Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

Napisano

V bistvu je 9 ur manj obremenjeval okolje za brezveze... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

Jaz pa ga uporabljam predvsem zato, da ugotovim, kdaj mo dela regeneracijo.Do sedaj sem vedno vedel in nisem uga?al avta.Sicer pa pri nas na obali nimamo semaforjev in se avto pa? ne uga?a pred njimi.

 

 

Napisano

Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?

In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".

Napisano

In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".

Mazdin iStop ne izklopi motorja, dokler ta nimna delovni temperaturi... pa se par drugih pogojev mora biti izpolnjenih, da se ugasne motor... za druge sisteme pa ne vem, kako delujejo...

Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?

Pomoje nic kaj dosti vec, kot izdleava navadnega akumulatorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

 

Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz

post-10096-0-09419000-1543094033_thumb.jpg

Napisano

Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.

Po 900 metrih se vsaj pri meni se ne ugasne modra lucka, ki signalizira, kdaj je motor na delovni temperaturi... In dokler sveti modra lucka, iStop nikoli ne ugasne motorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To dr?i, seveda sedaj, ko je hladneje traja dlje (dober kilometer, ko je temperatura okrog 0). Poleti ugasne modra lu?ka zelo hitro, recimo po 500 m vo?nje zato start-stop po 900 m motor ?e ugasne, ?e je rde?a semaforju.

Napisano

Delovna temp motorja ne more biti po 900m tudi ce je zunaj 30. Modra lucka se veliko prej ugasne, vsaj za dizla ne

Pri hondi, ki je bla ena prvih s to lucko je bil izklop pri 125F, kar je 50C. Namen pa ni bil kazati delovne temp ampak da je motor ze vsaj toliko topel da se ga da ze pognati.

To je v bistvu GO EASY lucka

 

Sicer pa OBD pa coolant temp.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz

A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127

 

S/S ekolo?ki prav zagotovo ni. ?e uspe zni?ati porabo (pri mojem avtu je preizku?eno ni), potem prav neekolo?ko pove?a porabo akumulatorjev, ?tarterjev, ojni?nih le?ajev... .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ter znatno poveca potrebo po menjavi aluja v treh letih....(sluzbena skoda, alhambra, sumim tudi citroena ta teden gre na test)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127

 

 

Hm, ?e je to pametno? Po skoraj enem letu uporabe te re?itve nisem opazil nikakr?nih te?av v zvezi s tem.

 

Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )

 

LP

Napisano

Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )

 

LP

Pri moji ?ehinji s TDI 184 kojnskim motorjem je serviser stvar izklopil softversko. Seveda na "neuradnem servisu"

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ZA VAG vsak tuner pri ?ip?iranju, izklopu DPFja, EGRja, vmes ?e vpra?a, a start stop tud izklopiva...:)

Jaz sem si ga sam (testno) z VCSD

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator sem polnil v?eraj cel dan...in zanimivo danes se napaka ni pojavila. Konec tedna so napovedane temperature pod ni?lo...morda zdr?i se kak?en mesec, bom videl

 

Lp Jani

Napisano

**Spoiler Alert** Ni Mazda, gre pa za tehnologijo.....

 

O?itno imava identi?en problem. Kot sem omenil sem sumil moj Aku da ne deluje kot mora. S&S se ni oglasil ?e ve? kot en mesec, zjutraj v?asih prostoro?no odklepanje ni delovalo, le na klju? itd.

 

OBD meritve: med vo?njo 15.0-15.3V

Ob kontaktu 11.8-12.0

Ob/med v?igom tudi do 10.8V

vedno v?gal

 

Danes so ga na servisu stestirali in potrdili moj sum, vendar dejali, da ga je potrebno samo napolniti (seveda je v garanciji, ampak da naj bi polnilec re?il problem. PRedlagali so, da ga pustim en dan tam na njihov polnilec celo no?. In ?e ne bo bolje menjava, ampak da se zna ponoviti...

 

Ko sem vpra?al kako to, saj sem ravno pri?el s 2 x 700km poti, in zakaj se ne polni pri 15V+?

 

Dejali so, da ima avto enostavno preve? porabnikov. 2 LCD displaya, masa?o zicev, gretje zicov, lu?i, JBL oja?evalnik, miljon kamer, polni se telefon itd itd itd, in da avto ve? ali manj vzdr?uje porabnike, in ne polni akuja....C ima tudi elektri?ni kerami?ni poredgrelec za kabino.

 

Tako, da trenutno nimam ?asa pustiti avta tam, bom probal z mojim polnilcem, in bomo videli, vsekakor pa gre avto nazaj, prosil sem jih da pregledajo ali obstaja mo?nost mo?nej?ega akuja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto mora imeti dimenzioniran alternator da med vo?njo pokrije vse porabnike plus ?e polni akumulator. Lcd-ji in telefoni niso noben porabniki, kak?no gretje je ?ele omembe vreden porabnik. ?e mora? aku imeti preko no?i priklopljen na polnilec je to zato, da se nasledni dan zapele? do ?tacune da kupi? novega, ne pa da bo zdr?al ?e kak mesec. Neko? sem imel celo no? aku na polnilcu, pa je bil  zjutraj po celono?nem polnjenju slab?i kot prej?nji ve?er - ?e "klik" na ?tarterju ni bil sposoben ve? naredit. Potem sem ga napolnil s kaloriferjem (segrel aku na ene 60?), toliko da je v?gal do ?tacune. 

 

Dandana?nji "var?evanje" goriva z raznimi i-eglupi pla?a? z akumulatorji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V bistvu mava midva hibrid. Benzdizel ki se doma na stromu fila :).

 

Dva dni po polnjenju je S&S deloval tudi pri minusu. Zdaj pa se pocasi poslavlja, tako da jaz bom zahtrval nov aku.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni od v?eraj ves ?as pravi "Battery management system inspection required" in utripa lu?ka i-stop. V?iga normalno, ?ez no? ga bom priklopil na polnilec, ki polni z max 1,0. Me zanima ali bo zjutraj kaj druga?e...

Napisano

Bo o?itno potrebna zamenjava akumulatorja, ko polnim ?ez dan je 4-5 dni ok... potem spet opozorilo...v ?etrtek vpoklic in potem naro?im nov akumulator pa bo...upam da bo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.