ima passata 190KM 4Motion in DSG (moja mazda je le fwd) sva sla na AC in merila povprečno porabo po AC na določenih hitrostih.. Ko sma bila na hitrosti X sva dala na tempomat in vozila cca 15km en za drugim. AC pretežno prazna. Pred tem sva rezervoarje napolnila na koncu testov pa spet.. Jaz sem na koncu natankal 34% več goriva. Poraba pri določenih hitrostih v priponki. 

 

Med testom sem gledal da ni prišlo do regeneracije. Če bi dodal v porabo še to... Pol tak polom. 

 

Tole sem poslal na mazda servis.. Boja motorjev ne gre primerjat in je vse ok. What? 

 

Ps. Regeneracija DPF se dogaja na cca 150km...povprecje v dobi avtomobila je 200km.. Vozen je veliko dolge relacije.. Z 4 mescih preko 20k km. 

Screenshot_20230418_080518_Gmail.jpg

Popravljeno od kingsix
  • Všeč 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 18 minutami je kingsix napisal:

Torej sem se dalje testiral...  Z kolegom ki ima passata 190KM 4Motion in DSG (moja mazda je le fwd) sva sla na AC in merila povprečno porabo po AC na določenih hitrostih.. Ko sma bila na hitrosti X sva dala na tempomat in vozila cca 15km en za drugim. AC pretežno prazna. Pred tem sva rezervoarje napolnila na koncu testov pa spet.. Jaz sem na koncu natankal 34% več goriva. Poraba pri določenih hitrostih v priponki. 

 

Med testom sem gledal da ni prišlo do regeneracije. Če bi dodal v porabo še to... Pol tak polom. 

 

Tole sem poslal na mazda servis.. Boja motorjev ne gre primerjat in je vse ok. What? 

 

Ps. Regeneracija DPF se dogaja na cca 150km...povprecje v dobi avtomobila je 200km.. Vozen je veliko dolge relacije.. Z 4 mescih preko 20k km. 

Screenshot_20230418_080518_Gmail.jpg

Za Mazdo dizla čisto normalna poraba. 

Dobro vemo, da Mazdini dizli glih niso neki šparovčki. 😉

Nisi pa napisal, ali imaš 150 KM /ročni menjalnik ali 175HP /avtomatski.

 

 

Napisano (urejeno)

Gre za letnik 2019, 184KM avtomatik.

Če je realno, da ima tale motor več kot 30% višjo porabo od konkurence..pol res...huh. 

No, če dodam regeneracije pride verjetno na 40%.

 

Ko gledam sprintmonitor in druge statistike bi naj bila razlika max 5%...tako da čudno.

Tako porabo ima BMW 530d xdrive z 258KM - no manjšo..na tej relaciji je pri 160 porabil 8.2.

Popravljeno od kingsix
Napisano

Hja, jaz bi prej verjel sprit monitorju, kot pa temu vajinemu testu. Faktorjev ki bi lahko vplivali je veliko, od gum, aerodinamike vozila, motor + menjalnik (/čeprav če sta vozila na ac ravno, pol ajde recimo da tle ni take sile) potem lahko da je pač tvoja šestka bolj požrešna, če praviš da ti dela regeneracije na 150km, to pomeni da z avtom ni nekaj čisto v redu, oz. ne deluje optimalno.

Napisano

Zadnje tri vrstice niso ravno običajna vožnja, ampak bolj občasa, da ti pa "kuri" pri 140km/h 8,3 in to dizel z 184km pa je zelo čudno oz. zagotovo to ni normalno, toliko meni kuri bencinar z 25km manj.....

Napisano

Čudno ja, sam po drugi strani pa vidiš zakaj ga mora dat na čiščenje, s tem je izničil ves prihranek, tebi  vsaj to ne bo treba :)

Napisano (urejeno)

Poln tank. Lahko je 2 litra ali več razlike. Ene pištole prej ven vržejo, kot druge, lahko malo potlačiš ali pa prej ustaviš. Odvisno, koliko sta dotočila...ob koncu meritev. 

Popravljeno od Shrek
Napisano (urejeno)

Moram se tako pospeške preverit.. Ker ko je on "stegnil" na tisto hitrost sem lahko jaz tiščal koliko sem hoto pa nisem imel za burek... Sicer ima 6KM več ampak vseeno. 

Razmišljam da bi lahko bil npr zafilan sesalni kolektor.. 

Popravljeno od kingsix
Napisano

To se boš težko primerjal - DSG ima prednost pret klasiko, precej moči gre v nič v kombinaciji s pretvornikom navora.

Napisano
pred 2 urama je kingsix napisal:

Moram se tako pospeške preverit.. Ker ko je on "stegnil" na tisto hitrost sem lahko jaz tiščal koliko sem hoto pa nisem imel za burek... Sicer ima 6KM več ampak vseeno. 

Razmišljam da bi lahko bil npr zafilan sesalni kolektor.. 

Tvoja, z avtomatskim menjalnikom, pa če je še dpf dokaj zabit (po regeneracijah vsakih 150 killmetrov je nedvomno ) ima tvoja  na valjih največ 150 konjičev. In nič več. Preverjeno na valjih. 

 

 

Napisano
dne 17. 10. 2022 ob 10:24 je Boss napisal:

To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.

Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.

 

Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.

 

Tole sem oktobra napisal in verjetno bi bilo treba še sesalni kolektor očistit, pa EGR, pa MAF.

 

Drugač pa ja, poglej moj podpis in tukaj je moja povprečna poraba po 50.000 prevoženih. Je res 150KM dizel pa MT ampak vseeno bi morala bit tvoja poraba tam nekje med 6,5 in 7.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Kako je z garancijo in temi zadevami.. Seslani kolektor, DPF..... Avto se je namreč v garanciji. 

 

...ampak glede na to da avta niti nočejo diagnosticirat... Češ vse je tipi topi.. 

Popravljeno od kingsix
Napisano

Dejstvo je, da na tem forumu od aktivnih uporabnikov zares ni nobenega z D184, da bi lahko primerjal izkušnje, slog vožnje, traso, etc in imel dejansko cifro porabe. 
 

Jaz ti priporočam čiščenje sesalnih kolektorjev pa da vidiš, kako bo. Saj lahko s kamero preveriš, koliko je saj. Namreč zabit kolektor potem motor in ecu kompenzira tako, da ti lahko dvigne porabo za isto moč.

Napisano

Jaz imam enak motor in menjalnik, je pa res da ima še AWD in večjo čelno površino.

v tvojem primeru je poraba pri 140 res višja kot normalno.

 

Me pa nekaj zanima koliko km si naredil preden sta šla testirati?

 

ker na moji ko se vozim v službo cca 42 km se menjalnik še ne segreje dovolj, da bi poraba padla nižje, v primeru, da pa grem kam dalje proti LJ ali v Lendavo, je pa poraba lahko ker precej boljša. 
 

ne bo pa Mazdin diesel nikoli tako malo pil kakor VW ali BMW. 
 

@Boss številke so stalo izjemno dobre ker vozi pametno in po moje z VW pride tudi na nizko porabo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
    • Več povratnih steklenic.   Ti dam primer. Donat se je ukinil, ker so ljudje pač komot. Raje plastiko, kot pa gajbo nazaj nest. Če bo moral plastenke nazaj nest, se bo prej odločil za flaše.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.