323 BA Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane... 1 Citiraj
Jest Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 V bistvu je 9 ur manj obremenjeval okolje za brezveze... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
LabiGT Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja? 2 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...Jaz pa ga uporabljam predvsem zato, da ugotovim, kdaj mo dela regeneracijo.Do sedaj sem vedno vedel in nisem uga?al avta.Sicer pa pri nas na obali nimamo semaforjev in se avto pa? ne uga?a pred njimi. Citiraj
323 BA Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo". 2 Citiraj
Jest Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".Mazdin iStop ne izklopi motorja, dokler ta nimna delovni temperaturi... pa se par drugih pogojev mora biti izpolnjenih, da se ugasne motor... za druge sisteme pa ne vem, kako delujejo...Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?Pomoje nic kaj dosti vec, kot izdleava navadnega akumulatorja... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
323 BA Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C. Citiraj
gorenjc Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane... Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz Citiraj
Jest Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.Po 900 metrih se vsaj pri meni se ne ugasne modra lucka, ki signalizira, kdaj je motor na delovni temperaturi... In dokler sveti modra lucka, iStop nikoli ne ugasne motorja... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
323 BA Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 To dr?i, seveda sedaj, ko je hladneje traja dlje (dober kilometer, ko je temperatura okrog 0). Poleti ugasne modra lu?ka zelo hitro, recimo po 500 m vo?nje zato start-stop po 900 m motor ?e ugasne, ?e je rde?a semaforju. Citiraj
jures Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Delovna temp motorja ne more biti po 900m tudi ce je zunaj 30. Modra lucka se veliko prej ugasne, vsaj za dizla nePri hondi, ki je bla ena prvih s to lucko je bil izklop pri 125F, kar je 50C. Namen pa ni bil kazati delovne temp ampak da je motor ze vsaj toliko topel da se ga da ze pognati. To je v bistvu GO EASY lucka Sicer pa OBD pa coolant temp..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mraušk Mčk Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Lahko si pomaga? tako, kot sem si jazA si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127 S/S ekolo?ki prav zagotovo ni. ?e uspe zni?ati porabo (pri mojem avtu je preizku?eno ni), potem prav neekolo?ko pove?a porabo akumulatorjev, ?tarterjev, ojni?nih le?ajev... . Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Ter znatno poveca potrebo po menjavi aluja v treh letih....(sluzbena skoda, alhambra, sumim tudi citroena ta teden gre na test) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
koroska18 Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 KAKO SE NA ELEGANTEN NA?IN RE?ITI I-STOP-a Turn Off iStop by Default?https://mazda3revolution.com/forums/2014-2018-mazda-3-skyactiv-discussion/198434-turn-off-istop-default.htmlhttps://mazda3revolution.com/forums/2014-2018-mazda-3-skyactiv-discussion/198434-turn-off-istop-default-3.html Citiraj
gorenjc Napisano 25. november, 2018 Prijavi Napisano 25. november, 2018 A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127 Hm, ?e je to pametno? Po skoraj enem letu uporabe te re?itve nisem opazil nikakr?nih te?av v zvezi s tem. Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 ) LP Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 25. november, 2018 Prijavi Napisano 25. november, 2018 Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 ) LPPri moji ?ehinji s TDI 184 kojnskim motorjem je serviser stvar izklopil softversko. Seveda na "neuradnem servisu" Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 25. november, 2018 Prijavi Napisano 25. november, 2018 ZA VAG vsak tuner pri ?ip?iranju, izklopu DPFja, EGRja, vmes ?e vpra?a, a start stop tud izklopiva...Jaz sem si ga sam (testno) z VCSD Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tdk Napisano 26. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 26. november, 2018 Akumulator sem polnil v?eraj cel dan...in zanimivo danes se napaka ni pojavila. Konec tedna so napovedane temperature pod ni?lo...morda zdr?i se kak?en mesec, bom videl Lp Jani Citiraj
