goranl82 Napisano 14. januar, 2019 Prijavi Napisano 14. januar, 2019 Zdravo, Lepo prosim za pomo?, ?e morda kdo ve, kaj bi lahko bil vzrok za opisane te?ave?Torej, zaradi vse bolj o?itnega piskanja sem dal obnovit turbino na mazdi 3, letnik 2007, 1.6D. Hkrati je bil o?i??en dpf filter in zamenjana nekak?na cev za zaznavanje onesna?enosti dpf filtra, ker je originalna zgorela (zato je bil dpf filter zabit in posledi?no naj bi turbina zacela piskati). Pri vgradnji obnovljene turbine ni bilo posebnosti, razen tega, da je bilo potrebno zamenjati cev za mazanje, ker stara ni ve? tesnila. Vgrajena je bila rabljena cev iz citroen motorja, saj naj bi ?lo za enak motor. Po prevzemu avta sem opazil, da motor ne vle?e ve? tako kot prej, prakti?no ga nisi mogel spraviti nad 3000 obratov. Avto sem peljal nazaj in moj mehanik je posumil, da je problem v regulacijskem ventilu, ki ga je zamenjal z drugim (rabljenim). Poleg tega je vakumsko cev od ventila do turbine speljal mimo ''posode za vakum'', ker je avto na testiranju edino na ta na?in normalno deloval in je o?itno tudi s posodo nekaj narobe. Po tem posegu je avto bolj?e delal, ceprav sem imel ob?utek, da je v drugi prestavi motor se vedno zadu?en in da normalno vle?e ?ele v vi?jih prestavah. Po cca. 70 prevo?enih km (mesana voznja ? AC, glavna cesta, mesto) je pri vo?nji na Roglo ponovno izgubil mo? in zadnjih nekaj km sem imel kolono za sabo. Peljal sem ga nazaj do mehanika in mu ga pustil za nekaj dni, da odpravi napako. Med vo?njo do delavnice (cca. 40 km) je avto spet normalno delal. Pred obnovo turbine z mo?jo ni bilo problemov. Po obnovi sicer ne gori nobena opozorilna lu?ka, motor lepo tiho te?e, samo mo?i mu zmanjkuje. Ali do ve, kaj bi lahko bilo narobe in kako iskati napako? Malo mi je ?al, da ga nisem ?e sam temeljiteje testiral, saj avto ve?ino ?asa dela normalno in se bojim, da se med obiskom pri mehaniku napaka sploh ne bo pokazala... Je sicer obi?ajno, da se po obnovi turbine pojavijo te?ave z regulacijskim ventilom in vakumsko posodo, ki sta prej o?itno normalno delovala? Upam, da se najde resitev, preden bom po******? Vnaprej hvala. Citiraj
Boss Napisano 14. januar, 2019 Prijavi Napisano 14. januar, 2019 A lu?ke pa ni nobene na armaturi, ko avto zgubi mo?? Kaj pa temperatura zraka, ko se pojavi te?ava z mo?jo? A aktuator turbine normalno odpira in zapira? Najve?krat kadar gre normalno v nizkih vrtljajih pri vi?jih pa je problem je ravno v aktuatorju, ki ne odpre pravilno lopatic turbine in ostanejo v polo?aju za malo obratov. Mo?i pa zato ni. Citiraj
goranl82 Napisano 14. januar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 14. januar, 2019 ventil je bil gor in vse je zgledalo kot novo Regulacijskega ventila se majster med menjavo ni ni? dotikal, prav tako ne tiste vakumske posode; oboje je ostalo originalno na avtu. Se je pa stanje po zamenjavi ventila in ''izklopu'' posode izbolj?alo,ampak problem o?itno ?e ni 100% re?en. Majster je sicer v redu, do zdaj samo pozitivne izku?nje. A aktuator turbine normalno odpira in zapira? Najve?krat kadar gre normalno v nizkih vrtljajih pri vi?jih pa je problem je ravno v aktuatorju, ki ne odpre pravilno lopatic turbine in ostanejo v polo?aju za malo obratov. Mo?i pa zato ni.Ja, dejansko se zdi, da gre v ni?jih obratih normalno, pri 3000, ko bi pa moral cuknit, mu pa mo?i zmanjka. Kaj ta aktuator je del turbine ali je to lo?en del? Ima kak?no povezavo z regulacijskim ventilom? Se opravi?ujem za za?etni?ka vpra?anja... Citiraj
