Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preden sva šla testirat sem naredil CC 20km.

Nato pa vsak test cca 15km.

To da bo avto porabil več razumem, ampak preko 30% je pa res ogromno. 

 

Sodelavce ima identičen avto, pa povprecna poraba (zdaj zadnje nekaj 100km) 7.2, jaz pa 9.8 in nimam ne vem kako težke noge.  Na prejšnjem avtu (passat 190 4M) nisem nikoli imel povprecne porabe nad 7.5l.

Pravzaprav sem imel kar nižjo tudi na bmw 530d AT xdrive katerega sem imel nekaj mesecev. 

Kmalu se narediva enak test z njim... No v ponedeljek mi preverijo .

 

Ce je to tako potem je mazdin diesel popolnoma ne-konkurenčen. Ne vem kako je lahko to pol sploh na trgu. 

Napisano

Na koncu bo kakšna taka neumnost kot na primer na pol blokirane zavorne čeljusti ali pa kakšna težava s kolesnimi ležaji ali kaj podobnega, pa ti zato dviga porabo...

Napisano

Saj avto gre na pregled/diagnostiko v ponedeljek... Kolesa/zavore da ni kaj, sesalni kolektor s kamero itd. 

Na mazda servisu (selmar) pa nočejo niti slišat o kakem problemu. Niti da bi probali pregledat oz diagnosticirat. Vse OK bojda. Avto v garanciji.. mogoče se bojijo da bo treba injektorje menjat :D

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Ne se dat odpravit. Tako visoka poraba ni normalna in ne pristani na to, da te poskušajo prepričat.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je kingsix napisal:

Saj avto gre na pregled/diagnostiko v ponedeljek... Kolesa/zavore da ni kaj, sesalni kolektor s kamero itd. 

Na mazda servisu (selmar) pa nočejo niti slišat o kakem problemu. Niti da bi probali pregledat oz diagnosticirat. Vse OK bojda. Avto v garanciji.. mogoče se bojijo da bo treba injektorje menjat :D

Tipično za uradne mazda  servise. Njim so interesantni samo redni servisi, kjer te lako na suho olupijo. 

Mislim, da niti ne bi našli problema, ker so v večini primerov totalno nesposobni. Zato pa se tega branijo kot hudič križa, ker za to bi moral biti že kak dober mehanik in diagnostik hkrati. 

V bistvu-normalen mehanik. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Zanimivo, meni pa so pri pri Selmarju rekli, da škoda, ker ni več v garanciji ... ker so pod garancijo zamenjali že kar nekaj injektorjev.... skratka, nikoli ni prav. 😀

Popravljeno od Janez007
Napisano

Me res zanima kaj bodo našli, ker 9,8 je visoka poraba pri normalni vožnji .

 

Javi kaj bo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Na servisu, če ni napake bodo večinoma rekli da vse izgleda v redu. Za injektorje testerjev nimajo, pa tudi če bi jih imeli, ni nujno da bi kaj pokazalo. Bi moral res že klenkat vse skupaj..

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Na servisu, če ni napake bodo večinoma rekli da vse izgleda v redu. Za injektorje testerjev nimajo, pa tudi če bi jih imeli, ni nujno da bi kaj pokazalo. Bi moral res že klenkat vse skupaj..

Zadel si v nulo. V Kopru ima za testiranje injektorjev edini naprave moj mehanik na škofijah. In seveda to stane. 

 

 

Napisano (urejeno)

Torej :

- avto ima popolnoma zabasan sesalni kolektor. Vsi sensorji itd tam..to je bilo vse čist zabasano.

Na valjih je imel avto pod 150KM.

 

Jza imam avto zadnjih 22k km...sam delam pretežno dolge relacije. 1x mesečno tudi 1.2k km v eno smer itd. Zgleda je prejšnji lastnik imel kratke relacije..ampak vseeno..

 

Sedaj pa vprašanje: avto ima 72k km in je še v garanciji, redno na vseh servisih. Kakšna je možnost da se tukaj koristi garancija?

