Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Interclass je pod 200 ? z lastnim oljem, sicer zara?unajo (vsaj meni so) 25 ? na liter olja. 

 

interclass je bil februarja pri meni (1. servis cx5 diesel) pod 200e , brez svojega olja. dobil sem tudi nadomestno vozilo.

Napisano

S temi cenami olja si delajo vec skode kot koristi... eden dobi po taki ceni, drugi po drugi ... Barantati za ceno olje je malo mimo ... :zvizga:

 

 Dobro bi bilo, da bi uvedli podobno kot recimo pri Toyoti ... ko ze vnaprej ves, kaksen bo strosek servisa (vsaj Lovse v Kranju ima recimo tako) ... Pa tudi Jures je ze pisal, da je recimo pri Citroenu podobno (vsaj na servisih v Franciji, ce se prav spomnim) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda3, G120. 

Servis na 1 leto ali 20 kkm. Cena je redko pod 200 eur, s svojim oljem.

?e sem ?e malenkosten: prinesem 5 litrov olja. Dosedaj ?e nikoli niso vrnili 0,5 litra olja, ker baje gre v motor 4,5 litra. Saj ga ne rabim, ampak sem ga pa prinesel in bi bilo po?teno, da vi?ek vrnejo. 

Dobro pa skrbijo za zrak v kabini. Servis kabinski filter menja vsako leto. ?eprav bi se naj menjal na dve leti. To zadnje sem opazil ?ele doma. 

Pa zavorne plo??ice so pri "damski" uporabi fu? pri 50 kkm. Nove so cca. 100 EUR, original. Verjetno tako dolgo zdr?ijo zato, da se pri Mazdi lahko hvalijo, da je avto celih 20g la?ji, kot bi bil sicer. 

Ne vem, kam to pelje. Servis nikakor ni poceni. 

 

?e nateg s start-stop sistemom. Enako je pri vseh avtomobilih. 

Nekje v meniju sem na?el podatek, da se je motor ugasnil v start-stop sistemu in sicer je povpre?je ustavitve motorja med 5 in 10 minut na rezervoar goriva. ?e motor v prostem teku porabi med 0,5 litra in 0,7 litra bencina si lahko vsak izra?una prihranek zaradi start-stop sistema. Pa zato je notri akumuulator, ki je dvakrat dra?ji od navadnega in ob menjavi akumulatorja nisi ni? profitiral zaradi start-stop sistema. 

lp

Napisano

Start stop ni zaradi ?paranja benzina ampak, da si ekolo?ko osve??en in, ko stoji? z avtom se ta pa? ugasne... in ekologija pa? stane. :)

 

 

Napisano

Boli jih k.. za ekologijo samo da je denar. Drgac je pa zadeva itq preprosta in pac ne furas na uradni servis pa bo avto bolje servisiran z boljsimi materiali pa se denarnica ti bo hvalezna. Je pa res, da potem nimas garancije, ampak glede na to koliko bos v 2-3 letnih prisparal je vseglih ce je nimas. Avto pa ponavadi najhitreje prodas po treh letih k je pa itq ze izven garancije.

Napisano

Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej ti folk pise da ni 200?, ampak je vec in to bistveno vec. Meni so rekl 240? za samo osnovni servis (olje , oljni filter in pa kabinski, zracni) pa je avto 11 let star.Vse ostale tekocine (vitrex, zavorna, hladilna)  katere ti tako ali tako dolijejo so dodatno za placat. Poleg tega bog ne daj da ti menjajo se kaksne ploscice, diske, svecke ali pa bilo kaj ker so stevilke vrtoglave. Mislim 100? za ene ploscice sploh pa pri mazdi k morm rect, da res blestijo s telimi svojimi katastrofalnimi zavorami. Se strinjam, da imajo neko marzo in da pac na ta nacin zivijo, ampak prodat oz. kupit ploscice za 100?, katere niso pol kurca vredne po drugi strani pa za 45? dobis ATE k so svetlobno hitrostjo pred OEM mazdinim je pa tud mal mim. Vsaj meni.

Napisano

Sem napisal, da imam jaz take izkusnje... in kolikor berem, nisem edini... so tudi drugi, ki so dali za servis ?samo? okoli 200? so pa tudi taki, ki imajo drugacne izkusnje.. Ampak sedaj mesati 11 let star avto in garancijo je smesno ali ne ;) ... Prej si namrec napisal, da privarcujes toliko, da je za garancijo vseeno, ali jo imas ali nimas ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nisem rekel da je mazda jajc od avta, ampak bremze imajo pa podn ze od prve generacije. In ni poanta o denarju, ampak kaj dobis za ta denar. Kot sem ze prej omenil je meni osebno totalno mimo placati nevem kaksno vsoto za slabso zadevo samo zato da imam kao "garancijo". Ko pa pride do garancije je pa v 80% skos nek izgovor, ampak pustmo sedaj to. Jest avto ne servisiram na uradnemu servisu in vse dele, katere zamenjam jih zamenjam s top znamko in si upam trditi, da je avto bolj vzdrzevan, kot pa ce bi ga servisiral na uradnemu servisi... Pa se 2x ce ne celo 3x ceneje pridem skozi. Da o odnosu in pa kvaliteti opravljenega dela na uradnemu sploh ne govorim. Se pa strinjam, da ima vsak svoje mnenje in pa izkusnje in tako je tudi prav. Jest imam pac slabe.

Svoj 11 let star avto sem zato omenil, da kljub temu da je avto star 11 let se vedno lupijo za servis, kot da je nov.

