Skoči na vsebino

Transport koles na avtu...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam obe varianti in lahko recem takole:

Stresni prtljaznik:

+ ni problem da se vozi prazen

+ ni v napoto

+ recimo da cenejsi (ce nimas ze kljuke, a vseeno rabis precke)

- nalaganje, se posebej pri visjih avtih

- zvok/upor/poraba

- velikokrat prostorska stiska ce nimas vecjega avta in imas vec koles, ter zeljo po trugi

- visinska omejitev (drevesa, garazne hise)

Nosilec na kljuki

+ enostavna montaza tako nosilca kot koles

+ manj upora/zvoka/porabe

+ sirsa uporaba (smuci, sanke, elektricna kolesa (teza))

+ en prtljaznik za vse (ne vec posameznih)

+ normalna visina avta

+ prostor na strehi za trugo ali celo vec koles (moj primer :) )

+ uporaben kot varno shranjevanje koles med potjo, ponoci, v kampu itd (seveda kdor bo hotel ukrasti kolo, ga bo...)

- praznega tezko da vozis naokoli (shranjevanje na poti, ko snames kolesa)

- daljsi avto/gleda cez park box/ pregled nazaj

- kljuka ce je nimas

- prestavljanje tablice ce nimas tretja

- obvezen tilt zaradi prtljaznih vrat

- nedostopna kljuka (primer dopusta s prikolico)

Se kar strinjam s tem.

 

Jaz bi sicer dodal ?e svojo izku?njo:

 

Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.

 

Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.

 

Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...

 

Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...

 

Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...

 

Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.

 

?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...

 

Pa? plusi in minusi.

 

Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.

 

Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi :)

Napisano

Se kar strinjam s tem.

 

Jaz bi sicer dodal ?e svojo izku?njo:

 

Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.

 

Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.

 

Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...

 

Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...

 

Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...

 

Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.

 

?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...

 

Pa? plusi in minusi.

 

Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.

 

Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi :)

Samo ti si sam...to je velika razlika od nas familij...:)

 

?ala - verjetno je manj ?kode ?e prileti kdo v Xaro kot pa specialko :) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo ti si sam...to je velika razlika od nas familij...:)

 

?ala - verjetno je manj ?kode ?e prileti kdo v Xaro kot pa specialko :) :)

Ja,saj pravim; meni osebno to odgovarja, ker sem maximalno v dvoje v avtu+2kolesi.

 

Pa? vsak naj zase preceni in oceni kaj mu odgovarja. Tudi jaz bi lahko za kak?nega jurja ali dva manj kupil nekaj v rangu Clia in dal nosilce na streho , pa sem raje kupil enoprostorca zaradi mojega na?ina razmi?ljanja/zivljenja.

 

Ja,kar se ti?e skode.... Hja... Emocionalna ?koda je ve?ja ?e prileti v kolo,ampak vseeno; avto je bolj nujno potreben (na ?alost)

Napisano

Jaz sem do zdaj s kolesi na strehi prevozil ene 8x LJ-PR plus ostalo (korzika, grcija itd) , razlika v porabi je dobrih 2 litra. Se pravi bi lahko ze zdavnaj zmontiral kljuko in si kupil tapravi nosilc...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem do zdaj s kolesi na strehi prevozil ene 8x LJ-PR plus ostalo (korzika, grcija itd) , razlika v porabi je dobrih 2 litra. Se pravi bi lahko ze zdavnaj zmontiral kljuko in si kupil tapravi nosilc...

Jp,o tem govorim; ve? ko je dalj?ih vo?enj, bolj smotrno je imeti na kljuki...

Napisano

Jp,o tem govorim; ve? ko je dalj?ih vo?enj, bolj smotrno je imeti na kljuki...

pri takih dolgih je bolj hrup pa nenazadnje hitrej?a vo?nja.

Saj res kako pa je na trajektu, ker za tovor na strehi je dopla?ljiv. Na kljuki pa si po moje ?e vedno znotraj do 6m

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pri takih dolgih je bolj hrup pa nenazadnje hitrej?a vo?nja.

Saj res kako pa je na trajektu, ker za tovor na strehi je dopla?ljiv. Na kljuki pa si po moje ?e vedno znotraj do 6m

A ni na trajektu doplacljiva dol?ina in ne vi?ina? Vem,da so kolegi ravno zato dali kolesa dol iz kljuke in ?li pe? z njimi na trajekt,da je bilo ceneje....

