pob Napisano 7. avgust, 2019 Prijavi Napisano 7. avgust, 2019 Avto po regeneraciji DPF filtra cuka pri nekje 1800 obratih, ko pa pride ?ez mejo 2000, pa potegne kot mora. Pa ?e pohodim gas, se pri teh obratih ?uje nek zvok, kot da je prepih nekje v ma?ini (Mo?no tudi, da si zvok narobe interpretiram). Izven obmo?ja 1800-2000 obratov ne zaznam te?av. Hvala. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
pob Napisano 12. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2019 Danes se mi je za?ela pri?igati in uga?ati lu?ka za olje. Sem naredil meritev in je olje prej prepolno kot prazno (prilo?ena slika). Me pa bega napis ma?ini (prilo?ena slika), ker mi ni jasna... Ampak verjetno to ni razlog za moje te?ave... Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Boss Napisano 12. avgust, 2019 Prijavi Napisano 12. avgust, 2019 ?e je ?lo olje ?ez X je to vzrok... ?imprej zamenjat. Citiraj
Aless Napisano 12. avgust, 2019 Prijavi Napisano 12. avgust, 2019 Hmh, na ?ipki ne zgleda da bi bilo ?ez X-oznako Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
pob Napisano 12. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2019 Ni mi jasno kako bi ?lo ?ez X, ?e je ?isto na vrhu. To pomeni, da bi mogu v avto nalit 1x ve? olja kot je prepisano... Al pa js kej ne ?tekam tu? V nedeljo gremo na morje, tk da bi mogu ASAP olje menjat. Sem pa menjal olje cca. 5k km nazaj, vmes pa sem naredil to regeneracijo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Boss Napisano 12. avgust, 2019 Prijavi Napisano 12. avgust, 2019 To je ta famozna regeneracija DPF filtra. ?e se ne izvede do konca oziroma je motor ugasnjen tekom regeneracije, se je, v trenutku vbrizga goriva v izpu?nem ciklu, le to, namesto, da bi zgorelo, pocedilo mimo batnih obro?kov direkt v karter. ?e se to dostikrat ponavlja, se po?asi seveda nivo olja, ki ga zdaj dodatno "oplemenituje" ?e ta nafta, dviguje. Tako, da res menjaj, ?im prej in bo potem spet OK. 1 Citiraj
smile34 Napisano 12. avgust, 2019 Prijavi Napisano 12. avgust, 2019 mogo?e zabasano sito v karterju? Citiraj
mazdaman Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 ?e ti gladina olja raste, daj preveri ?e sito oljne ?rpalke, ker zadnja stvar, ki si jo ?eli? je, da ti na dopustu motor zariba. 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
pob Napisano 13. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Nekdo mi je rekel, da bi bilo mogo?e potrebno po?istiti egr filter. In pri tem sem se spomnil, da je bil pred regeneracijo dpf-ja tudi on zabit. Mogo?e bi blo dobro ?e to preverit... Hvala za nasvete glede olja. Dejansko me je za?elo skrbet glede tega zdej. Sploh, ker vsak dan naredim 130 km. Bom ?el do mehanika tudi glede tega. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
pob Napisano 13. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Sem posnel dogajanje glede lu?ke: https://photos.app.goo.gl/1fTXLRSYNdU7e8iZ8 Verjetno se je olje za?elo penit po regeneraciji DPF, tako da danes sledi nova menjava olja. Lesson learned - ne delaj menjave olja tik pred regeneracijo DPF. Glede EGR-ja bom pa po?akal tole dalj?o furo do dalmacije in nazaj in bom videl, ?e bo potem kaj bolj?e. Citiraj
Aless Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 To na tem videu bolj sumim na zabasano oljno sito v karterju!No lahko bi bil tudi zabasan oljni filter ali pa zani? oljna pumpa, ker pod vj?jimi obrati bi moral biti vi?ji pritisk olja v tem primeru je pa o?itno premajhen pritisk in se vklopi lu?ka za olje.Ker pa vemo da se na Mazdah rado zaba?e sito olja, je skoraj 99% to! 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
pob Napisano 13. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Kak?na investicija je potem tole, da se re?i, ?e je res oljno sito? Ali je pri tem potrebna tudi menjava olja, ko se re?i? Hvala. Citiraj
jures Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Ce delas sam strosek tesnil e mase (2?) in seveda novo olje in filterSamo spustis olje, snames karter, spucas, nova tesnilna in nazaj. Zelo lahko delo, le da je fajn ce je acto dvignjen oz mas kanalJaz sem sam brez kanala delal, dve dvigalki 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mda Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Ugotovi vzrok zakaj se je zama?ilo sito prvo!Mo?ni vzroki:1. Podlo?ke na ?obah 2. Prepogosto neopravljene regeneracije3. Napaka nekje na Dpf-ju4. Egr (manj verjetno)5. Napa?no olje Podlo?ke na ?obah je dobro menjati nekje na 100.000km, to je bil najve?krat problem.Kot pa so ostali napisali prvo karter dol in pogledati sito, potem ostalo!Stvar ni tako nedol?na da bi bili razni Egr, vacum leaki ecc kot nekateri stalno omenjajo. Lp Matej 2 Citiraj
Aless Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Investicija je 5? dihtmasa in 15min dela.Na?eloma bi olje lahko ven spustil v ?isto posodo, ampak glede nato da si ?e naredo 5000km z oljem, bi jst dal novo olje, saj ne stane tak dost.Aja, ker smk ?e pri tem katero olje si prej vlil noter??Uporaba neustreznega olja lahko tudi povzro?i zabasanje oljnega sita. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
