Alex Napisano 16. avgust, 2019 Prijavi Napisano 16. avgust, 2019 To je bilo enako tudi pod va?im re?imom... vedno so nategovali ljudi. Citiraj
Boss Napisano 16. avgust, 2019 Prijavi Napisano 16. avgust, 2019 hmm ja, ?e verjame? v grimsove pravljice, druga?e pa nikoli tako temeljito kot sedaj... v?asih je bilo to smatrano kot nemoralno dejanje, ampak danes pa to ni ve? in je ratalo kar vrlina... 1 Citiraj
Hixxy Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd? Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej Najlep?a hvala za odgovore. Citiraj
Scr3am Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 Saj vse pise v navodilah za uporabo, kaj se menja in na koliko km se menja. Citiraj
323 BA Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 Misli? program vzdr?evanja? Na?eloma je po programu vzdr?evanja vsaki dve leti zavorna teko?ina, motorno olje, in vse filtre (tudi kabinskega) menjaj letno oziroma na 20k, ?e se vozi? ve?.Glede jermena pomo?nih agregatov nisem prepri?an, ?e se ne motim, je 120 k za vodno ?rpalko pa menda ni predisanega intervala menjave. Ostalo je itak potro?ni material. Citiraj
Scr3am Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 Pri dizlu se ponavadi vodna crpalka menja pri velikemu servisu. Seveda je odvisno kdo ti dela veliki servis, ker uradni servis bi ti itq najraj vse zamenjal Citiraj
323 BA Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 Veliki servis je pa kdaj, ?e ima avto verigo? Ob menjavi verige bo avto imel verjetno vsaj 250 do 300k kilometrov, kar pa je za klinasti jermen in vodno pumpo veliko. Citiraj
Scr3am Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 Potem ga nima. Lahko jo zamenjas na 240k km, ce bos potem bolj mirno spal, ampak potem zamenjaj se termostat. Klinasti jermen pa tako ali tako menjas na 40k km oz. po potrebi. Citiraj
Jest Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd? Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej Najlep?a hvala za odgovore. Racuni od moje prejsnje sestice 2.2 D175, avtomatik... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Hixxy Napisano 23. oktober, 2019 Prijavi Napisano 23. oktober, 2019 Evo to sem rabil! Najlep?a hvala Citiraj
Slivka Napisano 24. december, 2019 Prijavi Napisano 24. december, 2019 ... ... ... ... O zavorah pa raje nebi ker so original podn od podna, cene pa take da te srt prime. Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni. Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah... Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to. 1 Citiraj
J.J. Napisano 24. december, 2019 Prijavi Napisano 24. december, 2019 Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni. Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah... Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to. Slivka, se strinjam. Odvisno od voznika. Jst sem orignalne diske steral v 60 tkm, vmes pa enkrat menjal tut plo??ice. Ampak to so bili ?e dnevi, ko sem norel po cesti, kot da je 5ka dirkalnik. Sedaj ni ve?, kazni pa tut ve? ne dobivam Citiraj
Alex Napisano 24. december, 2019 Prijavi Napisano 24. december, 2019 Original plo??ice so za en k***c. Diski ne. Ko s trdimi drsa? po disku, se le ta deformira vsled toploti, ko zapelje? v kako hladno lu?o.Ja, tako mora? zamenjati oboje za kaj bolj kvalitetnega Ni prahu na feltnah=trde plo??ice=problem z zavorami=ni toliko problema z ?i??enjem felten.In obratno. Citiraj
Scr3am Napisano 24. december, 2019 Prijavi Napisano 24. december, 2019 No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje. Citiraj
Alex Napisano 24. december, 2019 Prijavi Napisano 24. december, 2019 No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje.Res je. Tudi na moji sedanji 6-ki so original plo??ice od ATE. Za diske ne vem. Citiraj
Scr3am Napisano 24. december, 2019 Prijavi Napisano 24. december, 2019 No evo celo zivljenje kupujem ATE ploscice. Za sprednjo os so 45e za zadnjo pa 30e. Koliko bojo pa na servisu? Vrjetno se ena nula zraven... Citiraj
50keda Napisano 25. december, 2019 Prijavi Napisano 25. december, 2019 Na moji M6 so TRW, vsaj ploscice ...Tk da ocitno to skos spreminjajo ce mate nekteri ATE... Citiraj
Jest Napisano 25. december, 2019 Prijavi Napisano 25. december, 2019 Na moji pa niti ne vem, kaksne so... ampak nimam problemov s tem, zato tudi ne iscem kaksne druge variante :ne vem: Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
kolenc1996 Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.Se vam zdi to drago? Citiraj
Alex Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.Se vam zdi to drago?Da... olje ra?unajo po 19?/liter x 5 litrov=95?.Svoje olje original 7? x 5 = 35?.Razlika 60?. 190-60?=130?.Toliko bi bilo s tvojim oljem. Citiraj
MUFC Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 v btc-ju sem dal cca 240? za 2. servis s ceno olja mislim da 8?, seveda je zni?al ceno ?ele potem, ko sem mu rekel, ?e vlivajo zlato notri.. obupne cene za cca 1 uro dela pa par litrov olja.. 1 Citiraj
Bini Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.Se vam zdi to drago?Normalna cena za servis. Citiraj
Scr3am Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 In kaj tocno si potem placal 240e? Razen, ce so ti menjali se kaj poleg olja in filtrov. Citiraj
Alex Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 Tudi mene zanima, kaj je vredno 240?. Citiraj
Scr3am Napisano 16. januar, 2020 Prijavi Napisano 16. januar, 2020 Meni so rekli 240e s tem da je bila postavka za 5l olja 100e (19.80?/lit). Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.