ignacij Napisano 13. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. november, 2019 Ne vem s ?im se drugi vozijo, ?e se z 2.5l nezadovoljni, samo ta motor je odli?en, uglajen, ko je potrebno pa poka?e svojo mo? in to konkretno Citiraj
SpEkTr Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Jaz sem jo vozil to belo, pa nisem bil navdu?en. Mogo?e sem mislil kako bo to sekalo. Vsaj po ob?utku.Pa niti ni, no v sport mode se je premaknila, ampak terja davek.. Glasnost. Saj dizl se tudi zadere, ampak se mi je takrat zdelo da manj, Oz zaradi turbine je bil ob?utek precej bolj?i. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
ignacij Napisano 13. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. november, 2019 Pa to je to, ko pritisne? mora zarohneti, ne da je ko kavni mlin?ek. Citiraj
SpEkTr Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Ja no , sej stvar preferenc. Sem bil pa prijetno presene?en ravno okoli tega, kako lepo tudi dizl zaropo?e ko ga zahodi? Verjeli ali ne Citiraj
323 BA Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Za dizla je zvok res dober, verjetno ni 4 cilinderskega, ki bi imel bolj?i zvok. Citiraj
Gelipter Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Pol pa moram probat ta motor 2.5.benzin novej?i letnik..ne najdem kje testnega..obala ali okolica....lp Citiraj
SpEkTr Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Gelipter, ti sam vzem. Slab? kot zdej sigurno ne more bit. Jaz ga na?eloma nisem zaradi vleke prikolice, sicer bi konkretno o tem razmi?ljal Citiraj
Jest Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Ce si zdaj zadovoljen z G165, potem bos itak z G194 tudi ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
ignacij Napisano 13. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. november, 2019 Jz sem prej vozil 2.0 benzin 147km,letnik 2008. Testiral sem novo verzijo s 165km,pa nisem zaznal nobene razlike napram moji stari Mazdi. Ko sem se pa vsedel v 2.5l...2min,to je to Citiraj
Alex Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Tejle 2,5 benzinarji bi morali imeti turbo in nekje blizu 300 konji?ev, da bi lahko rekli, da so rakete od avta.Tako pa motor 2.5 in niti 200.Tudi navora ni glih za prehvalit. Citiraj
50keda Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Ne @Alex res ni, ampak. Je pa zelo lep pribli?ek na?im 150 tkam, testiral na CX-5 in ima mo?i dovolj, predstavljam pa si, da bo v ?estki ?e bolje zaradi aero- dinamike. Pa kaj sem ?e ugotovil, ?e ho?e? met benza, pa odzivnost, rabi? AT. Ker ro?no ne more? tako uglajeno ?altat v vi?je obrate za ve?jo mo?. Citiraj
Gelipter Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Saj pravim da ta motor 2.5.benzin je ok..samo jaz bi ro?ni menjalnik..samo Avt.menjalnik se dobi 2.5.motor benzin..bom po po?akal do morca 2020 ..pride malo prenovljena Cx5..tudiM6 Benz je v igri...?e pa pri nas v SLO se ne bo dalo nabavit pa uvoz tujina..lp Citiraj
323 BA Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 323, ugasni sarkazem Mislim povsem resno (enkrat za spremembo). Napi?em ponovno: za dizla ima 2.2 D skyactiv super zvok, ni robat v primerjavi z recimo bmw 2.0 dizli, renojevim 2.0 dci (podobna prostornina in mo?). 1 Citiraj
Boss Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Hvala 323, da pride taka izhjava iz pod tipkovnice lastnika bencinarja. Jaz je zato raje nisem napisal, ker bi se nekateri spet tolkli po kolenih od smeha. Bi pa tudi sam vzel G194, ?e bi bila opcija ro?nega menjalnika. Avtomatika je za moje pojme tko tko. Sej ne re?em je komot in lepo se vozi, ampak ve? ali manj je to to. Res bi bilo zanimivo to sprobat, ?e bi se kje slu?ajno zmotili in nardili takega z ro?nim menjalnikom. ?e pa bi zraven bil ?e en tak mali turbo, da dvigne navor in posledi?no konje ?e v ni?jih obratih je pa to lahko popoln motor za tak avto. Ne rabi? 300 konjev ampak turbinskih je tud kakih 220-230 dovolj. Bistvo je, da ima? te konje na voljo v ?ir?em obmo?ju obratov kot pa da ima? nekje samo ostro ?pico. 1 Citiraj