pob Napisano 13. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Olje je po specifikaciji za ta avto (ne vem na pamet, vendar mehanik daje striktno pravega noter in mu zaupam) in dajem istega odkar sem kupil avto 3 leta nazaj. Dejstvo je, da se je promet iz ?tajerske do ljubljane pove?al spomladi in sem ?akal v gu?vi tudi po 20 min od lukovice do ?entjakoba (prva-druga prestava in ?akanje vmes na mestu) in lahko da je bil to razlog, da se mi je dpf zabasal. Moram pa poguglat, kako sploh ?lovek ve, kdaj je avto v avtomatski regeneraciji, da se takrat avta ne uga?a in podobno. Tole z oljno lu?ko se je za?elo po tistem, ko sem opravil manualno regeneracijo (26.6.), po kateri bi se naj menjalo olje, kar sem prebral ?ele naknadno in tako, da olja nisem menjal. Lu?ka se mi je tako pri?gala ene 3 tedne nazaj (in ene 3 tedne po opravljeni regeneraciji) med vo?njo iz slu?be domov (ko je bil motor hladen, je samo gorela, ko se je segrel na AC, pa je za?ela blinkat kot na posnetku) in sem na po?ivali??u v lukovici ustavil in preveril olje, kjer sem se prepri?al, da olja ni premalo. Lu?ka je potem malce utripala tu in tam do doma in to je blo to. Sem mislil, da se je vse uredilo in nato se mi je v?eraj znova pri?gala... Moj mehanik sicer danes dobi olje in filter, ostalega materiala ne more dobiti v tolk kratkem ?asu in je rekel, da bi se menjalo samo olje in filter in se potem po mojem dopustu vidi, kako in kaj... PS: pri tej utripajo?i lu?ki - kolk nevarno se je vozit s tem? Hvala za nasvet. Citiraj
Aless Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Daj obvezno karter dol, pa spucat sito oljne pumpe.?i??enje sita je obvezno ker ?e je zabasano pol z samo menjavo olja ne bo? ni? naredil. In kmalu ti bo zaribal motor! Ne se vozit z lu?ko tlaka olja! Lu?ka tlaka olja pomeni da je pritisk olja premajhen in posledi?no ni zadostnega mazanja, ?e ni mazanja pa verjetno ve? kaj se zgodi. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Mda Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Uff...pri tej lu?ki bi se moral takoj ustaviti....in avtovleka do doma!Zdaj edino kar lahko naredi? da da? dol pokrov karterja in pogleda? oljno sito ?e ni notri opilkov.?e gori rde?a lu?ka pomeni da motor nima olja od senzorja vi?je.Lahko upa? da je samo okvarjen senzor pritiska olja (to obvezno preveri!).Tista kraj?a ustavljanja ne pomenijo ni? pri regeneraciji....va?no da jih ne prepogosto prekine?, ?e prekine? samo enih par ni ni? narobe.Vse to lahko preveri? po trenutni porabi (kar je v?asih te?ko) ali pa, da si kupi? OBD ?italec in namenski program za Android, ios, Win (torque ali forscan npr.) 1 Citiraj
Aless Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. ?e npr pogostokrat uga?a? motor med regeneracijo pa lahko privede do pove?ane koli?ine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje. Izvajanje regeneracije lahko ugotovi? z obdjem ali la po trenutni porabi, ?e se recimo pelje? in spusti? gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, ?e dela regeneracijo pa ka?e 1,5L 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
pob Napisano 13. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Uff...pri tej lu?ki bi se moral takoj ustaviti....in avtovleka do doma!Zdaj edino kar lahko naredi? da da? dol pokrov karterja in pogleda? oljno sito ?e ni notri opilkov.?e gori rde?a lu?ka pomeni da motor nima olja od senzorja vi?je.Lahko upa? da je samo okvarjen senzor pritiska olja (to obvezno preveri!).Tista kraj?a ustavljanja ne pomenijo ni? pri regeneraciji....va?no da jih ne prepogosto prekine?, ?e prekine? samo enih par ni ni? narobe.Vse to lahko preveri? po trenutni porabi (kar je v?asih te?ko) ali pa, da si kupi? OBD ?italec in namenski program za Android, ios, Win (torque ali forscan npr.) To, kar pravi?, da lahk edino naredim, a to si mislu, da lahk sam preverim al pa? mora to mehanik naredit? A je to mo?no, da bi blo premal olja, ?e pa mi ka?e, da je polno? Jao.Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. ?e npr pogostokrat uga?a? motor med regeneracijo pa lahko privede do pove?ane koli?ine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje. Izvajanje regeneracije lahko ugotovi? z obdjem ali la po trenutni porabi, ?e se recimo pelje? in spusti? gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, ?e dela regeneracijo pa ka?e 1,5L Javi napako s tem, ko se pri?ge rde?a lu? za olje al je ?e kak?na druga lu?ka za kej takega? Citiraj
scania Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Kaksenga materijala nemore dobit? Diht mase? pa to dobis ze v malo bolsi pekarni. Mam filing da imas mehanika salabajzerja. Ce ne misli karterja dol vzet pa scistit sito pol je brezveze s tvojim dopustom vred ker bos imel sranje na cesti. Mislim da ni vredno. Citiraj
Aless Napisano 13. avgust, 2019 Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 100% ni premalo olja! Ti ima? te?ave z pritiskom olja (to je kot krvni pritisk pri ?loveku, krvi ima? zadost samo pritisk te jebe). ?e je olja preve? ti javi napako in utripa lu?ka za DPF 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
pob Napisano 13. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2019 Ok, razumem. Mal me stiska zdej, ker mi je lu?ka gorela 3 tedne nazaj in je nehala in med tem cajtom sem naredil vsaj 2000 km. Razmi?ljam, da bi avto peljal nekam v LJ, kjer bi mi ga lahko pregledali. Imam samo uradni servis na razpolago al obstaja ?e kaj? Hvala. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.