Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iv.

 

O?itno je moja mazdura za?ela kazat leta in tokrat se to ka?e v slab?i mo?i.

Nekaj ?asa se mi je ob?asno dogajalo, da je zjutraj avto pocukal za sekundo-dve, ampak ko se je ogrel, ni bilo ve? teh te?av. To sem pripisoval enemu (ali ve?im) injektorju, ki je verjetno ?e kr nekaj ?asa malo opore?en, zdaj pa imam druge probleme.

 

?e cca kak teden, mo?no da 10 dni mi avto laufa z zelo nizko mo?jo. Najprej sem zadevo pripisoval ogrevanju, ker se je poleti vedno ob?utno slab?e vozil kot recimo pri temperaturah 10-15?C zunaj, ampak zadeva se je stopnjevala do tega, da danes ne morem ve? prehitet avtobusa pri vo?nji z 80km/h, ?e nimam za eno letalsko pisto prostora nasproti.

 

V?eraj sem avto priklopil na Torque, napak ni javil (niti ne gori nobena kontrolka), se malo vozil okrog in utovil naslednje:

Pod polnim loadom turbina poka?e 0,4 do mogoooo?e 0,5 bar-a. Merjenje konjev poka?e tam okrog 60KM. Vem, da tista zadeva meri malo po pospe?ku in z nekimi spremenjlivkami, ki niso 100% zanesljive, ampak kadar sem se s tem igral, je vedno pokazalo mo? nekje tam, k bi morala bit, med 135-140konji. Menim, da turbina se zavrti, glede na to, da sploh poka?e tlak, sklepam, da ?e bi turbina bila zaribana, bi konstantno kazalo podtlak?

Avto mi ?re ob?utno manj, kot ponavadi, ker delam po predvidevanju 100-150km ve? kot ponavadi, kadi nekej veliko ne, vsaj opazim ne, pa sem zadnje dni posebej pozoren na to.

 

Za ve? podatkov, ?e bo kdo dejansko vedel, kaj za za?etek pogledat:

Mazda 6 GY1, letnik 2006, 2.0 DI, 105kW/143KM, DPF odstranjen ?e pred ?asom. ?e kej pomaga podatek, je verjetno sklopka ?e zelo na koncu, ampak ne vidim, da bi tu to bilo relevantno (razen, ?e zaradi zihr ob zadnjih mikronih lamele zmanj?a navor ;))

Avto ima res skoraj 300.000km, verjetno jih je pred prihodom v SLO imel tudi ve?, tako da je pomoje bolj realna ?tevilka nekje bli?je 400k km, ampak je do sedaj delal b.p. Manj?i kolci in redno vzdr?evanje.

 

Imam namen avto sicer pokazat komu, ki bi mi bil pripravljen delat diagnozo pred kakim dra?jim popravilom, ampak...vseeno ne bom jezen kakega predloga. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

MAF senzor je eden takih, ki rad povzro?a padec mo?i, potem lambda sonda. Lahko je pa tud ?rpalka za nafto, turbina, injektorji.

33112_1.png

Napisano

Ej, kolk si pa mel goriva??

Mazda ima to foro da ?e ima? malo goriva (se vozi? na rezervi) omeji mo? in takrat  turbo da max 0,5bara.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

2/3 poln kestl.

Tudi na MAF sm ?e pomislil, pa ne vem, kaka je reakcija motorja, ?e ga enostavno odklopi?. Eni so pravili, da se vozi? z lu?ko in avto leti ko snet, po mojih izku?njah do zdej sm imel samo poslab?anje zmogljivosti. Na tej mazdi pa nism probal.

Druga?e na vse simptome sm tud jest pomislil na vse to, najprej na turbino. Skrbi me malo, ker je ne sli?im, samo ?e je wastegate pa aktuator odprt ?ist, sklepam, da se tud vrti bolj ?voh... Ne bi bilo slabo ujet kakega podobnega mopeda, da vidim, ?e kej po?vi?ga, ko ga mal stisne? na mestu...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Meni je podobno slabo vlekla. Vzrok je bil, da se je zataknila neka loputa na turbini.

Bi verjel, da je tu kej podobnega, da... A si re?il brez menjave same turbine al je bilo treba kej zamenjat?

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Dec, daj dr. Pelka pokli?i in obi??i, saj ga pozna? in ti je ?e ve?krat pomagal. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dec, daj dr. Pelka pokli?i in obi??i, saj ga pozna? in ti je ?e ve?krat pomagal. :)

Sva govorila ?e, ja, meje potola?il v?eraj :)

 

Uglavnem, mali update je ta, da se je po skoraj dveh tednih avto odlo?il priznat, da mu nekaj ne pa?e in vrgel ven napako "0299 - Low Turbo Pressure"

Pelko pravi, da verjetno kaka vakuum cevka pu??a in je treba to preverit, drug, malo manj prijazen scenarij pa je pregnit intercooler. Kar tudi ne bi bilo slabo preverit, kolega je zaradi luknje v Intercoolerju moral zamenjat vse 4 injektorje, ker mu je svinjarijo vleklo not.

 

Skratka, zdej imam vsaj razlog, da kamorkoli grem, grem z motorjem, se vsaj vozim :D

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Uglavnem, po pogovoru s Pelkotom in ajvarjem sem razkopal zadevo do te mere, da sem pri?el do vseh vakuum cevk. Vse sem snel, probal, ?e dihtajo, nataknil nazaj in se odpeljal naprej punom snagom. :)

Jih pa bom zamenjal vse ?isto iz preventive, ker ene dve sta padli dol z niplov brez kakr?ne koli muke. Tako, da so na koncih verjetno ?e opore?ne in posledi?no znajo ?e nagajat.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Potem bo stro?ka "kurc kej" in se bo? lahko zadovoljno naprej vozil? :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Potem bo stro?ka "kurc kej" in se bo? lahko zadovoljno naprej vozil? :jupiii:

Tako je :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po rallyju s tapravim dinozavrom paše eno pivce  
    • Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...
    • Pri nas smo imeli Gorenje. Po petnajstih letih neprekinjenega dela je potem prišlo do udara strele in je skurilo avtomatiko. Ker bi bilo popravilo zelo drago, smo kupili drugega:   Žena je zadovoljna, težav skoraj ni. Enkrat je serviser (še v garanciji) menjal tipalo temperature. Ta je pri hiši zdaj pet let. Smo pa pred dvema letoma ... ... ... recimo temu "podedovali" skoraj nov pralni stroj:   Ta je pa zdaj star štiri leta, imel je eno manjšo težavo: na cevi je nek "aquastop" ventil, da če bi slučajno cev počila, da se voda ne bi razlila po kopalnici. In ta ventil se je sprožil, kar pomeni, da je zaprl pretok vode...   Glede na to, da pri nas nismo uporabljali Pampersk ampak pralne plenice (Racmanke), in glede na to, da je pri nas šest otrok, je bilo malo več žeht. Tako da smo z Gorenjem zelo zadovoljni. No, saj tudi Candy dela, ampak zdaj si delo delita dva stroja, prejšnji je pa vse opral sam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.