Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Narrdil sem optiko a ko sem menjal letne z zimskimi je bil sok.

Zadnje so ble cist zlizane enostransko.

Povedal mehaniku in on mi rece da od zadaj ne ve ce je za stelat saj ni 4X4????

Kaj je zdaj to??

Je pa ja treba vse naredit ceprav ni 4X4??

Napisano

Ha ha ha valjda da se zadaj stimajo roke! Zamenjaj mehanika. Pa tudi temo :)

Naj predvidevam notranji rob pobran? Torej so roke v A, od vseh obremwnitev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugi del z napacnim podforumom sem resil... ;)

 

Glede prvega dela in nastavitev optike, pa se po moje nastavljajo vsa kolesa, ne glede na to, ali je RWD, FWD ali AWD ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Ne se hecat prosim, mojega VAGA so zadaj 2x ?timali! Isto sem imel malo posedeno podvozje, ampak jaz vem zakaj :), kar pa pri 150.000km ni nobeno ?udo

 

Pri vseh avtih se dela optika na vseh 4h kolesih, kako bos druga?e linijo gledal???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

post-5522-0-97598500-1542043297_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Podvozje zadaj se nastavlja pri ve? vodilnih zadnjih premah, pri pologi premi ponavadi ni kaj dosti za nastavljati

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

attachicon.gifekscentricna_podlozka.jpg

Hehe zahtevam avtorske pravice :P ?ala

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zadnje čase se precej vozim s 6-ko,veliko več kot s CX-30. Bolj ko se vozim, bolj spoznavam, da je predvsem  za dolge vožnje 6-ka zakon. Stisneš gas in enostavno poleti tudi v 6 brzini, sredi klanca. Saj tudi cx30 potegne a na drugačen način. Je pa cx30 za mestno vožnjo in regionalke res dobra izbira z manjšo porabo. Sem pa ravno na zadnji vožnji v petek, ko smo šli s 6-ko na smučanje, ugotovil, da pri veliko večji hitrosti pije manj kot CX30. Te atmosferce "ubijejo" predvsem klanci, kjer je razlika v porabi največja. V korist dizla in navora. In teh je bilo na tej vožnji kar nekaj.  Zanimivo, da je bila poraba na koncu, kljub veliki povprečni hitrosti še vedno  pod 6 l/100. Tej naši Mazdini dizli so res super in učinkoviti. Če dela na njih vse, kot mora, seveda.😊
    • Še basen o čebuli. Če bi kljukasti križ premagal rdečo zvezdo, potem bi bila sedaj prepovedana rdeča zvezda. Pa tu na forumu  bi najverjetneje debatirali v nekem drugem jeziku. Zgleda da bi nekateri to očitno radi, ampak, jebi ga, pač ni tako.  
    • Dekadentni zblojeci. Ko se to začne dogajat civilizacije propadejo. Preživijo tiste, ki tega pač ne počnejo. Zgodovina nas o tem uči, če si sploh želimo biti podučeni v kar resno dvomim.
    • Ničesar... jaz sem delček programske kode v simulaciji.
    • Nizka kilometrina te NC Mx5, no cena pa ulalaaa;   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20505956&display=Mazda MX-5
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.