zimurg Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Interclass je pod 200 ? z lastnim oljem, sicer zara?unajo (vsaj meni so) 25 ? na liter olja. interclass je bil februarja pri meni (1. servis cx5 diesel) pod 200e , brez svojega olja. dobil sem tudi nadomestno vozilo. Citiraj
323 BA Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Ali si se ?e vnaprej dogovoril za ceno olja oz. servisa? Citiraj
Jest Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 S temi cenami olja si delajo vec skode kot koristi... eden dobi po taki ceni, drugi po drugi ... Barantati za ceno olje je malo mimo ... Dobro bi bilo, da bi uvedli podobno kot recimo pri Toyoti ... ko ze vnaprej ves, kaksen bo strosek servisa (vsaj Lovse v Kranju ima recimo tako) ... Pa tudi Jures je ze pisal, da je recimo pri Citroenu podobno (vsaj na servisih v Franciji, ce se prav spomnim) ... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
g.Wankel Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 sicer zara?unajo (vsaj meni so) 25 ? na liter olja. Kaj tankajo notri? Zlato? Citiraj
323 BA Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 O?itno. Tisto online, ki je 75 % cenej?e, o?itno ne vsebuje zlata. 1 Citiraj
Scr3am Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 No, no fantje morajo placati najem prostora, delavcd, elektriko, odvoz rabljenega olja Citiraj
323 BA Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Itak, ampak bi bilo tudi v ceni servisa all in 200 EUR ve? kot dovolj mar?e Citiraj
Scr3am Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Moj comment je bil sarkasticen 3 Citiraj
goldhorn Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Povrh vsega imajo to olje v sodih in je sigurno cenej?e od tistega v literski embala?i. Citiraj
kseb Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Mazda3, G120. Servis na 1 leto ali 20 kkm. Cena je redko pod 200 eur, s svojim oljem.?e sem ?e malenkosten: prinesem 5 litrov olja. Dosedaj ?e nikoli niso vrnili 0,5 litra olja, ker baje gre v motor 4,5 litra. Saj ga ne rabim, ampak sem ga pa prinesel in bi bilo po?teno, da vi?ek vrnejo. Dobro pa skrbijo za zrak v kabini. Servis kabinski filter menja vsako leto. ?eprav bi se naj menjal na dve leti. To zadnje sem opazil ?ele doma. Pa zavorne plo??ice so pri "damski" uporabi fu? pri 50 kkm. Nove so cca. 100 EUR, original. Verjetno tako dolgo zdr?ijo zato, da se pri Mazdi lahko hvalijo, da je avto celih 20g la?ji, kot bi bil sicer. Ne vem, kam to pelje. Servis nikakor ni poceni. ?e nateg s start-stop sistemom. Enako je pri vseh avtomobilih. Nekje v meniju sem na?el podatek, da se je motor ugasnil v start-stop sistemu in sicer je povpre?je ustavitve motorja med 5 in 10 minut na rezervoar goriva. ?e motor v prostem teku porabi med 0,5 litra in 0,7 litra bencina si lahko vsak izra?una prihranek zaradi start-stop sistema. Pa zato je notri akumuulator, ki je dvakrat dra?ji od navadnega in ob menjavi akumulatorja nisi ni? profitiral zaradi start-stop sistema. lp Citiraj
Alex Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Start stop ni zaradi ?paranja benzina ampak, da si ekolo?ko osve??en in, ko stoji? z avtom se ta pa? ugasne... in ekologija pa? stane. Citiraj
Scr3am Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Boli jih k.. za ekologijo samo da je denar. Drgac je pa zadeva itq preprosta in pac ne furas na uradni servis pa bo avto bolje servisiran z boljsimi materiali pa se denarnica ti bo hvalezna. Je pa res, da potem nimas garancije, ampak glede na to koliko bos v 2-3 letnih prisparal je vseglih ce je nimas. Avto pa ponavadi najhitreje prodas po treh letih k je pa itq ze izven garancije. Citiraj