goranl82 Napisano 14. januar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 14. januar, 2019 A lu?ke pa ni nobene na armaturi, ko avto zgubi mo?? Kaj pa temperatura zraka, ko se pojavi te?ava z mo?jo? Ne, lu?ke ni nobene. Kaj temperatura zraka je mi?ljena temperatura, ki jo ka?e indikator na armaturi - temperatura motorja? Ta je normalna... Citiraj
gregc88 Napisano 14. januar, 2019 Prijavi Napisano 14. januar, 2019 pa uno gumi cevko ki dela podtlak ...fajn preglej da ni preglodana kje oz slabo nasajena... k je kle gor nasajena... https://www.njuskalo.hr/image-w920x690/ostali-autodijelovi/wastegate-vakum-ventil-turbine-tdi-90ks-110ks-130ks-101ks-105ks-150-slika-79782531.jpg Citiraj
Boss Napisano 15. januar, 2019 Prijavi Napisano 15. januar, 2019 Ja, dejansko se zdi, da gre v ni?jih obratih normalno, pri 3000, ko bi pa moral cuknit, mu pa mo?i zmanjka. Kaj ta aktuator je del turbine ali je to lo?en del? Ima kak?no povezavo z regulacijskim ventilom? Se opravi?ujem za za?etni?ka vpra?anja... Je sicer pri turbini ampak je samostojni del, ki spreminja geometrijo lopatic glede na obrate. Verjetno pa govorimo o isti stvari aktuator oziroma regulator. Po moje bi bilo najbolje poskusit z drugim, ?e prej pa res preverit a je vakuma dovolj oziroma se ta aktuator nikjer ne zatika - je mehanska zadeva. Ker so zadevo rastavljali zaradi obnove je namre? ?isto mo?no, da se zadeva kje zatika. Sej ?e se da gas bi se moralo videti ali aktuator premakne pal?ko, ki je povezana s sistemom za spremembo geometrije lopatic. Citiraj
uklopko Napisano 15. januar, 2019 Prijavi Napisano 15. januar, 2019 Preveri naj, ?e so vse cevi pravilno nazaj dane kako je cevjo ki gre na intercooler, spomnim se primera ki po menjavi turbine avto ?e slab?e delal ni bilo mo?i - pa so prav te v cevi nekaj pome?ali. Po ponovnem pregledu in pravem mestu vseh cevi zadeva delala BP. Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
goranl82 Napisano 15. januar, 2019 Avtor Prijavi Napisano 15. januar, 2019 Verjetno pa govorimo o isti stvari aktuator oziroma regulator. Po moje bi bilo najbolje poskusit z drugim, ?e prej pa res preverit a je vakuma dovolj oziroma se ta aktuator nikjer ne zatika - je mehanska zadeva. Ker so zadevo rastavljali zaradi obnove je namre? ?isto mo?no, da se zadeva kje zatika. Sej ?e se da gas bi se moralo videti ali aktuator premakne pal?ko, ki je povezana s sistemom za spremembo geometrije lopatic. https://ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S1364032116311807-gr12.jpg ?e prav zastopim, je sistem reglacije tak?en kor na sliki? Mojster sumi, da je kriv ta regulacijski ventil na levi strani slike , ki je povezan na aktuator na sredini. Ta ventil je bil ?e menjan, kar je izbolj?alo zadevo, ampak ne 100%. Pravi, da bo poskusil ?e enkrat zamenjati ventil, ker tudi za tega drugega ni prepri?an, da dela bp. Je pa ?udno, ker ta ventil med obnovo ni bil menjan in je prej normalno delal. V skrajnem primeru bo dal obnovljeno turbino ?e enkrat nazaj na test... A se na testu poka?e, ?e aktuator normalno dela? Pravi, da ga je on ?e pogledal in ni na?el napak... 1 Citiraj
