Skoči na vsebino

Droni in podobne igrace ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne bo dr?alo: https://www.slovenskenovice.si/kronika/doma/foto-padel-s-cerkve-in-umrl-56727

 

Glede na razmno?evanje dronarjev in kako te?ki znajo biti s svojim voja?erstvom, je tudi vpra?anje ?asa kdaj bo nekomu dojadilo pa bo vzel pu?ko v roke in po?il dronarja.

 

Model, ki je po ?lebu plezal za Phantomom na stolnico ne ?teje, ker ni umrl v nesre?i (trku) s quadom ampak kar nekaj ?asa kasneje. ?e bi plezal tja gor za nogometno ?ogo, bi bila njegova smrt pripisana nogometu? :D

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Model, ki je po ?lebu plezal za Phantomom na stolnico ne ?teje, ker ni umrl v nesre?i (trku) s quadom ampak kar nekaj ?asa kasneje. ?e bi plezal tja gor za nogometno ?ogo, bi bila njegova smrt pripisana nogometu? :D

?e nebi imel drona, bi bil ?e ?iv.

 

V mlaj?ih letih sem imel med modelarji veliko prijateljev ker sem zelo dobro plezal. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Po tej definiciji bi morali tudi narediti gonjo proti avtomobilom... marsikdo bi bil se ziv, ce ne bi bilo avtomobilov... Pa smuci... marsikdo bi bil se zvi, ce ne bi smucal... pa .... primerov je nesteto... in krivdo zaradi enega nepremisljenega primerka posplosevati je traparija...

 

Tale nesreca oz. bolje receno neumnost, ki se je takrat pripetila, nima po mojem mnenju prav nobene direktne zveze s tem... Prej bi rekel, da je primer za Darwinovo nagrado...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moje mnenje pa ne zavijat z o?mi (preve?); dolg bom kot ponavadi...

 

Ne spoznam se, ne na modelarstvo,ne na drone,ampak (popravite me ?e se motim),meni droni delujejo veliko bolj novodobna hi-tech pogruntavscina,ki jo ve?ina lai?ne populacije pa? uporablja za preganjanje dolgcasa. Nekaj takega kot jaz , ko sem imel kot otrok daljinsko voden avto.

 

Modelarstvo se mi na drugi strani zdi veliko bolj poglobljena strast do ustvarjanja nekega izdelka (verjetno celo ve? u?itka v sestavljanju, kot potem v izdelku).

 

No?em nikogar zalit , vendar si kot tipi?nega ljubitelja dronov predstavljam mlaj?ega , z gadgeti navdu?enega moskegA,medtem ko je modelar za moje pojme bolj zrel,umirjen , introvertiran osebek.

 

?e 1x;moje mnenje. Verjamem,da so povsod izjeme,ampak tako jaz vidim te stvari.

 

Verjamem,da pravi modelarji gledajo malo zvi?ka na te novodobne stvari v stilu dronov...

 

Mene te stvari tako NEzanimajo,da kar nekaj ?asa sploh nisem odprl te teme,pa ?ele zdaj vidim,da imamo baje tukaj nekega e-bike haterja. ekhm..... ?akam tudi jaz da se oglasi,meni je tudi blizu ta tematika...

 

Sicer ne vem,kako to?no je pri?la tema na1x iz dronov na kolesa,ampak ok...

 

Kar se ti?e tistega majstra,ki je padel in se ubil...

 

Ne bit preve? novodobni... Da je dron kriv? Kriv je bumbar,ki je ?el plezat gor. Pa najsi bo to zaradi drona,makete,zmaja ali pa kinder jaj?ka. Nisem prista? novodobnih stvari, pa ne zato ker bi bile neumne,ampak zato ker pri nekaterih osebah povzro?ijo da se vedejo ?e bolj zabito,kot bi se brez njih.

 

In to?no tako kot je nekdo napisal;naj prepovejo avte, rolke,bicikle,?igumije (se lahko zadusis),sanke,vrtiljake....

 

Pa? teleta so teleta,vcasih s(m)o se streljali s fracami in ve?ina nas nima nobenih posledic , verjetno je pa kdo kdaj imrl zaradi tega,zdaj je isto z droni..

 

Edina razlika je ta,da so mediji (zaradi nas!!) zdaj bolj la?ni senzacionalnih novic...

Napisano

Si kr zadel. Dron prakti?no lahko leti vsak, medtem ko je modelarstvo malce bolj zahtevna stvar. Ne govorim o izdelavi, to je klasa zase, govorim o upravljanju modela.

Napisano

Si kr zadel. Dron prakti?no lahko leti vsak, medtem ko je modelarstvo malce bolj zahtevna stvar. Ne govorim o izdelavi, to je klasa zase, govorim o upravljanju modela.

