Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Lepo prosim za pomo?, ?e morda kdo ve, kaj bi lahko bil vzrok za opisane te?ave?

Torej, zaradi vse bolj o?itnega piskanja sem dal obnovit turbino na mazdi 3, letnik 2007, 1.6D. Hkrati je bil o?i??en dpf filter in zamenjana nekak?na cev za zaznavanje onesna?enosti dpf filtra, ker je originalna zgorela (zato je bil dpf filter zabit in posledi?no naj bi turbina zacela piskati). Pri vgradnji obnovljene turbine ni bilo posebnosti, razen tega, da je bilo potrebno zamenjati cev za mazanje, ker stara ni ve? tesnila. Vgrajena je bila rabljena cev iz citroen motorja, saj naj bi ?lo za enak motor. Po prevzemu avta sem opazil, da motor ne vle?e ve? tako kot prej, prakti?no ga nisi mogel spraviti nad 3000 obratov. Avto sem peljal nazaj in moj mehanik je posumil, da je problem v regulacijskem ventilu, ki ga je zamenjal z drugim (rabljenim). Poleg tega je vakumsko cev od ventila do turbine speljal mimo ''posode za vakum'', ker je avto na testiranju edino na ta na?in normalno deloval in je o?itno tudi s posodo nekaj narobe. Po tem posegu je avto bolj?e delal, ceprav sem imel ob?utek, da je v drugi prestavi motor se vedno zadu?en in da normalno vle?e ?ele v vi?jih prestavah. Po cca. 70 prevo?enih km (mesana voznja ? AC, glavna cesta, mesto) je pri vo?nji na Roglo ponovno izgubil mo? in zadnjih nekaj km sem imel kolono za sabo. Peljal sem ga nazaj do mehanika in mu ga pustil za nekaj dni, da odpravi napako. Med vo?njo do delavnice (cca. 40 km) je avto spet normalno delal. Pred obnovo turbine z mo?jo ni bilo problemov. Po obnovi sicer ne gori nobena opozorilna lu?ka, motor lepo tiho te?e, samo mo?i mu zmanjkuje. Ali do ve, kaj bi lahko bilo narobe in kako iskati napako? Malo mi je ?al, da ga nisem ?e sam temeljiteje testiral, saj avto ve?ino ?asa dela normalno in se bojim, da se med obiskom pri mehaniku napaka sploh ne bo pokazala... Je sicer obi?ajno, da se po obnovi turbine pojavijo te?ave z regulacijskim ventilom in vakumsko posodo, ki sta prej o?itno normalno delovala? Upam, da se najde resitev, preden bom po******? Vnaprej hvala.

 

Napisano

A lu?ke pa ni nobene na armaturi, ko avto zgubi mo?? Kaj pa temperatura zraka, ko se pojavi te?ava z mo?jo?

 

A aktuator turbine normalno odpira in zapira? Najve?krat kadar gre normalno v nizkih vrtljajih pri vi?jih pa je problem je ravno v aktuatorju, ki ne odpre pravilno lopatic turbine in ostanejo v polo?aju za malo obratov. Mo?i pa zato ni.

33112_1.png

Napisano

 

 

ventil je bil gor in vse je zgledalo kot novo

 

Regulacijskega ventila se majster med menjavo ni ni? dotikal, prav tako ne tiste vakumske posode; oboje je ostalo originalno na avtu. Se je pa stanje po zamenjavi ventila in ''izklopu'' posode izbolj?alo,

ampak problem o?itno ?e ni 100% re?en.

 

Majster je sicer v redu, do zdaj samo pozitivne izku?nje.

 

 

 

A aktuator turbine normalno odpira in zapira? Najve?krat kadar gre normalno v nizkih vrtljajih pri vi?jih pa je problem je ravno v aktuatorju, ki ne odpre pravilno lopatic turbine in ostanejo v polo?aju za malo obratov. Mo?i pa zato ni.

Ja, dejansko se zdi, da gre v ni?jih obratih normalno, pri 3000, ko bi pa moral cuknit, mu pa mo?i zmanjka. Kaj ta aktuator je del turbine ali je to lo?en del? Ima kak?no povezavo z regulacijskim ventilom? Se opravi?ujem za za?etni?ka vpra?anja...

