Skoči na vsebino

Prevoz počitniške prikolice mazda 6 145 bencin 2013 letnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Sem lastnik mazde 6 145hp bencinski motor letnik 2013 novi model.

Zanima me ali ima kdo izku?nje glede vo?nje po?itni?ke prikolice do 1300kg NDM ?

kako se avto obnese?

ali je dovolj mo?an za vleko ?

oziroma ali je primeren za vo?njo omenjene prikolice da se ne naredi ve? ?kode kot koristi ?

Hvala za odgovore .

Napisano

Ma to bo? peljal, zakaj pa ne? Jaz pribli?no tako te?o (mogo?e malenkost ve? v?asih :) ) vozim sicer z dizelco 130 konjsko, pa gre. Odvisno koliko zahteven si.

Napisano

Avto ima zelo dolgo prera?unane prestave in malo navora. Za vleko po?itni?ke prikolice bi bil bistveno primernej?i dizel, a bo ?lo tudi s tem. Seveda pa bo sklopka bolj trpela ob speljevanju na strmih klancih oz. prelazih.

Napisano

Avto ima zelo dolgo prera?unane prestave in malo navora. Za vleko po?itni?ke prikolice bi bil bistveno primernej?i dizel, a bo ?lo tudi s tem. Seveda pa bo sklopka bolj trpela ob speljevanju na strmih klancih oz. prelazih.

Za vleko je pomemben navor, ko ga pa ta benzinarka nima v izobilju. Verjetno za silo bo ?lo a najbr? v kak ve?ji klanec ti bodo kamionarji blendali, da se jim odmakne?. Pa sklopka ne bo najbolj vesela... :)

 

 

Napisano

Ma sklopka pomoje najbolj trpi v primeru ko gre? recimo v rikverc po mo?nosti v klanec. Mene bi sklopka ?e najmanj skrbela, ?e posebej, ?e ima? za vo?njo nekaj ob?utka.

Napisano

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

Napisano

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

Pred leti so pa? benzinarji delali kolone proti Kozini, ko so sopihali in kuhali...in kamioni so jih prehitevali.

Sej pravim, da bo ?lo za silo, a dizelska m6 bi mu samo pomahala v slovo in ?e je ne bi bilo ve? na spregled. In ja, dana?nji tovornjaki z 560 konji in ve? gredo enako hitro po ravnem in v klanec... in ja, taki blendajo benzinarjem, ki sopihajo v klance. Razen, ?e ni to kak benzinar tipa porsche cayenne, ki ima tudi navora za izvoz... to je to. :)

 

 

Napisano

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

 

Odgovor je manjko turbine oz. kompresorja in s tem navora. 145 konjev je seveda ve? kot dovolj.

Napisano

?e ima avto 145 konji?ev, pa vle?e 1500kg prikolico, ga tovornjak z 800 konji ne bo prehiteval, ker ne gre ve? kot 90 na uro, z avtom se bo pa minimalno 91 na uro v vrhni?ki klanec peljal...

Se pravi, da mazdini bencinski motorji niso sposobni za vleko prikolice, VW ali RENO turbo mlin?ek s 1000 kubiki, pa 140 konjev pa bp vle?e to? POZABI.

Niso avti kuhal v klanec zaradi motorja, ampak zaradi zapacanega hladilnika od praha, ker je 30 oziroma 40 let nazaj bilo ?e veliko makadamskih cest...

?e ima? dizla, ne pljuvaj po navadnem bencinarju. Imam oba avta pri hi?i in oba slu?ita namenu.

Tudi turbina ima VE? minusov, kot plusov.

Napisano

Se pravi, da bo z mazdo oviral promet?

Ne, dokler ne bo pri?el kak dolg klanec... takrat se bo moral umakniti kamionom, ker mu bodo blendali.

 

 

Napisano

Povej mi, prosim, en klanec, kjer bo tovornjak hitrej?i od mazde s kamp prikolico...samo en klanec...

Napisano

Mene ?e niso. Dizla tut zjebe kak dolg klanec, ampak dolg. Odvisno kok hitr ho?e? vozit v klanec. 80 kmh bo ?lo, bo? pa? na obratih tisti ?as vozil.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Joj...ste nasul straha kolegu ki potrebuje info. Bo reve? ?e prodal mazdo....

Saj ne bo prikolce vlekel na vr?i? menda?!! Moje mnenje je, da z zdravo pametjo ne bo te?ave pri vleki prikolice,in niti se ne misli vozit 180km/h po ac. Avto bo peljal prikolico,brez te?av. ?e bi pa dobil ob?utek da se za?el gret pa naredi? postanek ve?...... ?e pa misli kamjonar blendat pa naj ga prehiti...saj ni prepovedi se vozit 90 po ac....tako da ko jih jebe kamjonarje prepotentne ki mislijo da je cela cesta njihova...je pa res...maj?keno ve?ji je od os.vozila he he strah upravi?en

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Do zdaj so govorili amaterji, zdaj se bom pa ?e jaz oglasil.

 

Prvo preglej homologacijo. Tam ima? zapisan podatek, kako te?ak priklopnik s centralno osjo lahko vle?e doti?no vozilo. 

