Skoči na vsebino

Mazda 6, 2.5l, avtomatski menjalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem s ?im se drugi vozijo, ?e se z 2.5l nezadovoljni, samo ta motor je odli?en, uglajen, ko je potrebno pa poka?e svojo mo? in to konkretno

Napisano

Jaz sem jo vozil to belo, pa nisem bil navdu?en. Mogo?e sem mislil kako bo to sekalo. Vsaj po ob?utku.

Pa niti ni, no v sport mode se je premaknila, ampak terja davek.. Glasnost.

 

Saj dizl se tudi zadere, ampak se mi je takrat zdelo da manj, Oz zaradi turbine je bil ob?utek precej bolj?i.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ja no , sej stvar preferenc. Sem bil pa prijetno presene?en ravno okoli tega, kako lepo tudi dizl zaropo?e ko ga zahodi? :) Verjeli ali ne :)

Napisano

Pol pa moram probat ta motor

2.5.benzin novej?i letnik..ne najdem kje testnega..obala ali okolica....lp

Napisano

Gelipter, ti sam vzem. Slab? kot zdej sigurno ne more bit. Jaz ga na?eloma nisem zaradi vleke prikolice, sicer bi konkretno o tem razmi?ljal :)

Napisano

Ce si zdaj zadovoljen z G165, potem bos itak z G194 tudi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jz sem prej vozil 2.0 benzin 147km,letnik 2008. Testiral sem novo verzijo s 165km,pa nisem zaznal nobene razlike napram moji stari Mazdi.

 

Ko sem se pa vsedel v 2.5l...2min,to je to

Napisano

Tejle 2,5 benzinarji bi morali imeti turbo in nekje blizu 300 konji?ev, da bi lahko rekli, da so rakete od avta.Tako pa motor 2.5 in niti 200.Tudi navora ni glih za prehvalit.

 

 

Napisano

Ne @Alex res ni, ampak. Je pa zelo lep pribli?ek na?im 150 tkam, testiral na CX-5 in ima mo?i dovolj, predstavljam pa si, da bo v ?estki ?e bolje zaradi aero- dinamike. Pa kaj sem ?e ugotovil, ?e ho?e? met benza, pa odzivnost, rabi? AT. Ker ro?no ne more? tako uglajeno ?altat v vi?je obrate za ve?jo mo?.

Napisano

Saj pravim da ta motor 2.5.benzin je ok..samo jaz bi ro?ni menjalnik..samo Avt.menjalnik se dobi 2.5.motor benzin..bom po po?akal do morca 2020 ..pride malo prenovljena Cx5..tudiM6 Benz je v igri...?e pa pri nas v SLO se ne bo dalo nabavit pa uvoz tujina..lp

Napisano

323, ugasni sarkazem :)

 

Mislim povsem resno (enkrat za spremembo). :)

 

Napi?em ponovno: za dizla ima 2.2 D skyactiv super zvok, ni robat v primerjavi z recimo bmw 2.0 dizli, renojevim 2.0 dci (podobna prostornina in mo?).

Napisano

Hvala 323, da pride taka izhjava iz pod tipkovnice lastnika bencinarja. Jaz je zato raje nisem napisal, ker bi se nekateri spet tolkli po kolenih od smeha.

 

Bi pa tudi sam vzel G194, ?e bi bila opcija ro?nega menjalnika. Avtomatika je za moje pojme tko tko. Sej ne re?em je komot in lepo se vozi, ampak ve? ali manj je to to. Res bi bilo zanimivo to sprobat, ?e bi se kje slu?ajno zmotili in nardili takega z ro?nim menjalnikom. ?e pa bi zraven bil ?e en tak mali turbo, da dvigne navor in posledi?no konje ?e v ni?jih obratih je pa to lahko popoln motor za tak avto. Ne rabi? 300 konjev ampak turbinskih je tud kakih 220-230 dovolj. Bistvo je, da ima? te konje na voljo v ?ir?em obmo?ju obratov kot pa da ima? nekje samo ostro ?pico.