gregc88 Napisano 17. januar, 2019 Prijavi Napisano 17. januar, 2019 in , je ratal? kateri ventil je hecal? Citiraj
gregc88 Napisano 20. januar, 2019 Prijavi Napisano 20. januar, 2019 zdej sva ze dva s tem problemom ... Citiraj
gregc88 Napisano 21. januar, 2019 Prijavi Napisano 21. januar, 2019 ce ima kdo v okolici lj , po, kr, tester da mi preveri maf senzor naj mi pi?e privat ...hvala Citiraj
gregc88 Napisano 24. januar, 2019 Prijavi Napisano 24. januar, 2019 meni avto se vedno ne vlece ... in to cez no?...ne postopoma... dpf nima ...sem vse senzorje prepucu, po brisanju napak sta ostali samo se dve ki sta rdece barve... kaka ideja?bi blo pametn un senzor na dpf scistit? da je zapacan in misli da je dpf zabit? Citiraj
jures Napisano 24. januar, 2019 Prijavi Napisano 24. januar, 2019 Caki pravis da dpf nima, pa ima? Kaj zdaj Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
gregc88 Napisano 24. januar, 2019 Prijavi Napisano 24. januar, 2019 dpf je mogu prejsnji lastnik o?itno odstranit.... drga? bi ga pa mogu imet ja.. pa ni dpf zabasan ker avto je ?el ko raketa...zjutraj pa ne... dpf je satovje ki se s?asoma zaba?e in avto je skoz bolj len itd.... to je logi?nopa tud avto gre vsake tolk kr dobr, 95% pa nikamor... torej ?e bi bil dpf neb ?ou nikol n?...najbl sumim maf... sam je nov 100? in ga za brezveze kupovat ne mislim, ker sigurno pa? ni, morem najdit enga ki bi posodu za sprobat, a ga ni. tud rabljenega ne najdem.. Citiraj
jures Napisano 24. januar, 2019 Prijavi Napisano 24. januar, 2019 dpf je mogu prejsnji lastnik o?itno odstranit.... drga? bi ga pa mogu imet ja.. pa ni dpf zabasan ker avto je ?el ko raketa...zjutraj pa ne... dpf je satovje ki se s?asoma zaba?e in avto je skoz bolj len itd.... to je logi?nopa tud avto gre vsake tolk kr dobr, 95% pa nikamor... torej ?e bi bil dpf neb ?ou nikol n?...najbl sumim maf... sam je nov 100? in ga za brezveze kupovat ne mislim, ker sigurno pa? ni, morem najdit enga ki bi posodu za sprobat, a ga ni. tud rabljenega ne najdem..Saj to ?e je odstranjen, ne more? potem govroiti na napake na njem. MAF je pri mazdah skorajda enak med 2,3,6 probaj si ga sposoditi. Preglej pa vse cevke in za veliko rebraso za razpoke.Maf lahko tudi da? ven in ga za silo spuca?. To so stvari ki jih lahko sam ?e proba?, ?eprav te?ko govoriti kje je napaka. Ma? pa rde? klicaj na ?arilnih....pa spet zaradi tega bi te?ko v?gal.... :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