Ja,se spomnim da sem si kot otrok ?elel modelcek Lamborghini Diabla v merilu 1:18. dobri dedek mraz mi je prinesel takega, ki ga je potrebno najprej sestaviti... Lepilo,barva,nevemkaj ?e vse... ?e tisto je bil prevelik zalogaj zame,haha.

 

Sem potem ugotovil,da je dedek mraz velik fan sestavljanja ,jaz pa kon?nega izdelka.

 

Skratka... Ja, modelarstvo definitivno ni instant zadeva in svaka ?ast vsakemu ki se s tem ukvarja...

Napisano

Jaz vidim tako. Droni so super za tiste ki hocjo na hitro nekaj spravit v zrak in da vidijo kako pokrajina zgleda iz visine, ze iz 30 metrov dobis cisto drugo perspektivo in to lahko prinese kar nekaj lepih slik in uzitkov za nekoga ki ga to zanima.
Modelarji pa uzivajo v sestavljanju, najbolj pa pomoje ko vidijo da njihova zadeva, ki so jo sami naredili, leti. Imas posebno kasto modelarjev ki ne kupijo ze narejenih delov ampak vse narisejo, izmerijo, izrezejo sami, in tukaj je pomoje res uzitek ko vidis da nekaj kar si naredil iz nic leti.

Napisano

No, potem lahko ?e to raz?istimo. DJI-i in podobne zadeve (igra?ke za 10-200ish?)kupi?, si prebere? manual in gre? letet. Vse je ?e nastavljeno in v auto level mode prakti?no nima? kaj zajebat, dokler se zaveda? da si za?etnik in si previden.

 

 

Hobi, ki mu re?emo FPV (first person view) je malo bolj zahteven in naslednja dva odstavka ve?ini vrjetno ne bosta zanimiva. :D

 

Kupi? frame ki jemlje udarce za vse komponente noter. Noter potem da? flight controler (mo?gani quada, motherboard, ram, trdi disk in gyro, v?asih ?e barometer) escje (electronic speed controlers; po?iljajo tok v pulzih do motor?kov), motor?ke, in receiver da lahko stvar komunicira z daljincem. Prakti?no neodvisno od tega (razen ?i?ke preko fc-ja da si na?tima? on screen display kot ti pa?e) ima? potem vtx (video transmitter) in kamero. Kak kondenzator tudi ne ?kodi pa ledice, buzzer (!!!) in ?e kaj se najde. Vse te stvari imajo veliko razli?nih parametrov ki jih je treba upo?tevat ko daje? skupaj sicer stvari ne delajo ali ?e huje, ima? moder dim. Vse skupaj je treba smiselno razporediti in z vezicami pri?vrstiti v frame... da...recimo povpre?no vsake 3-4 lete nekaj menja? ker si se zaletel in nekaj polomil ali skuril.

 

Potem je treba downloadat firmware ki ga nalo?i? na FC, stvar je open source tako da se brancha (v?asih je bil Cleanflight, sedaj sta Betaflight in Butterflight, kiss ima nek svoj firmware ki ga ne poznam preve? dobro) in stalno nekaj nadgrajuje in popravlja, tako da ima? quade vsak ene 3x na mesec priklopljene na komp. Potem je treba nastavit rate-e (kako hitro quad rotira po vsaki od 3 osi; te so lastni vsakemu pilotu in zabije? ure in ure da ugotovi? kaj je zate optimalno), expo in RC rate (pal?ke na daljincu nimajo linearen ampak zaobljen curve na grafu; na sredini je graf zelo polo?en, proti koncu se strmo dviga), nastaviti mora? PIDe (te so lastni vsakemu craftu in mora? tunat glede na frame da ni osilacij ali bounce back-a). Povedat mora? FCju na katerem portu ima kaj priklopljeno/nalotano, hvala bogu se UARTi obna?ajo kot nekaki USB porti in lahko stvari svobodno menja?, dokler mu pove? kje je kaj. Potem ima? zadeve kot so Air Mode (ko ima? gas na 0 se propi vrtijo na min speed, ne ustavijo (da ?e vedno lahko zavija? in dela? manevre)), arm switch, razne filtre da glede na vibracijo frama pove? koliko naj filtrira osilacij...na?tel sem recimo najbolj bistvenih 20%.

 

 

 

Vrjetno ve?ina ne bo prebrala niti pol tega, pa nismo ?e ni? govorili o video signalu, baterijah, lotanju....lahko bi ?e na?teval. In potem pride? do letenja, kjer lahko skoraj vse kar si se nau?il v auto level mode-u vr?e? skozi okno in za?ne? z 0. In ?e ne obupa? in se nau?i? letet brez gyrota ugotovi?, zakaj je bilo vse skupaj vredno. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

No, potem lahko ?e to raz?istimo. DJI-i in podobne zadeve (igra?ke za 10-200ish?)kupi?, si prebere? manual in gre? letet. Vse je ?e nastavljeno in v auto level mode prakti?no nima? kaj zajebat, dokler se zaveda? da si za?etnik in si previden.