33112_1.png

Napisano

V USA nudijo 2.5 T, 227KM, 310NM, 7.2 do 100km/h.

 

Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc.

 

Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom.

 

?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.

Napisano

Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,

oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela.

Napisano

Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc.

 

Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom.

 

?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.

Kolk pa mora zdr?at, da si zadovoljen z zanesljivostjo? 400kkm? Ne vem od kod taka fama, da se turbine takoj pokvarijo. :ne vem:

 

Dober ro?ni menjalnik odtehta vsako avtomatiko - in Mazda ima dober ro?ni menjalnik. Zakaj bi dajal ?e 1500 EUR zraven za automatiko in poleg tega nekoliko ubil zmogljivosti avtomobila ter pove?al porabo (1liter je hitro razlike, kar za moje pojme ni malo)? Pa spet pridemo na zanesljivost s katero si za?el. A avtomatika zdr?i 400kkm, ro?ni sigurno vsak. Vzdr?evanje enega ali drugega tudi ni primerljivo. Zamenjat olje na ro?nem ali avtomatskem?

 

Manual na avtomatiku je le beseda in nima veze z ni?emer, ?e vedno je zadaj avtomatski menjalnik. Meni osebno je pa? v?e?, da si dam ?e nekaj posla z ro?nim pretikanjem, po drugi strani manj kot povpre?en bencinar saj dizel zaradi navora rabi manj potrebe po premikanju prestavne ro?ice.

 

Je pa nekaj res - da po?asi lezejo proizvajalci stran od DSG menjalnikov (BMW-ga mislim da ?ist opu??a, ostali pa ga ve? ali manj pu??ajo le v evropi zaradi ugodne porabe enake ro?nemu) in se vra?ajo na klasi?ni s pretvornikom navora, ki je vseeno veliko bolj vzdr?ljiv kot pa DSG. Torej je Mazda z avtomatiko ?e vedno na pravi poti. :vesel:

33112_1.png

Napisano

Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.

Napisano

Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,

oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela.

 

Kera dva sta te navdu?la? Jaz sem mel zadnje ?ase na probi dva z DSG-jem in enih 5 elektri?arjev (sicer to niso glih avtomatiki), ter enga s CVT-jem pa me ni noben prepri?al. :ne vem:   

33112_1.png

Napisano

Prvi je biu DSG iz T-Roca. Drugi pa je biu mazdin iz CX-5. No dejansko sem preizkusil ?e CVT, ampak temu js nebi reku menjalnik, ker da ne bo pomote, tle se ni? ne menjuje :P

 

Navdu?ila sta me DSG in Mazdin tiptronic v smislu, da mi je ro?no sekven?no "pretikanje" oz. tipkanje dovolj, ker avto prestavi tam kam ho?e? in to izvede dost lep?e kot jst sam z ro?no menjavo. Menjanje 2 prestave ni?je mi pride v ro?nem prava umetnost, da nebi ustvarjal nepotrebnega cukanja. Je pa res to, da tole prestavljanje 2 prestave ni?je potrebuje? v bincinu, v dizlu pa tega ni. To vidim zdej, ko sem vozil eno in druigo, da dizel je ?e ro?ni "polavtomatski" res se ne ?alta veliko, za comfortno vo?njo.

 

Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav.

Napisano

 

 

Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav.

 

 

Tudi v rocnem nacinu prestavlja sam... Ni treba tiscat do rdecega polja... probaj iz rcimo 80 km/h, ko imas v peti ali sesti brzini, zmanjsati hitrost... pa bos videl, da ko bodo obrati prenizki, bo sam saltat v nizjo prestavo ...  Velja tudi obratno... ce imas v prvi in ne saltas sam, bo slej ko prej samo presaltal v visjo prestavo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj zato sem rekel polavtomatski. Na dol ?alta, navzgor se mi pa ?e ni zgodilo da bi ?altal sam, ?e sem nastavim manual mode.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.