 

 

 

 

 

Popravljeno od kingsix
Napisano

Tole ni garancija ampak redno vzdrževanje tako, da jaz osebno se ne bi zapenjal za garancijo niti kulanco - na rednih servisih tega ne preverjajo tako, da pač ko ni več moči, višja poraba je treba opravit čiščenje. To je zadnje čase zaradi vse te ekologije pač ratal problem , ki pa ni nepremostljiv. Na vsake tok je treba dat očistit pa je to to.

 

Boš videl kolk boš bil pol zadovoljen spet od zmogljivosti avta do zmanjšanja porabe.

33112_1.png

Napisano

Je možno da je to mogoče posledica kakih težav z injektorji itd.. Zdi se mi čudno da je pri takih km to že taka težava. S tem da jaz delam kar veliko dolgih tur zadnjih 20k km. 

Napisano

Pač, to je davek na ekologijo. Če nekaj kar bi v osnovi moralo it ven, zadržuješ notri, se mora nekje poznat. Poglej, kolega na VW je moral čistit DPF tiler. Ti boš dal speskat, pač enemu vseka nekje, drugemu spet nekje drugod.

 

Če so injektorji boš videl zelo kmalu, ko tole urediš, boš videl če bo še vedno isto. Injektorje se malenkost da pogledat parametre, da se jih naučit, to je pa to. Vse ostale analize injektorjev so pa za denso menda kar težavne.

Napisano

Mislim, da ne, ker tole ni kaej dosti odvisno kolk kilometrov delaš v kosu. Je pač problen eko ponovne uporabe izpušnih plinov in počasi ti lepo polni sesalni kolektor. To se vsem dogaja v modernih dizlih.

33112_1.png

Napisano

Bi pa pričakoval, da v tem motorju tega ne bo, ker ima še 'scavnico' - pri naših šestkah mi je nekak jasno, da se bolj zanaša na uporabo EGR za ponovno uporbo izpušnih plinov, pri tej zadnji verziji motorja je pa zgleda podobno. Aja seveda ,ustreza najbrž še dodatni normi in je vse ostalo isto kot pri nas samo dodali so še sečnino.

Napisano

Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.

33112_1.png

Napisano

Jaz bom mojega pri 200k km kar peljal spucat polek ostalih zadev seveda.

 

image.jpeg

 

Napisano

A vmes je pa bil že kej sčiščen? Skoraj verjetno, ker drugače ne bi zdržal do 200kkm.

33112_1.png

Napisano
7 minutes ago, Boss said:

Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.

Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje. 

 

Quote

Using this technology offers a way to reduce pollutants in diesel engines, which ’suffer’ from the NOx particle trade-off due to combustion. Depending on the design, the engine generates either more NOx and fewer tiny soot (particles), or less NOx and more soot (particles). Both require an effective after-treatment process for exhaust gases. While the requirements of the Euro 5 emissions standard could still be fulfilled using internal engine measures (such as recirculating exhaust gases) and a diesel particulate filter, the emissions standard requires the use of an SCR system with AdBlue from Euro 6 onwards. Using an SCR system with AdBlue means that engines can be used differently, the soot quantity can be reduced over the entire operating range, the load points can be improved and, in addition to reducing NOx, fuel savings of up to 6 % can be achieved. 

 

Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. :) Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.

 

Quote

Made up of water and Urea, it is injected into the SCR catalyst in the vehicles exhaust system to break down soot and unburnt fuel into water and nitrogen, before harmful liquids can come out of the tailpipe, such as nitrogen oxide.

 

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

A vmes je pa bil že kej sčiščen? Skoraj verjetno, ker drugače ne bi zdržal do 200kkm.

DPF pri 155k in sesalni kolektor nekaj 10k km prej,.. zdej jih ima 175k km

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje. 

 

 

Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. :) Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.

 

 

 

Aha drži, tako je to. Če so želelei Euro6 so morali zmanjšat NOx-e a so s tem povečali nalaganje oblog. Pri zadnji prenovi po 2018 pa je dizlu dodan SCR katalizator, ki skrbi za NOx-e istočasno pa lahko zdaj motor deluje v načinz, ki zmanjšuje nalaganje oblog. To je v teoriji. V praksi pa povem, čez kake tri leta a je res. :hohoho:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.