gregc88 Napisano 24. januar, 2019 Prijavi Napisano 24. januar, 2019 v?ge kot mina, pri minus 10...... tud vro? , laufa kot nov res.... le na obrate no?e it, nad 2400 gre s te?avo kot bi ga nekaj du?ilo oz neb meu goriva itd.... filter nafte je bil menjan lani,, nevem kaj ga zajebava, res me zanima kaj bo....glede dpf zakaj je napaka... verjetno zato ka?e ker je odstranjen... nevem je pa maf tak https://cdn.autoersatzteile.de/thumb?id=965589&lng=si&ccf=21875998 Citiraj
jures Napisano 24. januar, 2019 Prijavi Napisano 24. januar, 2019 Mogoce pa visokotlacna crpalka Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 25. januar, 2019 Prijavi Napisano 25. januar, 2019 Mogo?e ga pa ravno to jebe, ker je bil DPF odstranjen a ni bla vgrajena blenda, ki bi du?ila pretok skozi auspuh. ?e je bil DPF odstranjen je potrebno to nastavit ?e v SW, ker ?e ne ga bo jebalo in lahko tudi to povzro?i da se ra?unalnik napa?no odlo?a. Ampak dej po vrsti - najprej MAF, potem pa bolj zahtevne zadeve . Citiraj
jures Napisano 25. januar, 2019 Prijavi Napisano 25. januar, 2019 Ampak ce prav razumem on ima avto ze dolgo....je tako? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bini Napisano 25. januar, 2019 Prijavi Napisano 25. januar, 2019 Mojstra Pelka pokli?i in se zmeni,druga?e bo? pla?o,ko ?uti,?e bo? kar naprej neki kupoval na slepo in posku?al! To je po navadi naaaajdra?je. Zoom zoom 1 Citiraj
gregc88 Napisano 25. januar, 2019 Prijavi Napisano 25. januar, 2019 danes sem dobil rabljen maf, malo je bil masten, zato sem ga spucal z sprejem za maf... posu?u in zmonteru, pa nov zracni filter sm dau.... in pol sm za minuto se akumulator odklopu... zalaufam in avto gre, vendar ni se vse ok... ce se odloci bo letu ko norc, ce ga neki prime pa ne gre nikamor, glih ponavad k grem prehitevat pa gas do podna nahitro... takrat ne pospesuje kot bi mogu... tko da ubistvu maf ni krivec, pomoje neki na ?tromu, ...neka malenkost je loh, sam tezko bo najdt...uglavnem cist isto se avto obnasa kot avtorju te teme goranu.... pa ista avta imava.... jutr bom se enkt mrzu avto odklopu akumulator za dlje casa in pol vzgal in pustu da en cajt laufa da se mal racunalnik nauci ..mogoce bo kj bols Citiraj
gregc88 Napisano 25. januar, 2019 Prijavi Napisano 25. januar, 2019 Ampak ce prav razumem on ima avto ze dolgo....je tako?2 leti in 35.000 km .... pred 10.000 km je bla menjana turbina ker je avto kadil ko norc in turbo je zvizgal.... po menjavi ni kadil vec oz malenkostno, pac normaln ker nima dpf... olja spije na 10.000km 2deci ... in teh 10.000 km je sel lepo,edin akumulator je bil menjan ker so svetile vse lucke ko jelka...so ga pomerili in je bil hin....no po menjavi pa vse ok neki cajta... pol pa cez noc zacel zezat zdej da enkt gre,drugic ne....mazde zihr nou vec pr bajt Citiraj
markym Napisano 26. januar, 2019 Prijavi Napisano 26. januar, 2019 Daj za foro odklopi aku za vsaj 15 minut pa naredi tisti postopek ucenja stantgasa. ?kodvat ne more. Citiraj
gregc88 Napisano 27. januar, 2019 Prijavi Napisano 27. januar, 2019 probal ..isto... laufa ko nov, speljes lepo prva druga.... ko pa ga zahodis pa nima prave moci... vlece le na nizjih vrtljajih... sj bom pelu enmu da pogleda, sam zdele majstr nima cajta trenutno, morm pocakat Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.