mazdaman Napisano 29. oktober, 2019 Prijavi Napisano 29. oktober, 2019 ne tako dobro kot Golfi , ki ga dobi? ceneje. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Scr3am Napisano 9. junij, 2020 Prijavi Napisano 9. junij, 2020 (urejeno) Mal se zanimam za nakup mazde 3 benz 1.6 2005. A Mogoce kdo pozna omenjeni avto in kako je s porabo olja. 1.6 naj bi rade popile malo olja. Trenutno ima 290k km prevozenih. Mazda Mazda3 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda3 1.6i TE, letnik:2005,1390 EUR :: www.Avto.net :: Popravljeno 9. junij, 2020 od Scr3am Citiraj
alko123 Napisano 12. september, 2020 Prijavi Napisano 12. september, 2020 (urejeno) Pozdrav vsem. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla. Popravljeno 17. september, 2020 od alko123 Citiraj
Bini Napisano 13. september, 2020 Prijavi Napisano 13. september, 2020 pred 20 urami je alko123 napisal: Pozdrav vse. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla. Za g 100 ne vem ampak z g 120 ni problemov in tudi stroški so primerljivi kar se vzdrževanja tiče. G 120 je boljši izbor, ampak izbor ter denar je tvoj. Srečno! 2 Citiraj
NevLado Napisano 13. september, 2020 Prijavi Napisano 13. september, 2020 On 9/12/2020 at 2:13 PM, alko123 said: Pozdrav vse. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla. Glede na trenutno znanje o teh motorjih so preživeli 7 let (od 2013) v večih izvedenkah Mazd brez problema. Servis imaš na 20 tisoč ali 1 leto, svečke pri 120 tisoč. Jaz sem G120 motor izbral ravno zaradi tega, ker so ga povsod priporočali kot enega izmed zanesljivejših, G100 ni bistveno drugačen v zasnovi razen kubitura. Imaš par foric glede Mazde 3 (prve izvedenke so imele probleme s poklopljivimi ogledali, touch screenom na sredini in nosilci motorja). To se splača vprašat lastnika predno kupiš, drugače pa vso srečo pri iskanju. Bi pa tudi jaz tako kot Bini raje priporočil G120, razlika v registraciji bo cca 50 eur, poraba pa max kak deci. Ko bo pa treba stopit na gas boš pa pri G120 bolj vesel zaradi več navora. 2 1 Citiraj
kseb Napisano 14. september, 2020 Prijavi Napisano 14. september, 2020 G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji. Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI. Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje. Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev. Pa dober nakup. 1 1 Citiraj
Gregster Napisano 21. september, 2020 Prijavi Napisano 21. september, 2020 V bistvu je glih to fora mazde, da nima turbine. Ne more crknit🤫 2 1 Citiraj
Bini Napisano 21. september, 2020 Prijavi Napisano 21. september, 2020 dne 14. 9. 2020 ob 10:28 je kseb napisal: G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji. Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI. Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje. Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev. Pa dober nakup. Ne vem kje so tako visoke cene rednega servisa v primerjavi z drugimi znamkami? Vsi so nekje v 200€,gor dol 50€(opel,citroen,alfa,ford...)tiste prestižne pa raje ne glej! Ampak če je 50€razlike problem, potem ne glej avta v tem razredu ali pa greš k Pelkotu in bo čisto vredu za manj denarja. (če ni več v garanciji!) Citiraj
kseb Napisano 22. september, 2020 Prijavi Napisano 22. september, 2020 Napisal sem mu moje mnenje o Mazdi 3. Kaj bo kupil se bo itak sam odločil. Ni problem plačat servisa, bolj je problem občutek, da sem na suho nateg...., ko plačam za servis 250 eur, hkrati pa vem, da imajo druge znamke enak servis ceneje in tam stane 150 eur. dne 21. 9. 2020 ob 10:48 je Gregster napisal: V bistvu je glih to fora mazde, da nima turbine. Ne more crknit🤫 Drži. Motor ima vse prednosti in vse slabosti motorja brez turbine. Citiraj
Bossek Napisano 22. september, 2020 Prijavi Napisano 22. september, 2020 Servis C4 SpaceTourer 2019 letnik (na 15k km - 1 leto) ... 190 eur Mazda 3 2016 letnik pri 33000 km (po 4 letih) ... 205 eur 1 Citiraj
Jest Napisano 23. september, 2020 Prijavi Napisano 23. september, 2020 In katere so te druge znamke, ki imajo servis toliko ceneje? Kolikor berem drugje, je marsikje za primerljiv razred vozil nekje okoli 200€ ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Bini Napisano 23. september, 2020 Prijavi Napisano 23. september, 2020 pred 3 urami je Jest napisal: In katere so te druge znamke, ki imajo servis toliko ceneje? Kolikor berem drugje, je marsikje za primerljiv razred vozil nekje okoli 200€ ... Res je tako in to že 10let. Take cene so pri vseh v srednjem razredu ali nižjem srednjem. Na črno ali preko poznanstev je pa druga stvar. Rezervni deli so malo dražji, ker ni toliko replik ampak, ko kupiš avto moraš vedet, da so z njim določeni stroški in to je to. 1 Citiraj
gregc88 Napisano 23. september, 2020 Prijavi Napisano 23. september, 2020 servis je loh tm tm... k kej crkne oz izrabi... so pa cene pr japoncih...mazda honda itd... krepko visje... vem, imel obe znamki... in r.deli sploh rabljeni nedostopni ker jih je malo... 1 Citiraj