Napisano

 

 

A lu?ke pa ni nobene na armaturi, ko avto zgubi mo?? Kaj pa temperatura zraka, ko se pojavi te?ava z mo?jo?

 

Ne, lu?ke ni nobene. Kaj temperatura zraka je mi?ljena temperatura, ki jo ka?e indikator na armaturi - temperatura motorja? Ta je normalna...

Napisano
Ja, dejansko se zdi, da gre v ni?jih obratih normalno, pri 3000, ko bi pa moral cuknit, mu pa mo?i zmanjka. Kaj ta aktuator je del turbine ali je to lo?en del? Ima kak?no povezavo z regulacijskim ventilom? Se opravi?ujem za za?etni?ka vpra?anja...

 

Je sicer pri turbini ampak je samostojni del, ki spreminja geometrijo lopatic glede na obrate.

 

Verjetno pa govorimo o isti stvari aktuator oziroma regulator. Po moje bi bilo najbolje poskusit z drugim, ?e prej pa res preverit a je vakuma dovolj oziroma se ta aktuator nikjer ne zatika - je mehanska zadeva. Ker so zadevo rastavljali zaradi obnove je namre? ?isto mo?no, da se zadeva kje zatika. Sej ?e se da gas bi se moralo videti ali aktuator premakne pal?ko, ki je povezana s sistemom za spremembo geometrije lopatic.

33112_1.png

Napisano

Preveri naj, ?e so vse cevi pravilno  nazaj dane kako je cevjo  ki gre na  intercooler, spomnim se primera  ki po menjavi turbine avto ?e slab?e delal ni bilo mo?i - pa so prav te v cevi nekaj pome?ali. Po ponovnem pregledu in pravem mestu vseh cevi   zadeva delala BP.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

 

Verjetno pa govorimo o isti stvari aktuator oziroma regulator. Po moje bi bilo najbolje poskusit z drugim, ?e prej pa res preverit a je vakuma dovolj oziroma se ta aktuator nikjer ne zatika - je mehanska zadeva. Ker so zadevo rastavljali zaradi obnove je namre? ?isto mo?no, da se zadeva kje zatika. Sej ?e se da gas bi se moralo videti ali aktuator premakne pal?ko, ki je povezana s sistemom za spremembo geometrije lopatic.

 

 

https://ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S1364032116311807-gr12.jpg

 

?e prav zastopim, je sistem reglacije tak?en kor na sliki? Mojster sumi, da je kriv ta regulacijski ventil na levi strani slike , ki je povezan na aktuator na sredini. Ta ventil je bil ?e menjan, kar je izbolj?alo zadevo, ampak ne 100%. Pravi, da bo poskusil ?e enkrat zamenjati ventil, ker tudi za tega drugega ni prepri?an, da dela bp. Je pa ?udno, ker ta ventil med obnovo ni bil menjan in je prej normalno delal. V skrajnem primeru bo dal obnovljeno turbino ?e enkrat nazaj na test... A se na testu poka?e, ?e aktuator normalno dela? Pravi, da ga je on ?e pogledal in ni na?el napak...

Napisano

meni avto se vedno ne vlece ... in to cez no?...ne postopoma... dpf nima ...

sem vse senzorje prepucu, po brisanju napak sta ostali samo se dve ki sta rdece barve... kaka ideja?

bi blo pametn un senzor na dpf scistit? da je zapacan in misli da je dpf zabit?

post-7279-0-05385600-1548344162_thumb.jpg

Napisano

Caki pravis da dpf nima, pa ima? Kaj zdaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dpf je mogu prejsnji lastnik o?itno odstranit.... drga? bi ga pa mogu imet ja..

 

pa ni dpf zabasan ker avto je ?el ko raketa...zjutraj pa ne... dpf je satovje ki se s?asoma zaba?e in avto je skoz bolj len itd.... to je logi?no

pa tud avto gre vsake tolk kr dobr, 95% pa nikamor... torej ?e bi bil dpf neb ?ou nikol n?...

najbl sumim maf... sam je nov 100? in ga za brezveze kupovat ne mislim, ker sigurno pa? ni, morem najdit enga ki bi posodu za sprobat, a ga ni. tud rabljenega ne najdem..

Napisano

dpf je mogu prejsnji lastnik o?itno odstranit.... drga? bi ga pa mogu imet ja..