 

Sicer pa ja... Hitrej?a vo?nja; jaz si s kolesom na strehi nisem upal voziti hitreje od 125-135 kmh... So pa najbr? kolesa na kljuki ?e bistveno bolj umazana,kot ?e se jih ima na strehi. Sicer pa... Na koncu koncev, za rekreacijo in ob?asno kolesarjenje je tretja opcija; rent-a bike v letovi??u. Lani sem na Gardi dal za karbonskega mtb 25eur/dan. Povpre?en Turist itak kolesari dan ali 2 na dopustu, kar je ?e zmeraj ceneje kot precej visja poraba in kupovanje nosilcev za tistih 1x-2x na leto....

Napisano

Tukaj pi?e druga?e in to?no tako imam tudi jaz v spominu. Spomnim se leta nazaj, ko smo imeli karavansko felicio in smo dobili cenej?o varianto (takrat je bila meja 4metre in ne 5metrov kot sedaj). Seveda je bil avto dalj?i od 4m, nam se je pa zdelo fajn...

 

https://www.avtokampi.si/novice/vozni-red-in-cenik-trajektov-na-hrvaskem-za-leto-2019

Napisano

Mi govorimo o takih trajektih ki vozijo vsaj 6 ur :)


Anek lines na primer ima do 6m, roof box ali pa bike roof carier je pa pla?ljivo

Tam so namre? nadstropja in je vi?ina va?na

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Corsica ferries placas precej vec, ce imas kolesa na strehi (vec kot 2.4m)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mi govorimo o takih trajektih ki vozijo vsaj 6 ur :)

 

Anek lines na primer ima do 6m, roof box ali pa bike roof carier je pa pla?ljivo

Tam so namre? nadstropja in je vi?ina va?na

Ja saj to sem hotel dopisati,da verjetno vi?ina vpliva v primeru,ce te morajo zaradi le-te dati na kak?en poseben prostor med kombijem,kamione....

Koliko sicer pride trajekt za Korziko? Vem da je odvisno od tega kdaj kupi? in za kdaj kupi?... Ampak recimo da grem zdaj v nabavo za konec julija. Okvirno? Ima kdo kak?ne izku?nje?

 

1 oseba +avto

Napisano

Livorno ali pa Piombino, za Korziko tudi Genova, ma? pa ?e Moby Lines.

 

Pod njo je Sardinija, izven sezone PRAZNA. Glavni razliki sta, da je Korzika zelo hribovita s prelazi, Sardinija pa flat, ampak cesta.....?iroka, asfalt nor, panorama, zalivi.....pa cel otok prepleten, kamorkoli zavije? ni slabo. ampak ok mogo?e gledam kot mopedist ne kot kolesar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za na trajekt za Korziko so eni delal tudi tako, da so do trajekta pripeljali bicikle na strehi, nato so se potniki izkrcali iz avta in pe? ?li na trajekt, bicikle pa sneli s strehe in z njimi nabasali avto tako, da je moral ?e ?ofer stati. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Koliko je max. obremenitev strehe, ?e peljem gor kolesa...50 ali 75kg?

Napisano

Zdi se mi, da sem prebral 75 kg.

?e pelje? 4 kolesa ni problema, razen ?e ima? vsa 4 elektri?na ali downhill :lol:

Napisano

To je pa spet odvisno od vozila in od stre?nih nosilcev.

 

Za Mazdo BT-50 je podatek 300 kg. :zvizga:

 

Za Mazdo 5 pi?e 75kg...

 

?tiri kolesa so po predpisih in standardih ?e zelo blizu polne obremenitve - ?e ne celo ?ez...

Vsak nosilec za kolo ima okoli 3,5 kg, torej skupaj 14 kg.

Kolesa imajo okoli 14 kg (?e niso ravno kak?ne specialne dirka?ke verzije, ki imajo 8 kg...), torej skupaj 56 kg.

?e se?tejemo vse te?e skupaj, pridemo na okroglih 70 kg. ?e pa nima? koles za 500 ? ampak kak?no cenej?o verzijo, ki nima aluminijastega okvirja, si pa s te?o najbr? ?e ?ez... Ali pa, ?e ima? na kolesu otro?ki sede?, ko?aro ali kaj podobnega...