jures Napisano 27. november, 2018 Prijavi Napisano 27. november, 2018 **Spoiler Alert** Ni Mazda, gre pa za tehnologijo..... O?itno imava identi?en problem. Kot sem omenil sem sumil moj Aku da ne deluje kot mora. S&S se ni oglasil ?e ve? kot en mesec, zjutraj v?asih prostoro?no odklepanje ni delovalo, le na klju? itd. OBD meritve: med vo?njo 15.0-15.3VOb kontaktu 11.8-12.0Ob/med v?igom tudi do 10.8Vvedno v?gal Danes so ga na servisu stestirali in potrdili moj sum, vendar dejali, da ga je potrebno samo napolniti (seveda je v garanciji, ampak da naj bi polnilec re?il problem. PRedlagali so, da ga pustim en dan tam na njihov polnilec celo no?. In ?e ne bo bolje menjava, ampak da se zna ponoviti... Ko sem vpra?al kako to, saj sem ravno pri?el s 2 x 700km poti, in zakaj se ne polni pri 15V+? Dejali so, da ima avto enostavno preve? porabnikov. 2 LCD displaya, masa?o zicev, gretje zicov, lu?i, JBL oja?evalnik, miljon kamer, polni se telefon itd itd itd, in da avto ve? ali manj vzdr?uje porabnike, in ne polni akuja....C ima tudi elektri?ni kerami?ni poredgrelec za kabino. Tako, da trenutno nimam ?asa pustiti avta tam, bom probal z mojim polnilcem, in bomo videli, vsekakor pa gre avto nazaj, prosil sem jih da pregledajo ali obstaja mo?nost mo?nej?ega akuja. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
AmpeR Napisano 27. november, 2018 Prijavi Napisano 27. november, 2018 Ja sej jaz sem enkrat pisal, koliko ima lastne porabe. Je takoj med 17 in 25A. Citiraj
Matick Napisano 29. november, 2018 Prijavi Napisano 29. november, 2018 Predvidevam da ce i-stop ugasne avto pa ga ne prizge je tudi akumulator, a je kaj drugega za tem? Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 29. november, 2018 Prijavi Napisano 29. november, 2018 Avto mora imeti dimenzioniran alternator da med vo?njo pokrije vse porabnike plus ?e polni akumulator. Lcd-ji in telefoni niso noben porabniki, kak?no gretje je ?ele omembe vreden porabnik. ?e mora? aku imeti preko no?i priklopljen na polnilec je to zato, da se nasledni dan zapele? do ?tacune da kupi? novega, ne pa da bo zdr?al ?e kak mesec. Neko? sem imel celo no? aku na polnilcu, pa je bil zjutraj po celono?nem polnjenju slab?i kot prej?nji ve?er - ?e "klik" na ?tarterju ni bil sposoben ve? naredit. Potem sem ga napolnil s kaloriferjem (segrel aku na ene 60?), toliko da je v?gal do ?tacune. Dandana?nji "var?evanje" goriva z raznimi i-eglupi pla?a? z akumulatorji. 2 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 30. november, 2018 Prijavi Napisano 30. november, 2018 V bistvu mava midva hibrid. Benzdizel ki se doma na stromu fila . Dva dni po polnjenju je S&S deloval tudi pri minusu. Zdaj pa se pocasi poslavlja, tako da jaz bom zahtrval nov aku. 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 9. december, 2018 Prijavi Napisano 9. december, 2018 Meni od v?eraj ves ?as pravi "Battery management system inspection required" in utripa lu?ka i-stop. V?iga normalno, ?ez no? ga bom priklopil na polnilec, ki polni z max 1,0. Me zanima ali bo zjutraj kaj druga?e... Citiraj
tdk Napisano 9. december, 2018 Avtor Prijavi Napisano 9. december, 2018 Bo o?itno potrebna zamenjava akumulatorja, ko polnim ?ez dan je 4-5 dni ok... potem spet opozorilo...v ?etrtek vpoklic in potem naro?im nov akumulator pa bo...upam da bo Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.