 

Nato preglej, kolik?no vertikalno obremenitev lahko prenese vle?na kljuka. Da bo? prikolico la?je "zbalansiral", si lahko pomaga? z enim primernim klocnom in tehtnico iz kopalnice...

 

Nato poglej ?e v svoje vozni?ko dovoljenje. ?e tam ni ozna?eno "E", potem si ?e kon?al... ?e pa je ozna?en "E", bi pa to vse moral ?e vedeti. Tako, kot bi moral vedeti, da vpra?anje: "A bo vleklo" ni pravilno. Pravilno vpra?anje je: "A se bo ustavilo". Ker, koliko hitro bo? pospe?il, bo? odlo?al ti. Kako hitro bo? moral pa ustaviti, bodo odlo?ali pa drugi... In tu je pomembno, da pred vo?njo malo podma?e? vzvodovje naletne zavore in mogo?e malo preveri?, ?e sploh ?e delajo. Pomembno je pa tudi kako je nalo?en tovor v prikolici. Prikolica je dolga in visoka. In ker je dolga, ima veliko ro?ico od kljuke do koles. ?e je vertikalni pritisk na kljuko prevelik ?e doma na dvori??u, potem bo ob zaviranju, ko kljuka ?e dodatno pritisne dol zaradi delovanja sile, ali pa ob neravninah in le?e?ih policajih karoserija kar je?ala in bo? celo pot v strahu, da ti jo odtrga dol - ?eprav jo zlepa ne, ampak ob?utek je neprijeten. Poleg tega je dobro, ?e so te?ki deli (npr.: baldahin) zlo?eni ?im bolj nad osjo in zavarovani pred premikanjem. Da ne bi med vo?njo zlezli kam drugam in spremenili vertikalni pritisk na kljuko. Tudi sicer je dobro, ?e je tovor nalo?en ?im ni?je, zaradi te?i??a. Sploh, ?e se pri?akuje kak?en veter po poti, ker so prikolice, kar se stabilnosti ti?e, podobne trikolesnikom... Sicer pa, ?e ima? v vozni?ki ozna?en "E", to itak ?e ve?.

 

Kar se pa samega avta ti?e, je pa malo preozek za tako prikolico, zato bo? potreboval dodatna ogledala. In ker je avto s sprednjim pogonom, bo speljevanje v hrib precej zahtevno opravilo, ker bodo sprednja kolesa hitro zdrsnila - sploh, ?e je na cesti ?e pesek od zimske slu?be. Bodi pa pozoren na temperaturo motorja. Avto je ?e dovolj mo?an. Ni pa dovolj mo?an hladilnik. In pri vo?nji po dalj?em vzponu pod polno obremenitvijo se temperatura motorja dvigne precej visoko. Zavedati se namre? mora?, da kamp prikolica tehta skoraj toliko kot avto in da taka kompozicija enostavno ni "makina di sportiva". In ?e je hrib dolg, ne ti??i? "gas do podna", ampak gre? nekaj po?asneje, mogo?e tudi eno prestavo ni?je... Pa pred potjo zau?ije? dve kapsuli apaurina (pomirjevalo) in ti je potem vseeno, ?e tisti za teboj blenda toliko, da mu lu?i ven vr?e. Ti si na po?itnicah in se vozi? sposobnosti in zmogljivosti kompozicije primerno.

 

Ja, pa pri prikolici preglej pnevmatike. Ker, ?e nima? rezerve, zna biti zadeva precej zoprna. Tole je ratalo z 8 let starimi pnevmatikami v poletni vro?ini pri polni hitrosti:

http://www.mazda-si.net/topic/11081-tiralice/?p=397717

 

To je torej na kratko to, v parih vrsticah. ?e te zanima ?e kaj, pa kar vpra?aj.

Napisano

In spet smo tam, da ti bodo kamionarji blendali na dolgoh klancih. :)

Ampak to nima veze s tem, ali je dizel ali bencin ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Povej mi, prosim, en klanec, kjer bo tovornjak hitrej?i od mazde s kamp prikolico...samo en klanec...

 

Rebrnice.

 

Preverjeno.

 

Pa je moja Mazda dizel s 140 konji.

 

Niso pa vsi tovornjaki do vrha polni...

 

Najve?je sranje pa je, ker so Rebrnice v Sloveniji najbolj strme, pa edine, ki nimajo treh pasov. In ko gre? gor 90, pa te za?ne prehitevat tovornjak, ki gre 95, je zadaj toliko preklinjanja, da ?e dve uri odmeva po Vipavski dolini. Ampak, ker sem na dopustu, izklopim mo?gane in se ne sekiram za to...

