SpEkTr Napisano 16. december, 2019 Prijavi Napisano 16. december, 2019 Thanks, to stima ja. Ja zgleda je plugin za torque neki pome?al.. Thx Citiraj
uklopko Napisano 13. januar, 2020 Prijavi Napisano 13. januar, 2020 Mene pa zanima kje v PID spremenit da ka?e polno ?tevilko recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000 kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki odkril tople vode Pa prikaz vakum /boost turbine dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ? hvala za pomo? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
SpEkTr Napisano 13. januar, 2020 Prijavi Napisano 13. januar, 2020 Ima? nastavitev decimalnih mest, pod configuration display se mi zdi. Citiraj
Hixxy Napisano 13. januar, 2020 Prijavi Napisano 13. januar, 2020 A so kje opisi kaj kaj pomeni kak?en PID (ok eni so straight forward za ene pa nimam blage kaj pomeni). Pa npr. raztegnjenost verige - katera je mejna vrednost? 15? Ali je ?e npr. 12 kriti?na? Tako malo bolj za laike Citiraj
SpEkTr Napisano 13. januar, 2020 Prijavi Napisano 13. januar, 2020 Za ketno misli da pri 10,5 zagori lu?ka. Citiraj
Aless Napisano 13. januar, 2020 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2020 Mazdina navodila kako preveriti, raztegnjenost verige:1. Start the engine and warm it up.Engine coolant temperature: more than 65 degrees.2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.Turn off the A / C switchTurn off the lights, automatic lights and any other light.Hold the steering wheel in the center.3. Turn off the engine by turning the key to OFF.4. Connect the M-MDS to the DLC-2.5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screen M-MDS.(1). Select "Data Logger"(2). Select "Modules".(3). Select "PCM".6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"7. Select the PID "RPM (RPM)"8. Start the engine and run it at idle.9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)" will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not. 10.44 degrees or less: the repair is complete.10.45 degrees or more, perform repair procedure. Note: If the value is 0, wait until the value changes and becomes different to 0. P.S.: Mi pa? namesto MDSa priklopimo na? OBD vmesnik in pre?ekiramo z Forscanom ali Torque. V Forscanu je ime PIDa isto kot v teh navodilih, v Torque pa je potrebno PID dodati, je na 1.strani te teme. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Aless Napisano 13. januar, 2020 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2020 Mene pa zanima kje v PID spremenit da ka?e polno ?tevilko recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000 kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki odkril tople vode Pa prikaz vakum /boost turbine dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ? hvala za pomo?Spreminjanje decimalk je enostavno:1. Pritisne? in dr?i? PID ki ga ?eli? spremeniti (v tem primeru na DPF_REG_CNT), tako se ti odpre novo okno. Nato izbere? "Display configuration" 2. Nato se ti odpre novo okno in tukaj izbere? "Number of decimal places" 3. Nato pusti? Use display default prazno. V polje nad tem pa vtipka? kolk decimalk ho?e?, v tem primeru sem dal na 2decimalki, ?e ho?e? brez decimalk vtipka? 0 in pritisne? OK. In tukaj se vidi da je zdaj PID DPF_REG_CNT na 2 decimalki. Aja za vakuum/boost turbine jaz uporabljam tisti PID k je ?e v Torque in dela ok. Katerega ti uporablja?? 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
NevLado Napisano 27. februar, 2020 Prijavi Napisano 27. februar, 2020 Kater OBD vmesnik uporabljate? Imam nekaj pocenskega, pa ga nebi ravno tla?il v "nov" avto, da se ne zgodi kaj nepri?akovanega. Sem ?e razmi?ljal o nabavi BlueDriver-ja, ima kdo? V?e? mi je, ker podpira Android in iOS, ker sem presedljal na iOS. V?asih sem isto uporabljal Torque na Androidu in sem bil zadovoljen. Citiraj
SpEkTr Napisano 27. februar, 2020 Prijavi Napisano 27. februar, 2020 Jaz imam tega ta pocen ?e vrsto let.. BP. Citiraj
Janez007 Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 A je tale enačba res v redu? DPF LOAD je 10 x DPF PM Generated? Citiraj
SpEkTr Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 Sej boš hitro videl če ni, nekje okoli 60% se mi zdi, se začne regeneracija. Citiraj
