Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Mal se zanimam za nakup mazde 3 benz 1.6 2005. A Mogoce kdo pozna omenjeni avto in kako je s porabo olja. 1.6 naj bi rade popile malo olja. Trenutno ima 290k km prevozenih.
 

1070456.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 1.6i TE, letnik:2005,1390 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od Scr3am
  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdrav vsem. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla.

Popravljeno od alko123
Napisano
pred 20 urami je alko123 napisal:

Pozdrav vse. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla.

Za g 100 ne vem ampak z g 120 ni problemov in tudi stroški so primerljivi kar se vzdrževanja tiče. G 120 je boljši izbor, ampak izbor ter denar je tvoj. Srečno! 

Napisano
On 9/12/2020 at 2:13 PM, alko123 said:

Pozdrav vse. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla.

Glede na trenutno znanje o teh motorjih so preživeli 7 let (od 2013) v večih izvedenkah Mazd brez problema. Servis imaš na 20 tisoč ali 1 leto, svečke pri 120 tisoč. Jaz sem G120 motor izbral ravno zaradi tega, ker so ga povsod priporočali kot enega izmed zanesljivejših, G100 ni bistveno drugačen v zasnovi razen kubitura. Imaš par foric glede Mazde 3 (prve izvedenke so imele probleme s poklopljivimi ogledali, touch screenom na sredini in nosilci motorja). To se splača vprašat lastnika predno kupiš, drugače pa vso srečo pri iskanju. Bi pa tudi jaz tako kot Bini raje priporočil G120, razlika v registraciji bo cca 50 eur, poraba pa max kak deci. Ko bo pa treba stopit na gas boš pa pri G120 bolj vesel zaradi več navora. :) 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji. 

 

Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI.

Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje. 

Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev. 

Pa dober nakup. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
dne 14. 9. 2020 ob 10:28 je kseb napisal:

G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji. 

 

Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI.

Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje. 

Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev. 

Pa dober nakup. 

Ne vem kje so tako visoke cene rednega servisa v primerjavi z drugimi znamkami? Vsi so nekje v 200€,gor dol 50€(opel,citroen,alfa,ford...)tiste prestižne pa raje ne glej! Ampak če je 50€razlike problem, potem ne glej avta v tem razredu ali pa greš k Pelkotu in bo čisto vredu za manj denarja. (če ni več v garanciji!) :whatever:

Napisano

Napisal sem mu moje mnenje o Mazdi 3. Kaj bo kupil se bo itak sam odločil.

Ni problem plačat servisa, bolj je problem občutek, da sem na suho nateg...., ko plačam za servis 250 eur, hkrati pa vem, da imajo druge znamke enak servis  ceneje in tam stane 150 eur.

 

dne 21. 9. 2020 ob 10:48 je Gregster napisal:

V bistvu je glih to fora mazde, da nima turbine. Ne more crknit🤫

Drži. Motor ima vse prednosti in vse slabosti motorja brez turbine.

Napisano

Servis C4 SpaceTourer 2019 letnik (na 15k km - 1 leto) ... 190 eur

Mazda 3 2016 letnik pri 33000 km (po 4 letih) ... 205 eur

Napisano

In katere so te druge znamke, ki imajo servis toliko ceneje? Kolikor berem drugje, je marsikje za primerljiv razred vozil nekje okoli 200€ ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

In katere so te druge znamke, ki imajo servis toliko ceneje? Kolikor berem drugje, je marsikje za primerljiv razred vozil nekje okoli 200€ ... 

Res je tako in to že 10let. Take cene so pri vseh v srednjem razredu ali nižjem srednjem. Na črno ali preko poznanstev je pa druga stvar. Rezervni deli so malo dražji, ker ni toliko replik ampak, ko kupiš avto moraš vedet, da so z njim določeni stroški in to je to. :nevem:

Napisano

servis je loh tm tm... k kej crkne oz izrabi... so pa cene pr japoncih...mazda honda itd... krepko visje... vem, imel obe znamki...  in r.deli  sploh rabljeni nedostopni ker jih je malo...