Bini Napisano 23. september, 2020 Prijavi Napisano 23. september, 2020 pred 1 uro je gregc88 napisal: servis je loh tm tm... k kej crkne oz izrabi... so pa cene pr japoncih...mazda honda itd... krepko visje... vem, imel obe znamki... in r.deli sploh rabljeni nedostopni ker jih je malo... "Če kaj crkne" . Pet let garancije potem pa slovo od nje, in je to to. 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 24. september, 2020 Prijavi Napisano 24. september, 2020 Res je, redni servis na 20t km/1leto za moj Picasso je prišel 140eur-170eur na uradnem servisu 10let nazaj , ko je bil avto nov. Zdaj je par desetakov ceneje (popust na starost ipd). 1 1 Citiraj
NevLado Napisano 24. september, 2020 Prijavi Napisano 24. september, 2020 12 hours ago, Nejc1986 said: Res je, redni servis na 20t km/1leto za moj Picasso je prišel 140eur-170eur na uradnem servisu 10let nazaj , ko je bil avto nov. Zdaj je par desetakov ceneje (popust na starost ipd). Jaz sem pa v Mercatorju 10 let nazaj kupil kruh za 1,30 eur (pa se mi je zdel drag), zdaj je pa 2 eur... Pa dobro ljudje kje vi živite, dajte malo pameti v glavo in ne verjemite vsega, kar folk napiše na forum. 3 Citiraj
Nejc1986 Napisano 25. september, 2020 Prijavi Napisano 25. september, 2020 pred 9 urami je NevLado napisal: Jaz sem pa v Mercatorju 10 let nazaj kupil kruh za 1,30 eur (pa se mi je zdel drag), zdaj je pa 2 eur... Pa dobro ljudje kje vi živite, dajte malo pameti v glavo in ne verjemite vsega, kar folk napiše na forum. Svaka čast, da se spomniš cene kruha izpred 10ih let . 2 1 Citiraj
Bossek Napisano 25. september, 2020 Prijavi Napisano 25. september, 2020 Moje cene so za cca. 2 meseca nazaj (c4 je moj, mazda od starsev) C4 servis v Logatcu Mazda na Dolgem mostu 1 Citiraj
Bini Napisano 25. september, 2020 Prijavi Napisano 25. september, 2020 pred 48 minutami je Bossek napisal: Moje cene so za cca. 2 meseca nazaj (c4 je moj, mazda od starsev) C4 servis v Logatcu Mazda na Dolgem mostu To je dokaj primerljivo,svsi so tu nekje. Citiraj
dvorjan Napisano 25. september, 2020 Prijavi Napisano 25. september, 2020 Včasih je zelo velika razlika tudi med uradnimi servisi - tisti na podeželju oziroma vsaj nekaj deset kilometrov izven prestolnice znajo biti znatno cenejši. Potem si pa vsak izračuna, ali to odtehta čas in pot. Sicer pa se tudi jaz komaj zadržim, ko mi na uradnem Mazda servisu reče, da bo redni servis z oljem in menjavo filtrov olja, zraka ter kabinskim filtrom cca. 250 evrov. Pa imajo s tem maksimalno pol ure dela, material pa jih ne stane 50 evrov. Po drugi strani sem bil pa naravnost šokiran, ko sem pred novim letom na Citroen pooblaščenem servisu za vozilo, ki je celo dražje od Mazda 6, plačal malenkost več kot stotaka - in to vključno z njihovim oljem (0W30, pa še več ga rabi kot Mazda) in filtri. Tako da - razlike pri servisih so. Ampak, če jim nihče ne reče "kaj se pa greste s temi cenami", se ne bo nič spremenilo. Po drugi strani pa razumem tudi komentarje v smislu: hej, če imaš 20 jurjev za avto, boš imel tudi 250 evrčkov za servis. Ampak potem naslednji servisi, ko se menjajo še kakšne zavorne ploščice ali pa diski, spet zdivjajo na 500, 600 evrov. In potem si raje rečem - klinc jih gleda - raje pri lokalnem mehaniku servis vsake 10 do 15 tisoč km za stotaka, kot pa pri 20 na uradnem za 250-300. Bo avto bolj vesel, denarnica pa tudi. Matematika/enačba je sledeča (npr. za 60.000 km): 4x 100€ je manj od 3x 250€ 4 Citiraj
mazdaman Napisano 27. september, 2020 Prijavi Napisano 27. september, 2020 Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali.Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Jest Napisano 28. september, 2020 Prijavi Napisano 28. september, 2020 Poleg garancije je tu se asistenca oz. mobilna pomoc, ki je tudi vkljucena v ceno rednega servisa na pooblascenem servisu... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
dvorjan Napisano 28. september, 2020 Prijavi Napisano 28. september, 2020 21 hours ago, mazdaman said: Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali. To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd. Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ... Citiraj
Bini Napisano 28. september, 2020 Prijavi Napisano 28. september, 2020 pred 5 minutami je dvorjan napisal: To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd. Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ... Kar izvoli z novim avtom na tak servis,pa potem poročaj kako boš reševal zaplete s M.serviserjem ko ti ga ne bodo hoteli vzeti v delavnico! Kaj boš potem? Citiraj
dvorjan Napisano 28. september, 2020 Prijavi Napisano 28. september, 2020 Moj prvi naslednji klic bo na Mazda motor Slovenija, d.o.o. Če to ne bo zaleglo, pa dobijo pozdrav inšpektorja. Niso oni nad zakoni. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.