Vpoklici
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Vozil sem avtomobile, ki si jih ti videl le na daleč. 😉 Če malo poguglaš po netu (upam, da še znaš) in poiščeš teste za cx30 ali mazde 3, boš v vseh lahko prebral, da močno priporočajo ročni menjalnik, ki je med najboljšimi na tržišču (precej podoben kot v mazdi mx5). Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60. Tudi v mazdi 6, dizelci je vrhunski. Niti ne veš, kdaj menjaš. 😊
-
Imaš enega v MB na Gosposki je Urar Jože Vidovič, ki dela čudeže. NA 40 let stari stenski uri je menjaval zobnike, ležajne osi brusil.....
-
Vse iz prve roke. Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa: - je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke ) - je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".
-
Še moja 2 centa smetenja 😎 Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski. Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA. i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo. 1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi. Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri. Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,.... Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
-
Uradno je tudi tam bila H2: https://www.dars.si/Zgrajene_AC_in_HC/H2_Hitra_cesta_skozi_Maribor Če se mogoče spomniš, so včasih še bili semaforji na Pobrežju, pred tunelom. Zdaj je tam samo uvoz/izvoz za smer Šentilj. Semaforje so umaknili, ko so naredili uvoz nižje, direktno pod pokopališčem. Imaš pa prav, da za semaforiziran del ni bilo potrebna vinjeta.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.