Skoči na vsebino

Prevažanje štirinožcev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?

Napisano
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

Kam gre ta svet! Po najnovejših južno korejskih zakonih bodo morali tudi Korejci v avtih prevažati pse v takih kletkah.

Do sedaj je zadostovala hladilna torba.

 

Sj pr ns tud krav ne prevazajo v kamionih s hladilniki :D

Napisano
dne 23. 1. 2024 ob 8:37 je Slivka napisal:

Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?

 

Ne vem kako kletko si gledal, moja je izdelana po naročilu in se popolnoma prilega steni zadnje klopi, tako da če (bog ne daj) pride do trka kletna ne more naprej. 

Sem hotel dati dežnik med kletko in zadnjo klopjo pa ni šans da dežnik spravim tja. 

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

Kar pomeni, da silo trka absorbira zadnja klop in ne zadnji del vozila. Pa klop zdrži tako silo?

Odvisno,koga imaš raje...al kužata al ženo k sedi na zadnjem zicu....

Lahko pa daš ženo v kletko in kužata na zadnji zic🤔.

Ha😃...sem razmišljal...pri takem dvojnem,pa lahko še taščo zaščitiš,in stlačiš not tako ženo,kot taščo...kuža pa lahko na sprednji zic,in so vsi na varnem😋👍.

Otroci pa lahko gredo na bus...samo ne sme biti električen🙄

Napisano

Sedaj pa brez heca-mislim,da je zakonodaja taka,da določa najmanj pregrado med tovornim in potniškim prostorom,tako da štirinožca ne odnese naprej,oz. da ne more prileteti potnikom v tilnik.

Lahko je tudi na sedežu,a mora imeti poseben pas-oprsnik pripet na varnostni pas.

Najboljša varianta je seveda kletka.

Po moje ni problem pri naletu zadaj,ker takrat,ko ti nekdo prileti zadaj "v rit" kletka ne pritiska na sedež,ampak sedež z potniki pritiska ob kletko (sila vztrajnosti).

Tukaj za potnike ni tak problem če je kletka strokovno in kvalitetno varjena,ker predstavlja še dodatni zmečkljivi material za absorbiranje sile (na zalost tudi kuža).

Potnike tako ščiti naslon klopi-sedežev in vzglavniki,kateri so med potniki in kletko!

Torej,če je na klopi potnik in v prtljažniku še kuža,je bolje z kletko,kot pa brez.

 

Če pa gre za frontalni nalet vozila z kuzatom v kufru,pa sedeži oz. nasloni realno morajo prenesti težo kletke in kužata.

Tukaj je pa seveda bolje,da je kletka izdelana iz lažjega materiala...po moje je aluminij tukaj najbolj primeren...in,da je kletka narejena na tesno in po meri....masa kužata pa.. pač imaš takega,kot ga pač imaš.

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

image.png

 

image.png

Tooo-kuža spredaj,žena in tašča pa v kufru😃👍 

Lep kosmatinček😍...samo ni lih za v sneg...k je take "maskirne" barve😆

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

spet iščete dlako v jajcu, dejstvo je, da če imaš "ornk" psa, kar pomeni 25kg+ je edini primeren za prevoz box, in to je to....brez veze filozofirati vse drugo kaj in kako....100% varnosti pa tako ali tako ni....zakaj pa eni pol prikolice vlečete in še vse ostalo.....a tam je pa huda varnost zagotovljena :).

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kar pomeni, da silo trka absorbira zadnja klop in ne zadnji del vozila. Pa klop zdrži tako silo?

 

Pol pa sploh ne vem, zakaj se v avtu voziš ... kaj šele da še koga zraven prevažaš, ker pri trku se lahko vsi poškodujejo ... ali? 

Napisano

So privezani. 

Pelji v prtljažniku 50 kg...v enem kosu, pa zabremzaj na polno...te teh 50 kg poboža po hrbtu...če se prevrneš, te pa ubije. 

Napisano

Mi je enkrat rekel izkušen policist, neprivezan človek na zadnji klopi je v nesreči že ubil človeka pred sabo, obratno pa ne.

Drugače pa verjamem, da poskrbite za varnost, ko prevažate štirinožce.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

mi pa ne razmišljamo o železu v kuferamu
malo bolšo oprsnico smo nabavli,pripeli na zadnjem sedežu,zavesico preko prvih zicov da pri zaviranju ne pade za stol
ima stik z nami,spremla dogajanje

no fsak ma svoj okus in načela

 

  • 7 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.