 

Za Mazdo CX-3 pa sem nekje prebral, da je obremenitev strehe "samo" 50 kg. Mislim, da sva to gledala s foruma?em pod nazivom Primoz78. Tam si pa ?e s tremi kolesi preko dovoljene obremenitve.

 

Pa ?e ena niti ne malenkost: lastna te?a Mazde 6 je 1600 kg. Najve?ja dovoljena skupna masa Mazde 6 pa je 2150 kg. Torej vozilo lahko obremenimo s 550 kg. ?tiri kolesa skupaj z nosilci imajo vsaj 70 kg. ?tirje ljudje normalne postave (180 cm in 85 kg pri starosti 40 let) nanesejo dodatnih 340 kg. Koliko robe lahko ?e vzamejo s seboj na po?itnice?

 

 

 

 

 

Da ne bo kdo rekel, da sem te?o kolesa preve? napihnil: https://www.kolo.si/izdelek/genius-730-kolo-scott-2018/

Napisano

Pa ne pozabite, da ima vsaka pre?ka tudi svojo nosilnost predpisano, ki je ponavadi 50kg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa spet odvisno od vozila in od stre?nih nosilcev.

 

Za Mazdo BT-50 je podatek 300 kg. :zvizga:

 

Za Mazdo 5 pi?e 75kg...

 

?tiri kolesa so po predpisih in standardih ?e zelo blizu polne obremenitve - ?e ne celo ?ez...

Vsak nosilec za kolo ima okoli 3,5 kg, torej skupaj 14 kg.

Kolesa imajo okoli 14 kg (?e niso ravno kak?ne specialne dirka?ke verzije, ki imajo 8 kg...), torej skupaj 56 kg.

?e se?tejemo vse te?e skupaj, pridemo na okroglih 70 kg. ?e pa nima? koles za 500 ? ampak kak?no cenej?o verzijo, ki nima aluminijastega okvirja, si pa s te?o najbr? ?e ?ez... Ali pa, ?e ima? na kolesu otro?ki sede?, ko?aro ali kaj podobnega...

 

Za Mazdo CX-3 pa sem nekje prebral, da je obremenitev strehe "samo" 50 kg. Mislim, da sva to gledala s foruma?em pod nazivom Primoz78. Tam si pa ?e s tremi kolesi preko dovoljene obremenitve.

 

Pa ?e ena niti ne malenkost: lastna te?a Mazde 6 je 1600 kg. Najve?ja dovoljena skupna masa Mazde 6 pa je 2150 kg. Torej vozilo lahko obremenimo s 550 kg. ?tiri kolesa skupaj z nosilci imajo vsaj 70 kg. ?tirje ljudje normalne postave (180 cm in 85 kg pri starosti 40 let) nanesejo dodatnih 340 kg. Koliko robe lahko ?e vzamejo s seboj na po?itnice?

 

 

 

 

 

Da ne bo kdo rekel, da sem te?o kolesa preve? napihnil: https://www.kolo.si/izdelek/genius-730-kolo-scott-2018/

Se podpisem pod vsako besedo. ?isto soliden mtb ima ?e 13kg. Moja specialka ima manj kot 8kg brez pedal , pa je med la?jimi v tem rangu. ?e pomno?imo z 3 in razni dodatki, smo hitro na meji ali ?ez.... Ni druge kot pogledati v navodila za dovoljeno obte?itev strehe in potem ra?unati..

Napisano

Tisti, ki ga transportirate zno3 avta, me zanima ali ga le nekako zagozdite ali pa tudi fiksirate oz.privezete?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e ma? mazdo6 1. generacije, jaz imam 2 razli?na doma narejena alu nosilca za pritrjevanje biciklov v mazdi. V ?estico 3.generacije itak ne gre ni?, tam lahko da? samo le?at bicikel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e ma? mazdo6 1. generacije, jaz imam 2 razli?na doma narejena alu nosilca za pritrjevanje biciklov v mazdi. V ?estico 3.generacije itak ne gre ni?, tam lahko da? samo le?at bicikel.

?al imam nek nem?ki pol-izdelek, ne ve? Mazdojke. Bi pa komu verjetno zelo prav pri?la tale tvoja unikatna pogruntav??ina. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.