Janez007 Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 (urejeno) pred 48 minutami je SpEkTr napisal: Sej boš hitro videl če ni, nekje okoli 60% se mi zdi, se začne regeneracija. Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10. Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega. Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu? Popravljeno 19. julij, 2021 od Janez007 Citiraj
Aless Napisano 19. julij, 2021 Avtor Prijavi Napisano 19. julij, 2021 pred 3 urami je Janez007 napisal: Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10. Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega. Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu? Evo ti 😉 PREVOŽENI KILOMETRI Name: Total distanceShort Name: TOTAL DISPID: 22dd01Equation: (A<16)+(B<8)+CMin: 0.0Max: 500000.0Units: km OBD header: 7E0 1 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Janez007 Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 pred 4 minutami je Aless napisal: Evo ti 😉 PREVOŽENI KILOMETRI Name: Total distanceShort Name: TOTAL DISPID: 22dd01Equation: (A<16)+(B<8)+CMin: 0.0Max: 500000.0Units: km OBD header: 7E0 Aless super in hvala. Imaš še kakšne nove, ki še niso bili objavljeni v tej temi ali datoteki "MZ" ? Citiraj
x-layer Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 pred 12 minutami je Aless napisal: Evo ti 😉 PREVOŽENI KILOMETRI Name: Total distanceShort Name: TOTAL DISPID: 22dd01Equation: (A<16)+(B<8)+CMin: 0.0Max: 500000.0Units: km OBD header: 7E0 Ti PID-i so samo za Mazdo? Ali je to univerzalno za vse avte? Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Aless Napisano 19. julij, 2021 Avtor Prijavi Napisano 19. julij, 2021 pred 4 minutami je x-layer napisal: Ti PID-i so samo za Mazdo? Ali je to univerzalno za vse avte? Samo za Mazdo, mogoče pa delajo tudi na katerem drugem. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
x-layer Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov... Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati? Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Aless Napisano 19. julij, 2021 Avtor Prijavi Napisano 19. julij, 2021 pred 2 urama je x-layer napisal: Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov... Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati? ZA VW je VCDS in s tem lahko speminjaš oz. delaš vse kot na servisu. Torque pa je samo za branje, napak in PID-ov oz. podatkov. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 Tako ja, za Mazde pa forscan. Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk Citiraj
Janez007 Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 (urejeno) Evo, narisal sem graf nekaj PID parametrov (zaradi preglednosti normiranih) današnje 20 km vožnje (med 20 in 40 km po končani regeneraciji). Ugotavljam, zakaj je DPF PM Accumulation 2 x strmo narastel in presegel DPF PM Generated, kot mi je predlagal @SpEkTr. DPF perssure parameter (modra linija) mi je zelo sumljiv, večino časa se giblje med nekaj barov do 50 barov, na momente pa poskoči na 4.500 barov (kot da bi bila kakšna napaka v senzorju)! Če koga zanima, prilagam še xls datoteko narejeno na osnovi log datoteke. Kakšni sklepi so dobrodošli. M6 CD175 GJ parametri Torque.xlsm Popravljeno 19. julij, 2021 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo. Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk Citiraj
Janez007 Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 (urejeno) Pred eno uro je SpEkTr napisal: Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo. Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk Ja se strinjam. Če algoritem te cca 500 x višje vrednosti od normalnih in ki trajajo cca 5 sekund upošteva v izračunu akumulacije, je to lahko razlog za sprožitev predčasne akumulacije. Popravljeno 19. julij, 2021 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 19. julij, 2021 Prijavi Napisano 19. julij, 2021 Hha, možno da se ali zmeša programu ali pa senzorju Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk Citiraj
Janez007 Napisano 20. julij, 2021 Prijavi Napisano 20. julij, 2021 (urejeno) Eva našel vzorec ...visoke vrednosti DPF Pressure(bar) se pojavijo, ko so vrednosti Exhaust Pressure(bar) blizu nič (0,0xxx) ali negativne. Popravljeno 20. julij, 2021 od Janez007 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.