Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, ko je pred tednom ali dvema stisnil prvi mraz sem ve?er pred mrazom nalil zimski vitrex v posodo. A bedak, nisem pri?gal avta in spustil ?spustil? skozi motor?ek, cevke,...nekaj teko?ine...pa? toliko da bi vitrex potegnilo iz posode v celoten sistem.

Ker je zadeva seveda zmrznila, mi od takrat naprej ne dela ve? pranje ?arometov. Opazim pa, da tako na levi kot desni strani avta; takrat ko bi moralo pranje delati; teko?ina te?e po tleh. ?Ro?ici?, ki prideta iz odbija?a se ne premakneta iz odbija?a oz. ostaneta v ?zaprtem polo?aju?.  (Pranje vetrobrana deluje BP).

Kako je s tem sistemom? Predvidevam, da ima avto dva lo?ena motor?ka, enega za vetrobran in drugega za ?aromete. Je tako?

Torej ?e te?e po tleh verjetno ta drug motor?ek ni crknil. ?!?

Kako bi zadevo preveril? A moram odstranit komplet odbija?/koloteke ali se zadevo lahko vidi na la?ji na?in?

 

Hvala za vse nasvete!

Napisano

Enako napako sem pred leti naredil sam pri Hondi CRV.

Zmrzal mi je uni?ila ohi?je motor?ka (?rpalkice). Sicer je zadeva ?e delovala,

samo v gara?i se je delal flek vitrexa na tleh.

 

LP

Napisano

Predvidevam da je sedaj ?e vse skupaj odmrznilo. Skurjena varovalka za dvig ?ob pranja. Poguglaj ali poglej   na pokrovu varovalk katera je za pranje  lu?i. Lokacija varoval en del pri agregatu  drugi del v kabini avta. pa mora delat ;)

Res ima vsak svoj motor?ek  v isti  posodi, le da sta v razli?nem nivoju.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Se pravi, da je motor?ek znotraj posode? Potem ga zmrzal ne bi smela ubiti.

?prica ?e, ampak po tleh, pod ?arometi te?e (voda v posodi ni zmrznila!).

Preverim in sporo?im.

Napisano

Aja potem se ti je ali snelo, ali pocila cevka ali pa zamasilo. Snami in preglej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Normalno da te?e pod lu?jo ?e se ?obe( kot je napisal ro?ice) ne dvignejo ...?e sem prav razumel?  ?pricanje dela samo se ?obe ne dvignejo- skurjena varovalka zaradi preobremenitve.

Motor?ek je zunaj  posode, mlin?ek ki poganja  voda pa je v posodi!

 

Meni se je to zgodilo ve?krat da je zadeva zmrznila  in nikoli ni bilo odpovedi motor?ka za ?pricanje vode.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tam kjer je luknja je motorcek za zadnjo sipo. Desno od luknje je motorcek za sprednjo sipo. Pod vitrex posodico je pa motorcek za pranje zarometov. Ce sumis da je sel motorcek preprosto odstrani kolotek in naj nekdo sprozi pranje zarometov ti pa lepo poslusaj ce se motorcek zalaufa. Glede na to da ti tece pod zarometi ocitno motorcek dela, ampak ti soba me skoci ven. Jest bi rekel, da je res kaj sneto, ker kolikor vem voda pozene, da soba skoci ven iz odbijaca. More biti pa v vitrex posodici obvezno tekocina, saj v nasprotnem primeru soba za pranje zarometov nebo skocila ven. Sobo lahko tudi rocno ven potegnes iz odbijaca in pogledas, ce je vse priklopljeno tako kot mora biti.

 

post-7623-0-25118900-1544200302_thumb.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, zadeva je bila (na sre?o!) precej enostavna. Skurilo je varovalko.

Tisto kar je teklo na dveh straneh avta pa je bilo v resnici od vetrobrana....preko odtokov.

 

Hvala za pomo?, zadeva re?ena!

Napisano

Ujeeeee zmagal sem

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Za nagrado dobis dzabe spricanje :P

 

?e dobro, da to ni porno forum, ker tale stavek se jako ?udno bere. :zvizga:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.