Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

 

Gre za Mazdo 3, 2.0 G120, letnik 2014, prvi lastnik, prevo?enih dobrih 50.000 km, redni servisi.

Avto vozim le nekajkrat letno, ker ga sicer vozi partnerka. 

Opazil sem, da se ob ni?jih jutranjih temperaturah (recimo tam +2 st. C in manj) menjalnik zatika pri prestavljanju navzgor. Posebej je to o?itno ob prestavljanju iz druge v trejo prestavo in iz tretje v ?etrto prestavo. Ob prestavljanju ?uti? nekak?en odpor, kot da bi nekaj zasko?ilo, rahlo ?krtnilo in prepre?evalo gladko prestavljanje v vi?jo prestavo. ?e med prestavljanjem prestavno ro?ico pomaknem malo nazaj, gre nato v prestavo brez te?av.

Pri prestavljanju navzdol se zatikanje ne ob?uti. Ko se olje v menjalniku segreje je zatikanja manj. 

 

Zanima me, kako se obna?ajo menjalniki v va?im Mazdah 3?

Je to zatikanje ob hladnem vremenu normalno za Mazdin menjalnik ali naj grem te?it na servis?

Meni se sicer tako zatikanje ne zdi ok. 

Je bil mogo?e kak?en vpoklic glede opisanega? Ima kdo kak?no izku?njo okoli tega?

 

Hvala za morebitne odgovore. 

 

lp

 

 

PS: ?e ?e obstaja tak?na tema, prosim admina, da jih zdru?i. 

Napisano

Kolikor sem bral na tujih forumih je bil to kar pogost pojav v prvih serijah(tudi mazde6). Nekateri so peljali avte na servis in baje, da so zamenjali olje v menjalnikih in naj bi bilo potem malo bolj?e.

Pri mazdah 6 so te te?ave z face-lifom odpravljene za trojke pa ne vem.

 

 

Napisano

?e se dobr spomnim so enemu tu na forumu menjali tudi sinhrone ker se je tudi zatikalo, menjava olja ni pomagala.

Tudi po tujih forumih je zaslediti te?ave z prestavljanjem na novej?ih Mazdah.

Pelji na Mazda servis te?it glede tega, to se ne spe zatikat!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na servisu mora? fajn te?it... Mene so parkrat hoteli odpravit na ta na?in, da so ?li na vo?njo in seveda se ravno takrat ni ni? zatikalo in seveda kao nehaj se zmi?ljevat, seveda so mi tudi rekli, da sem jaz edini, ki se mi menjalnik zatika... vsakokrat so nekaj pr?kali, bilo je bolj?e ampak brezhibno nikoli...sem se pa navadil in me ni ve? motilo...potem sem pa avto prodal in k sre?i nimam ve? opravka s ?alabajzarskim Mazda servisom...res pa da niso servisi drugih znamk kaj veliko bolj?i, marsikaj se sli?i, k sre?i pa je nekaj svetlih izjem.

Napisano

Te?ave ostajajo, tudi pri FL 2018 je enako.

Kaj res? V moji je menjalnik kot putr?ek. ?e nisem imel bolj?ega menjalnika.

 

 

Napisano

Na servisu mora? fajn te?it... Mene so parkrat hoteli odpravit na ta na?in, da so ?li na vo?njo in seveda se ravno takrat ni ni? zatikalo in seveda kao nehaj se zmi?ljevat, seveda so mi tudi rekli, da sem jaz edini, ki se mi menjalnik zatika... vsakokrat so nekaj pr?kali, bilo je bolj?e ampak brezhibno nikoli...sem se pa navadil in me ni ve? motilo...potem sem pa avto prodal in k sre?i nimam ve? opravka s ?alabajzarskim Mazda servisom...res pa da niso servisi drugih znamk kaj veliko bolj?i, marsikaj se sli?i, k sre?i pa je nekaj svetlih izjem.

In katere so te svetle izjeme in kje?

Te?ave ostajajo, tudi pri FL 2018 je enako.

Kaj je FL ?e smem vpra?at.? Moja m3 se supr ?alta. Lp

Napisano

In katere so te svetle izjeme in kje?

Kaj je FL ?e smem vpra?at.? Moja m3 se supr ?alta. Lp

FL=fejs lift ali po na?e nategovanje karoserije oz. polep?anje. Kakor kdaj, kakor kdaj...

 

 

Napisano

Govorimo o bencinarjih, pri dizlih skyactiv te te?ave po mojem vedenju ni bilo.

Tudi pri dizlih prvih letnikov je bilo kar nekaj problemov z zatikanjem.Z FL so to re?ili.

 

 

Napisano

Pozdrav.

 

Pa ?e kako so te?ave tudi pri FC 3. Sam imam letnik 2017 dobrih 40000km. Pojavljati se mi je pri?elo zatikanje iz 1->2. ?e bolj mote?e pa je ko ga v?asih na mestu sploh ne morem prestaviti v 1. Potrebno je ?e enkrat  stisniti sklopko in potem nekao gre, ampak to se sedaj dogaja ?e pri vsakem 4 poizkusu.