 

pa ni dpf zabasan ker avto je ?el ko raketa...zjutraj pa ne... dpf je satovje ki se s?asoma zaba?e in avto je skoz bolj len itd.... to je logi?no

pa tud avto gre vsake tolk kr dobr, 95% pa nikamor... torej ?e bi bil dpf neb ?ou nikol n?...

najbl sumim maf... sam je nov 100? in ga za brezveze kupovat ne mislim, ker sigurno pa? ni, morem najdit enga ki bi posodu za sprobat, a ga ni. tud rabljenega ne najdem..

Saj to ?e je odstranjen, ne more? potem govroiti na napake na njem. MAF je pri mazdah skorajda enak med 2,3,6 probaj si ga sposoditi. Preglej pa vse cevke in za veliko rebraso za razpoke.

Maf lahko tudi da? ven in ga za silo spuca?.

 

To so stvari ki jih lahko sam ?e proba?, ?eprav te?ko govoriti kje je napaka. Ma? pa rde? klicaj na ?arilnih....pa spet zaradi tega bi te?ko v?gal.... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v?ge kot mina, pri minus 10...... tud vro? , laufa kot nov res....  le na obrate no?e it, nad 2400  gre s te?avo kot bi ga nekaj du?ilo oz neb meu goriva itd.... filter nafte je bil menjan lani,,   nevem kaj ga zajebava, res me zanima kaj bo....

glede dpf zakaj je napaka... verjetno zato ka?e ker je odstranjen... nevem

 

je pa maf tak   https://cdn.autoersatzteile.de/thumb?id=965589&lng=si&ccf=21875998

Napisano

Mogoce pa visokotlacna crpalka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogo?e ga pa ravno to jebe, ker je bil DPF odstranjen a ni bla vgrajena blenda, ki bi du?ila pretok skozi auspuh. ?e je bil DPF odstranjen je potrebno to nastavit ?e v SW, ker ?e ne ga bo jebalo in lahko tudi to povzro?i da se ra?unalnik napa?no odlo?a. Ampak dej po vrsti - najprej MAF, potem pa bolj zahtevne zadeve .

33112_1.png

Napisano

Ampak ce prav razumem on ima avto ze dolgo....je tako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mojstra Pelka pokli?i in se zmeni,druga?e bo? pla?o,ko ?uti,?e bo? kar naprej neki kupoval na slepo in posku?al! To je po navadi naaaajdra?je. Zoom zoom

Napisano

danes sem dobil rabljen maf, malo je bil masten, zato sem ga spucal z sprejem za maf... posu?u in zmonteru, pa nov zracni filter sm dau.... in pol sm za minuto se akumulator odklopu...

zalaufam in avto gre, vendar ni se vse ok... ce se odloci bo letu ko norc, ce ga neki prime pa ne gre nikamor, glih ponavad k grem prehitevat pa gas do podna nahitro... takrat ne pospesuje kot bi mogu... tko da ubistvu maf ni krivec, pomoje neki na ?tromu, ...neka malenkost je loh, sam tezko bo najdt...

uglavnem cist isto se avto obnasa kot avtorju te teme goranu.... pa ista avta imava....

jutr bom se enkt mrzu avto odklopu akumulator za dlje casa in pol vzgal in pustu da en cajt laufa da se mal racunalnik nauci ..mogoce bo kj bols

Napisano

Ampak ce prav razumem on ima avto ze dolgo....je tako?

2 leti in 35.000 km .... pred 10.000 km je bla menjana turbina ker je avto kadil ko norc in turbo je zvizgal.... po menjavi ni kadil vec oz malenkostno, pac normaln ker nima dpf... olja spije na 10.000km 2deci

 

...

 

in teh 10.000 km je sel lepo,edin akumulator je bil menjan ker so svetile vse lucke ko jelka...so ga pomerili in je bil hin....no po menjavi pa vse ok neki cajta... pol pa cez noc zacel zezat zdej da enkt gre,drugic ne....

mazde zihr nou vec pr bajt :D

Napisano

probal ..isto... laufa ko nov, speljes lepo prva druga.... ko pa ga zahodis pa nima prave moci... vlece le na nizjih vrtljajih...

sj bom pelu enmu da pogleda, sam zdele majstr nima cajta trenutno, morm pocakat

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.