Napisano

Boli jih k.. za ekologijo samo da je denar. Drgac je pa zadeva itq preprosta in pac ne furas na uradni servis pa bo avto bolje servisiran z boljsimi materiali pa se denarnica ti bo hvalezna. Je pa res, da potem nimas garancije, ampak glede na to koliko bos v 2-3 letnih prisparal je vseglih ce je nimas. Avto pa ponavadi najhitreje prodas po treh letih k je pa itq ze izven garancije.

 Moj ima 5 let garancije. Si pa mazohist da 11 let star avto vozi? na poobla??eni servis......

Napisano

M6 MPS so top?it zavore, tak da ne ti mazda jajca zavore :ph34r:

 

Itak, ker je to edina Mazda poleg M3 MPS, ki rabi top zavore. Ostalo ima vse take zmogljivosti, da bi zado??ali bobni zadaj in nezra?eni diski spredaj. sramezljiv

Napisano

Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...

glede na to, da je realen stro?ek za tak servis z original deli cca 70? in tisto uro dela (pa sem bil radodaren z eno uro) je v parih letih kar nekaj pri?paranega denarja, v 3 letih recimo nove gume ali v mojem primeru zavarovanje+kasko..

 

je pa res, da se folk boji izgube garancije in ni vpisa v servisno knjigo in veselo vozi na poobla??ene servise (?eprav verjetno ne bo nikoli uveljavljal garancije, ali pa mu jo sploh ne bodo priznali)

 

tudi sam sem v dilemi ali ga na 2. redni servis (cca 23.000km) peljat k poobla??encu, ne toliko zaradi garancije, bolj zaradi servisne knjige oz. zgodovine servisev (do sedaj sem si vse avtomobile servisiral sam (razen velikega servisa, to na poobla??encu) z bolj?imi deli kot original kak?ni diski in plo??ice, prvovgradnjimi filtri, predpisanimi olji in teko?inami,... in shranjeval ra?une za material, nikoli nobenih problemov, edino pri prodaji avtomobila je te?je dokazovati zgodovino samo z ra?uni...)

 

ponavadi se ve?ja napaka (motor, menjalnik,...) poka?e ?e zadosti zgodaj in se porihta v garanciji, po parih letih vpra?anje kaj bo ?lo pod garancijo

 

pa ?e btw poobla?ene avtohi?e ne slu?ijo s prodajo novih avtomobilov, ampak s servisi

Napisano

Moj ima 5 let garancije. Si pa mazohist da 11 let star avto vozi? na poobla??eni servis......

Seenkrat preberi.

Napisano

Itak so novi avti narejeni tako, da ga v ?asu garancije mora? voziti na uradni servis.

 

Konkretno: v prvih petih letih ti crkne recimo ena ali celo ve? izmed poljubnih slede?ih stvari: led ?aromet, turbina, menjalnik. Vse to so zadeve, ki stanejo okvirno po zgoraj navedenem zaporedju ca. 1000, 1500, 2000 in 5000 EUR. Raje pla?a? tistih nekaj 10 EUR ve? za redni servis, pa z uveljavljanjem garancije ne bo problema. Ko pa je avto izven garancije pa itak obstajajo ugodnej?e in kvalitetnej?e opcije.

Napisano

Meni so v garanciji na M3 2014 letnik menjali touch screen, stro?ek 1200EUR, potem ?e "ubili" 2 ?ri?ka in sanirali rjo pri prtlja?nih vratih...?e nebi vozil na redne servise k poobla??encu, bi se za to lahko obrisal pod nosom, ?eprav so bile to stvari, ki niso imele nobene veze s servisom...

Napisano

Meni je tudi pomembno, da servisu zaupam in da sem z njim zadovoljen... Sem tudi prej Xedosa vozil na servis v taikratni Gama center (sedaj A Cosmos BTC)... in nikoli nisem imel problemov... kasnejse vse tri sestice in tudi sedaj CX-5 servisiram tam... Naceloma me vidijo samo takrat, ko je cas za redni servis... sem in tja (redko) ce je bilo kaj narobe... in nikoli se nisem imel taksnih problemov, ki jih je recimo opisal Scr3am ... Verjamem, da bi bilo kdaj lahko kaj ceneje... ampak spet ne toliko, da bi lahko s tem obogatel... Ce s servisom ne bi bil zadovoljen, bi poiskal drug servis... ampak zaenkrat ni bilo potrebe po tem... Konec koncev osebno ne poznam ravno prav veliko serviserjev ;) ... Zadovoljstvo in zaupanje pa mora biti obojestransko... in ce imas enkrat slabo izkusnjo, je zelo tezko popravit tak slab vtis... Prav zato me cudi, kako to, da imajo nekateri tako slabo izkusnjo z dolocenmi servisi... Konec koncev tudi Pelkota vecina pohvali, se pa najdejo tudi taki, ki o njem nimajo pozitivnega mnenja...

 

Zaenkrat z Mazdami nisem imel slabih izkusenj in tudi ne prav veliko izrednih stroskov... res pa je, da ponavadi menjam avto po cca. 5 letih... kar za avto ni ravno neka velika starost... ce je seveda redno vzdrzevan in se je z avtom skrbno ravnalo... Verjamem pa, da se da avto v petih letih tudi prakticno uniciti in tako lahko postane jama brez dna, kar se servisov tice ;) ...

 

Ce imam letno za redno vzdrzevanje avta strosek okoli 200 do 300?... je to cisto sprejemljivo in si ne bom po nepotrebnem delal sitnosti z iskanjem cejensih delov, materiala,... zato, da bom na letni ravni privarceval 100 ali 200?...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.