 

LP

Napisano

Ej....pol pa servis...garancija..da porihtajo.zoom zoom lp

Napisano

Pri FL M6 in tudi pri M3 dejansko kakor naleti?, je bilo prej enako. Pri moji "novi" 2016 ni nobene te?ave, pri prej?nji 2013 pa je bilo ob?asno zatikanje, ko je bilo olje ?e neogreto. Dodatno se pri nekaterih pojavi tudi resonanca v 4. in 6. prestavi pri konstantni hitrosti. V takem primeru seveda ?imprej na servis, dokler ima avto ?e garancijo.

 

Za dizle pa vem, da so menjalniki dejansko povsem odpovedali in je avto ostal na cesti. Verjetno zato, ker ima dizel 2x ve? navora. Tudi tu je vseeno ali gre za prvi ali drugi FL. Morda je dokon?no urejeno s 3. FL 2018, a tu verjetno ?e noben avto nima toliko kilimetrov, da je ?e pri?lo do odpovedi menjalnika. Vse zapisano velja za ro?ne menjalnike.

Napisano

Pri FL M6 in tudi pri M3 dejansko kakor naleti?, je bilo prej enako. Pri moji "novi" 2016 ni nobene te?ave, pri prej?nji 2013 pa je bilo ob?asno zatikanje, ko je bilo olje ?e neogreto. Dodatno se pri nekaterih pojavi tudi resonanca v 4. in 6. prestavi pri konstantni hitrosti. V takem primeru seveda ?imprej na servis, dokler ima avto ?e garancijo.

 

Za dizle pa vem, da so menjalniki dejansko povsem odpovedali in je avto ostal na cesti. Verjetno zato, ker ima dizel 2x ve? navora. Tudi tu je vseeno ali gre za prvi ali drugi FL. Morda je dokon?no urejeno s 3. FL 2018, a tu verjetno ?e noben avto nima toliko kilimetrov, da je ?e pri?lo do odpovedi menjalnika. Vse zapisano velja za ro?ne menjalnike.

 

Mogo?e lahko predlagate, kaj je za narediti? Obstaja kak?na re?itev?

Hvala, lp

Napisano

Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.

Napisano

Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.

Stare mazde (vdaj 6-ke)so imele zajlo na menjalniku, te nove pa imajo mehanski prenos. Bral sem, da so nekaterim z to?no nastavitvijo in menjavo olja v menjalniku skoraj v celoti odpravili zatikanje.

 

 

Napisano

Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.

 

Avto je ?e v garanciji in sicer dobro leto dni.

Zobniki ?e verjetno niso izrabljeni? Avto ima komaj dobrih 50.000 km, ne?ne (?enske) vo?nje po lokalnih cestah. Mestne vo?nje malo. Manj obremenjen avto sploh ne more bit.

Pa v njem se vozi 99% samo ena oseba. Nima kaj za crknit. 

lp

Napisano

Avto je ?e v garanciji in sicer dobro leto dni.

Zobniki ?e verjetno niso izrabljeni? Avto ima komaj dobrih 50.000 km, ne?ne (?enske) vo?nje po lokalnih cestah. Mestne vo?nje malo. Manj obremenjen avto sploh ne more bit.

Pa v njem se vozi 99% samo ena oseba. Nima kaj za crknit. 

lp

?e je slab material lahko crkne.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e epilog: 

Avto bil na servisu. Ob?asno zatikanje menjalnika je v mejah normale za Mazdo. Posegi niso potrebni.

 

Moje mnenje: malo preve? zatikanja za tako renomirano in presti?no ter premium znamko, kot bi Mazda rada bila. 

 

lp

Napisano

?e epilog:

Avto bil na servisu. Ob?asno zatikanje menjalnika je v mejah normale za Mazdo. Posegi niso potrebni.

 

Moje mnenje: malo preve? zatikanja za tako renomirano in presti?no ter premium znamko, kot bi Mazda rada bila.

 

lp

Ce tezis mora iti zadeva naprej. To je vedno odziv servisa ki se tem ne da ubadat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enkrat k morajo napako sanirati oz. dat iz svojega zepa je itq vedno tisoc in en izgovor, ter pravijo, da je to normalno. TO NI NORMALNO. Sicer nevem kako se ti zatika, ampak menjalnik se NE sme zatikati in more laufat, kot po putru. Na tvojemu mestu bi vztrajal in to brez slabe vesti, ker ne kompliciras krneki za brezveze...Zato pa je "garancija" . Nakoncu bo avto ravno iz garancije in bo prisla, kaksna vecja okvara menjalnika in bojo spet sli ?. Vrjel ali ne je ravno to taktika vecina serviserjev, da te driblajo toliko casa, da potem nimas vec garancije potem se pa j...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.