Skoči na vsebino

Do kam seže digitalizacija avta?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem naletel na slike ?tudije Hyundai I30 in so se korejci spomnili da bi dali touchscreen lcd namesto tipk na volanu.

Naj povem da sem zelo naklonjen digitalizaciji in raznim ekran?kom ampak na volanu je pa res no go, plus tega v tem hyundaju zgleda volan tako grd da nvm a majo slepe dizajnere...

post-5522-0-21691500-1554744908_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa nedavno sem govoril z nekom, ki je kupil "sodoben" avto, ki ima celo komande za klimo na touch screen. Ni ravno navdu?en. Sem rekel, vsaj tipke na volanu so analogne, da brez pogleda na cesto ve? kaj si pritisnil in ve? kaj se bo zgodilo. Zdaj pa tole.  :vskalo: 

Napisano

Volan je mogo?e vredu za kake ameri?ane v velikih limuzinah kot je kadilak ali kaj podobnega,druga?e pa ?ivi obup!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Stikal in ekran?kov kot v pilotski kabini. Me zanima, ?e imajo tudi na strehi kaj stikal. Pri vsem skupaj je pa taka redkost ekran v vzglavnikih, da otroci med vo?njo lahko gledajo risanke... In ?e ?e imajo dvopodro?ne klime, bi lahko imeli tudi dvopodro?ni radio. Da bi jaz spredaj lahko poslu?ala svojo glasbo, otroci zadaj pa svoje pravljice...

 

Me pa zanima ena stvar: ?emu je potrebno toliko ekranov? Mislim, prvi avto, ki sem ga vozila, je imel pa? VSEH lu?k in ?tevcev na armaturi toliko, kot ima ta ekran?kov. Pa ima gotovo na vsakem ekran?ku ?e menije in podmenije...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

  • Jest je spremenil naslov v Do kam seže digitalizacija avta?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.