 

Napisano
pred 1 uro je gregc88 napisal:

servis je loh tm tm... k kej crkne oz izrabi... so pa cene pr japoncih...mazda honda itd... krepko visje... vem, imel obe znamki...  in r.deli  sploh rabljeni nedostopni ker jih je malo...

 

"Če kaj crkne" .:whatever: Pet let garancije potem pa slovo od nje, in je to to. :nevem:

Napisano

Res je, redni servis na 20t km/1leto za moj Picasso je prišel 140eur-170eur na uradnem servisu 10let nazaj , ko je bil avto nov. 

 

Zdaj je par desetakov ceneje (popust na starost ipd).

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
12 hours ago, Nejc1986 said:

Res je, redni servis na 20t km/1leto za moj Picasso je prišel 140eur-170eur na uradnem servisu 10let nazaj , ko je bil avto nov. 

 

Zdaj je par desetakov ceneje (popust na starost ipd).

 

Jaz sem pa v Mercatorju 10 let nazaj kupil kruh za 1,30 eur (pa se mi je zdel drag), zdaj je pa 2 eur...

 

Pa dobro ljudje kje vi živite, dajte malo pameti v glavo in ne verjemite vsega, kar folk napiše na forum.

Napisano
pred 9 urami je NevLado napisal:

 

Jaz sem pa v Mercatorju 10 let nazaj kupil kruh za 1,30 eur (pa se mi je zdel drag), zdaj je pa 2 eur...

 

Pa dobro ljudje kje vi živite, dajte malo pameti v glavo in ne verjemite vsega, kar folk napiše na forum.

Svaka čast, da se spomniš cene kruha izpred 10ih let . 

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 48 minutami je Bossek napisal:

Moje cene so za cca. 2 meseca nazaj (c4 je moj, mazda od starsev)

 

C4 servis v Logatcu

Mazda na Dolgem mostu

To je dokaj primerljivo,svsi so tu nekje.:party0035:

Napisano

Včasih je zelo velika razlika tudi med uradnimi servisi - tisti na podeželju oziroma vsaj nekaj deset kilometrov izven prestolnice znajo biti znatno cenejši. Potem si pa vsak izračuna, ali to odtehta čas in pot.

 

Sicer pa se tudi jaz komaj zadržim, ko mi na uradnem Mazda servisu reče, da bo redni servis z oljem in menjavo filtrov olja, zraka ter kabinskim filtrom cca. 250 evrov. Pa imajo s tem maksimalno pol ure dela, material pa jih ne stane 50 evrov.

 

Po drugi strani sem bil pa naravnost šokiran, ko sem pred novim letom na Citroen pooblaščenem servisu za vozilo, ki je celo dražje od Mazda 6, plačal malenkost več kot stotaka - in to vključno z njihovim oljem (0W30, pa še več ga rabi kot Mazda) in filtri.

 

Tako da - razlike pri servisih so. Ampak, če jim nihče ne reče "kaj se pa greste s temi cenami", se ne bo nič spremenilo.

 

Po drugi strani pa razumem tudi komentarje v smislu: hej, če imaš 20 jurjev za avto, boš imel tudi 250 evrčkov za servis. Ampak potem naslednji servisi, ko se menjajo še kakšne zavorne ploščice ali pa diski, spet zdivjajo na 500, 600 evrov.

 

In potem si raje rečem - klinc jih gleda - raje pri lokalnem mehaniku servis vsake 10 do 15 tisoč km za stotaka, kot pa pri 20 na uradnem za 250-300. Bo avto bolj vesel, denarnica pa tudi.

 

Matematika/enačba je sledeča (npr. za 60.000 km): 4x 100€ je manj od 3x 250€

Napisano

Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Poleg garancije je tu se asistenca oz. mobilna pomoc, ki je tudi vkljucena v ceno rednega servisa na pooblascenem servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
21 hours ago, mazdaman said:

Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali.

 

To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.

 

Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

 

To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.

 

Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...

Kar izvoli z novim avtom na tak servis,pa potem poročaj kako boš reševal zaplete s M.serviserjem ko ti ga ne bodo hoteli vzeti v delavnico! Kaj boš potem?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.