Napisano

Tole je malo za lase privleceno ... Saj ne vlece prikolice s fickotom, katrco ali kaksnim 1.0 TSI mlinckom ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Rebernice...omejitev skoraj cel klanec gor in dol 80 na uro...toliko pa mazda s 145 koji?i uspe v klanec...tovornjak pa uradno NE GRE ve? ko 90 na uro, omejitev je pa 80 na uro...tako da 80 na uro gre v vsak klanec na AC...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še huje je, da je oba seznama ista komunala naredla.
    • Bobnov od leta 1988  ni igral nikoli več.  V tovarni Carl Zeiss je s sestavljal razne optične naprave. 
    • Če neb bil bobnar, mu neb uspelo. 
    • Ti streljaš včasih bučke in to kar na pamet. Kot prvo Danci imajo zeloooo visok standard, takšen, o katerem mi in večina ostalih evropejcev lahko samo sanjamo in kot drugo se Danci večinoma  požvižgajo na lastništvo nepremičnin , ker niso kot Slovenceljni, ki jim je glavno, da imajo svojo "hiško", pa čeprav bodo naslednjih trideset let jedli travo in pili vodo. Njim so v življenju pomembnejše druge vrednote In imajo čisto drugi sistem življenja kot zapečkarski Slovenci.  Lastništvo avtomobila jim tudi ni edini cilj v življenju. Tam se ljudje večinoma  vozijo z javnim prometom in z bicikli. Veliko avtomobilov, ki jih vidimo, da pridejo z danske k nam na dopust , je namreč rentano, so pa tudi na lizing in jih nikoli ne odkupijo res do konca.  Včasih se je potrebno tudi malo premakniti  iz te naše kokoške, da vidiš, kako je drugo to urejeno.    Tudi tole pisanjev o Švici je pripovedovanje in  zkušnja  primera, kjer ni bil možakar najbolj uspešen. Moj prvi bobnar in zelo dober prijateljin zelo dober prijatelj se je leta 1988 preselil v Basel in tam tudi  spoznal svojo ženo. On je od začetka delal v tovarni Carl Zeiss AG, ona je bila natakarica. On je zaslužil kot navaden delavec na začetku nekje 8000 frankov, ona kot natakarica 4000. Stanovala sta v konfortnem najemniškem stanovanju (110 M2) za katerega sta plačevala 2500 frankov /mesec. V to so bili všteti vsi stroški razen elektrike, ki pa je tam zanemarljivo poceni glede na njihove plače. Vrtci so res dražji, tudi zdravstvo in avtomobili prav tako. a še vedno dokaj ugodni glede na prihodke. Tudi vse ostalo je dražje kot pri nas a še vedno veliko ceneje kot pri nas, če gledamo prihodki /cene.  Ker je bil velik ljubitelj Hi-fi ja, si je  vedno kupoval hi end komponente od par tisoč frankov za kos. Ko sem bil večkrat na obisku pri njem, sem se vedno čudil, koliko mora biti  vse skupaj vredno,saj sem takrat  poznal cene. Nato je napredoval v šefa oddelka, kjer je prejemal 10000 frankov na mesec. Ona je vzela v najem mali kafić. Domov v Izolo k njegovim staršem sta se na začetku kariero vozila z razno raznimi Subaruji imprezami, pozneje audijevimi karavani RS, BMW-ji M in nato je presedlal na Porsheje. Sedaj ima najnovejšega hibridnega Cayena  To so res vse bruto plače. Večinoma si sami plačujejo v dodatne stebre za penzijo in za  zavarovanje.  Pred letom dni sta se vrnila v Slovenijo, kjer so jima obema ob odhodu v penzijo izplačali vrtoglave zneske, ker sta se trajno izselila iz Švice. Sedaj si gradi na Šaredu vilo z razgledom do Venezie.  Mogoče res komu od naših gasterbajterjev ni uspejo v Švici. A večinoma so uspeli. Res je tudi, kot je vedno pravil, da tam se  dela od jutra do mraka in ni posedanja v kavarnah, kot je to navada pri nas.  Res pa je tudi to in to priznava tudi on, da gre v v zadnjih 10-15 letih tudi tam vse samo navzdol. In to od takrat, ko so se množično začeli priseljevati izseljenci iz dežele orlov. Tudi sama  varnost  v mestih in vse ostalo gre samo še navzdol.   
    • S tem metanjem denarja v najemnine se ne strinjam čisto. Pač stara šola, ko je nujno da imaš cigle v lasti. Pa naša predraga kokoš, kjer ni urejen najemniški trg, razen nekaj približnega v LJ. Spet zato, ker en kup ljudi čepi na teh ciglih in ne počne z njimi tisto kar bi lahko - beri nujno potrebujemo davek, da se ljudi nabrca v rit in sprosti trg.   Jaz na primer imam v lasti nepremičnino za bivanje 220 m2 za štiričlansko družino - več ne rabim. Sem pa najemnik poslovnega prostora (pisarna), ker mi je lažje plačati najemnino in se ne ukvarjati z lastništvom v nekem skupnem objektu, ker to je za znoret pri teh idiotih tu. Pa če kaj crkne, je samo halo lastnik, pa zrihtaj, saj je tvoje, jaz pa lepo frej in druge stvari početi. Pa me vsi Slovenci čudno gledajo kaj to mečem najemnino stran nekomu vsak mesec. Enostavno nimam niti najmanjše želje po lastništvu, pa še bolj sem fleksibilen, ker se lahko v max 1 tednu preselim.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.