Skoči na vsebino

Prevažanje štirinožcev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?

Napisano
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

Kam gre ta svet! Po najnovejših južno korejskih zakonih bodo morali tudi Korejci v avtih prevažati pse v takih kletkah.

Do sedaj je zadostovala hladilna torba.

 

Sj pr ns tud krav ne prevazajo v kamionih s hladilniki :D

Napisano
dne 23. 1. 2024 ob 8:37 je Slivka napisal:

Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?

 

Ne vem kako kletko si gledal, moja je izdelana po naročilu in se popolnoma prilega steni zadnje klopi, tako da če (bog ne daj) pride do trka kletna ne more naprej. 

Sem hotel dati dežnik med kletko in zadnjo klopjo pa ni šans da dežnik spravim tja. 

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

Kar pomeni, da silo trka absorbira zadnja klop in ne zadnji del vozila. Pa klop zdrži tako silo?

Odvisno,koga imaš raje...al kužata al ženo k sedi na zadnjem zicu....

Lahko pa daš ženo v kletko in kužata na zadnji zic🤔.

Ha😃...sem razmišljal...pri takem dvojnem,pa lahko še taščo zaščitiš,in stlačiš not tako ženo,kot taščo...kuža pa lahko na sprednji zic,in so vsi na varnem😋👍.

Otroci pa lahko gredo na bus...samo ne sme biti električen🙄

Napisano

Sedaj pa brez heca-mislim,da je zakonodaja taka,da določa najmanj pregrado med tovornim in potniškim prostorom,tako da štirinožca ne odnese naprej,oz. da ne more prileteti potnikom v tilnik.

Lahko je tudi na sedežu,a mora imeti poseben pas-oprsnik pripet na varnostni pas.

Najboljša varianta je seveda kletka.

Po moje ni problem pri naletu zadaj,ker takrat,ko ti nekdo prileti zadaj "v rit" kletka ne pritiska na sedež,ampak sedež z potniki pritiska ob kletko (sila vztrajnosti).

Tukaj za potnike ni tak problem če je kletka strokovno in kvalitetno varjena,ker predstavlja še dodatni zmečkljivi material za absorbiranje sile (na zalost tudi kuža).

Potnike tako ščiti naslon klopi-sedežev in vzglavniki,kateri so med potniki in kletko!

Torej,če je na klopi potnik in v prtljažniku še kuža,je bolje z kletko,kot pa brez.

 

Če pa gre za frontalni nalet vozila z kuzatom v kufru,pa sedeži oz. nasloni realno morajo prenesti težo kletke in kužata.

Tukaj je pa seveda bolje,da je kletka izdelana iz lažjega materiala...po moje je aluminij tukaj najbolj primeren...in,da je kletka narejena na tesno in po meri....masa kužata pa.. pač imaš takega,kot ga pač imaš.

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

image.png

 

image.png

Tooo-kuža spredaj,žena in tašča pa v kufru😃👍 

Lep kosmatinček😍...samo ni lih za v sneg...k je take "maskirne" barve😆

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

spet iščete dlako v jajcu, dejstvo je, da če imaš "ornk" psa, kar pomeni 25kg+ je edini primeren za prevoz box, in to je to....brez veze filozofirati vse drugo kaj in kako....100% varnosti pa tako ali tako ni....zakaj pa eni pol prikolice vlečete in še vse ostalo.....a tam je pa huda varnost zagotovljena :).

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kar pomeni, da silo trka absorbira zadnja klop in ne zadnji del vozila. Pa klop zdrži tako silo?

 

Pol pa sploh ne vem, zakaj se v avtu voziš ... kaj šele da še koga zraven prevažaš, ker pri trku se lahko vsi poškodujejo ... ali? 

Napisano

So privezani. 

Pelji v prtljažniku 50 kg...v enem kosu, pa zabremzaj na polno...te teh 50 kg poboža po hrbtu...če se prevrneš, te pa ubije. 

Napisano

Mi je enkrat rekel izkušen policist, neprivezan človek na zadnji klopi je v nesreči že ubil človeka pred sabo, obratno pa ne.

Drugače pa verjamem, da poskrbite za varnost, ko prevažate štirinožce.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

mi pa ne razmišljamo o železu v kuferamu
malo bolšo oprsnico smo nabavli,pripeli na zadnjem sedežu,zavesico preko prvih zicov da pri zaviranju ne pade za stol
ima stik z nami,spremla dogajanje

no fsak ma svoj okus in načela

 

  • 7 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.