Jest Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Scr3am Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Sej ti folk pise da ni 200?, ampak je vec in to bistveno vec. Meni so rekl 240? za samo osnovni servis (olje , oljni filter in pa kabinski, zracni) pa je avto 11 let star.Vse ostale tekocine (vitrex, zavorna, hladilna) katere ti tako ali tako dolijejo so dodatno za placat. Poleg tega bog ne daj da ti menjajo se kaksne ploscice, diske, svecke ali pa bilo kaj ker so stevilke vrtoglave. Mislim 100? za ene ploscice sploh pa pri mazdi k morm rect, da res blestijo s telimi svojimi katastrofalnimi zavorami. Se strinjam, da imajo neko marzo in da pac na ta nacin zivijo, ampak prodat oz. kupit ploscice za 100?, katere niso pol kurca vredne po drugi strani pa za 45? dobis ATE k so svetlobno hitrostjo pred OEM mazdinim je pa tud mal mim. Vsaj meni. Citiraj
Jest Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Sem napisal, da imam jaz take izkusnje... in kolikor berem, nisem edini... so tudi drugi, ki so dali za servis ?samo? okoli 200? so pa tudi taki, ki imajo drugacne izkusnje.. Ampak sedaj mesati 11 let star avto in garancijo je smesno ali ne ... Prej si namrec napisal, da privarcujes toliko, da je za garancijo vseeno, ali jo imas ali nimas Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Scr3am Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 Nisem rekel da je mazda jajc od avta, ampak bremze imajo pa podn ze od prve generacije. In ni poanta o denarju, ampak kaj dobis za ta denar. Kot sem ze prej omenil je meni osebno totalno mimo placati nevem kaksno vsoto za slabso zadevo samo zato da imam kao "garancijo". Ko pa pride do garancije je pa v 80% skos nek izgovor, ampak pustmo sedaj to. Jest avto ne servisiram na uradnemu servisu in vse dele, katere zamenjam jih zamenjam s top znamko in si upam trditi, da je avto bolj vzdrzevan, kot pa ce bi ga servisiral na uradnemu servisi... Pa se 2x ce ne celo 3x ceneje pridem skozi. Da o odnosu in pa kvaliteti opravljenega dela na uradnemu sploh ne govorim. Se pa strinjam, da ima vsak svoje mnenje in pa izkusnje in tako je tudi prav. Jest imam pac slabe.Svoj 11 let star avto sem zato omenil, da kljub temu da je avto star 11 let se vedno lupijo za servis, kot da je nov. 1 Citiraj
Aless Napisano 3. april, 2019 Prijavi Napisano 3. april, 2019 M6 MPS so top?it zavore, tak da ne ti mazda jajca zavore 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
goldhorn Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 Boli jih k.. za ekologijo samo da je denar. Drgac je pa zadeva itq preprosta in pac ne furas na uradni servis pa bo avto bolje servisiran z boljsimi materiali pa se denarnica ti bo hvalezna. Je pa res, da potem nimas garancije, ampak glede na to koliko bos v 2-3 letnih prisparal je vseglih ce je nimas. Avto pa ponavadi najhitreje prodas po treh letih k je pa itq ze izven garancije. Moj ima 5 let garancije. Si pa mazohist da 11 let star avto vozi? na poobla??eni servis...... Citiraj
323 BA Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 M6 MPS so top?it zavore, tak da ne ti mazda jajca zavore Itak, ker je to edina Mazda poleg M3 MPS, ki rabi top zavore. Ostalo ima vse take zmogljivosti, da bi zado??ali bobni zadaj in nezra?eni diski spredaj. Citiraj