 

 

Hobi, ki mu re?emo FPV (first person view) je malo bolj zahteven in naslednja dva odstavka ve?ini vrjetno ne bosta zanimiva. :D

 

Kupi? frame ki jemlje udarce za vse komponente noter. Noter potem da? flight controler (mo?gani quada, motherboard, ram, trdi disk in gyro, v?asih ?e barometer) escje (electronic speed controlers; po?iljajo tok v pulzih do motor?kov), motor?ke, in receiver da lahko stvar komunicira z daljincem. Prakti?no neodvisno od tega (razen ?i?ke preko fc-ja da si na?tima? on screen display kot ti pa?e) ima? potem vtx (video transmitter) in kamero. Kak kondenzator tudi ne ?kodi pa ledice, buzzer (!!!) in ?e kaj se najde. Vse te stvari imajo veliko razli?nih parametrov ki jih je treba upo?tevat ko daje? skupaj sicer stvari ne delajo ali ?e huje, ima? moder dim. Vse skupaj je treba smiselno razporediti in z vezicami pri?vrstiti v frame... da...recimo povpre?no vsake 3-4 lete nekaj menja? ker si se zaletel in nekaj polomil ali skuril.

 

Potem je treba downloadat firmware ki ga nalo?i? na FC, stvar je open source tako da se brancha (v?asih je bil Cleanflight, sedaj sta Betaflight in Butterflight, kiss ima nek svoj firmware ki ga ne poznam preve? dobro) in stalno nekaj nadgrajuje in popravlja, tako da ima? quade vsak ene 3x na mesec priklopljene na komp. Potem je treba nastavit rate-e (kako hitro quad rotira po vsaki od 3 osi; te so lastni vsakemu pilotu in zabije? ure in ure da ugotovi? kaj je zate optimalno), expo in RC rate (pal?ke na daljincu nimajo linearen ampak zaobljen curve na grafu; na sredini je graf zelo polo?en, proti koncu se strmo dviga), nastaviti mora? PIDe (te so lastni vsakemu craftu in mora? tunat glede na frame da ni osilacij ali bounce back-a). Povedat mora? FCju na katerem portu ima kaj priklopljeno/nalotano, hvala bogu se UARTi obna?ajo kot nekaki USB porti in lahko stvari svobodno menja?, dokler mu pove? kje je kaj. Potem ima? zadeve kot so Air Mode (ko ima? gas na 0 se propi vrtijo na min speed, ne ustavijo (da ?e vedno lahko zavija? in dela? manevre)), arm switch, razne filtre da glede na vibracijo frama pove? koliko naj filtrira osilacij...na?tel sem recimo najbolj bistvenih 20%.

 

 

 

Vrjetno ve?ina ne bo prebrala niti pol tega, pa nismo ?e ni? govorili o video signalu, baterijah, lotanju....lahko bi ?e na?teval. In potem pride? do letenja, kjer lahko skoraj vse kar si se nau?il v auto level mode-u vr?e? skozi okno in za?ne? z 0. In ?e ne obupa? in se nau?i? letet brez gyrota ugotovi?, zakaj je bilo vse skupaj vredno. :)

Prebral sem vse,razumel skoraj ni?...

 

Hja,ni to zame. Pa? komur sede,hvala Bogu. Ni problem ?e ima nekdo druga?ne hobije/veselje,problem so ljudje ki nimajo veselja do ni?esar...

Napisano

Zato je tako hecno, da pravi modelarji zvi?ka gledajo na dronerje. Johnny je po dolgem ?asu dal ven nov video, ?e kdo ?e ni prepri?an kako cool so multirotorji. :D

 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Spet sem drona malo spustil v zrak ... 

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_001-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_004-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_005-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_007-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_008-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_009-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_010-20

 

DJI_Mavic_Air_Goricane_2019-02-03_011-20

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

En posnetek kar tako ... :) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Izlet v Vipavsko dolino in Oti?ko Okno + nova mazda z edinega kota, kjer se ne vidijo nagnusni kromirani ?pegli. :P

post-8965-0-96221100-1552763659_thumb.jpg

post-8965-0-37054400-1552763687_thumb.jpg

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

En posnetek kar tako ... :)

 

S temle bi pa lahko naredu huuude plezalne videe :P

  • 4 let kasneje...
Napisano

Še kdo uporablja Mavic Air?

Odkar se mi je posodobil S20FE, mi aplikacija poveže ali kontroler ali dron. Oboje skupaj nikakor. Ima še kdo probleme? :D

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečem, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.