MUFC Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...glede na to, da je realen stro?ek za tak servis z original deli cca 70? in tisto uro dela (pa sem bil radodaren z eno uro) je v parih letih kar nekaj pri?paranega denarja, v 3 letih recimo nove gume ali v mojem primeru zavarovanje+kasko.. je pa res, da se folk boji izgube garancije in ni vpisa v servisno knjigo in veselo vozi na poobla??ene servise (?eprav verjetno ne bo nikoli uveljavljal garancije, ali pa mu jo sploh ne bodo priznali) tudi sam sem v dilemi ali ga na 2. redni servis (cca 23.000km) peljat k poobla??encu, ne toliko zaradi garancije, bolj zaradi servisne knjige oz. zgodovine servisev (do sedaj sem si vse avtomobile servisiral sam (razen velikega servisa, to na poobla??encu) z bolj?imi deli kot original kak?ni diski in plo??ice, prvovgradnjimi filtri, predpisanimi olji in teko?inami,... in shranjeval ra?une za material, nikoli nobenih problemov, edino pri prodaji avtomobila je te?je dokazovati zgodovino samo z ra?uni...) ponavadi se ve?ja napaka (motor, menjalnik,...) poka?e ?e zadosti zgodaj in se porihta v garanciji, po parih letih vpra?anje kaj bo ?lo pod garancijo pa ?e btw poobla?ene avtohi?e ne slu?ijo s prodajo novih avtomobilov, ampak s servisi 1 Citiraj
Scr3am Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 Moj ima 5 let garancije. Si pa mazohist da 11 let star avto vozi? na poobla??eni servis......Seenkrat preberi. Citiraj
323 BA Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 Itak so novi avti narejeni tako, da ga v ?asu garancije mora? voziti na uradni servis. Konkretno: v prvih petih letih ti crkne recimo ena ali celo ve? izmed poljubnih slede?ih stvari: led ?aromet, turbina, menjalnik. Vse to so zadeve, ki stanejo okvirno po zgoraj navedenem zaporedju ca. 1000, 1500, 2000 in 5000 EUR. Raje pla?a? tistih nekaj 10 EUR ve? za redni servis, pa z uveljavljanjem garancije ne bo problema. Ko pa je avto izven garancije pa itak obstajajo ugodnej?e in kvalitetnej?e opcije. 2 Citiraj
Pepo1980 Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 Meni so v garanciji na M3 2014 letnik menjali touch screen, stro?ek 1200EUR, potem ?e "ubili" 2 ?ri?ka in sanirali rjo pri prtlja?nih vratih...?e nebi vozil na redne servise k poobla??encu, bi se za to lahko obrisal pod nosom, ?eprav so bile to stvari, ki niso imele nobene veze s servisom... Citiraj
Jest Napisano 4. april, 2019 Prijavi Napisano 4. april, 2019 Meni je tudi pomembno, da servisu zaupam in da sem z njim zadovoljen... Sem tudi prej Xedosa vozil na servis v taikratni Gama center (sedaj A Cosmos BTC)... in nikoli nisem imel problemov... kasnejse vse tri sestice in tudi sedaj CX-5 servisiram tam... Naceloma me vidijo samo takrat, ko je cas za redni servis... sem in tja (redko) ce je bilo kaj narobe... in nikoli se nisem imel taksnih problemov, ki jih je recimo opisal Scr3am ... Verjamem, da bi bilo kdaj lahko kaj ceneje... ampak spet ne toliko, da bi lahko s tem obogatel... Ce s servisom ne bi bil zadovoljen, bi poiskal drug servis... ampak zaenkrat ni bilo potrebe po tem... Konec koncev osebno ne poznam ravno prav veliko serviserjev ... Zadovoljstvo in zaupanje pa mora biti obojestransko... in ce imas enkrat slabo izkusnjo, je zelo tezko popravit tak slab vtis... Prav zato me cudi, kako to, da imajo nekateri tako slabo izkusnjo z dolocenmi servisi... Konec koncev tudi Pelkota vecina pohvali, se pa najdejo tudi taki, ki o njem nimajo pozitivnega mnenja... Zaenkrat z Mazdami nisem imel slabih izkusenj in tudi ne prav veliko izrednih stroskov... res pa je, da ponavadi menjam avto po cca. 5 letih... kar za avto ni ravno neka velika starost... ce je seveda redno vzdrzevan in se je z avtom skrbno ravnalo... Verjamem pa, da se da avto v petih letih tudi prakticno uniciti in tako lahko postane jama brez dna, kar se servisov tice ... Ce imam letno za redno vzdrzevanje avta strosek okoli 200 do 300?... je to cisto sprejemljivo in si ne bom po nepotrebnem delal sitnosti z iskanjem cejensih delov, materiala,... zato, da bom na letni ravni privarceval 100 ali 200?... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.