ignacij Napisano 13. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. november, 2019 V USA nudijo 2.5 T, 227KM, 310NM, 7.2 do 100km/h. Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc. Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom. ?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje. Citiraj
SpEkTr Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 V manual je ?e vedno pol avtomatika Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
50keda Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela. 1 Citiraj
Boss Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc. Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom. ?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.Kolk pa mora zdr?at, da si zadovoljen z zanesljivostjo? 400kkm? Ne vem od kod taka fama, da se turbine takoj pokvarijo. :ne vem: Dober ro?ni menjalnik odtehta vsako avtomatiko - in Mazda ima dober ro?ni menjalnik. Zakaj bi dajal ?e 1500 EUR zraven za automatiko in poleg tega nekoliko ubil zmogljivosti avtomobila ter pove?al porabo (1liter je hitro razlike, kar za moje pojme ni malo)? Pa spet pridemo na zanesljivost s katero si za?el. A avtomatika zdr?i 400kkm, ro?ni sigurno vsak. Vzdr?evanje enega ali drugega tudi ni primerljivo. Zamenjat olje na ro?nem ali avtomatskem? Manual na avtomatiku je le beseda in nima veze z ni?emer, ?e vedno je zadaj avtomatski menjalnik. Meni osebno je pa? v?e?, da si dam ?e nekaj posla z ro?nim pretikanjem, po drugi strani manj kot povpre?en bencinar saj dizel zaradi navora rabi manj potrebe po premikanju prestavne ro?ice. Je pa nekaj res - da po?asi lezejo proizvajalci stran od DSG menjalnikov (BMW-ga mislim da ?ist opu??a, ostali pa ga ve? ali manj pu??ajo le v evropi zaradi ugodne porabe enake ro?nemu) in se vra?ajo na klasi?ni s pretvornikom navora, ki je vseeno veliko bolj vzdr?ljiv kot pa DSG. Torej je Mazda z avtomatiko ?e vedno na pravi poti. Citiraj
ignacij Napisano 13. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 13. november, 2019 Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke. Citiraj
Boss Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela. Kera dva sta te navdu?la? Jaz sem mel zadnje ?ase na probi dva z DSG-jem in enih 5 elektri?arjev (sicer to niso glih avtomatiki), ter enga s CVT-jem pa me ni noben prepri?al. :ne vem: Citiraj
50keda Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Prvi je biu DSG iz T-Roca. Drugi pa je biu mazdin iz CX-5. No dejansko sem preizkusil ?e CVT, ampak temu js nebi reku menjalnik, ker da ne bo pomote, tle se ni? ne menjuje Navdu?ila sta me DSG in Mazdin tiptronic v smislu, da mi je ro?no sekven?no "pretikanje" oz. tipkanje dovolj, ker avto prestavi tam kam ho?e? in to izvede dost lep?e kot jst sam z ro?no menjavo. Menjanje 2 prestave ni?je mi pride v ro?nem prava umetnost, da nebi ustvarjal nepotrebnega cukanja. Je pa res to, da tole prestavljanje 2 prestave ni?je potrebuje? v bincinu, v dizlu pa tega ni. To vidim zdej, ko sem vozil eno in druigo, da dizel je ?e ro?ni "polavtomatski" res se ne ?alta veliko, za comfortno vo?njo. Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav. Citiraj
Jest Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav. Tudi v rocnem nacinu prestavlja sam... Ni treba tiscat do rdecega polja... probaj iz rcimo 80 km/h, ko imas v peti ali sesti brzini, zmanjsati hitrost... pa bos videl, da ko bodo obrati prenizki, bo sam saltat v nizjo prestavo ... Velja tudi obratno... ce imas v prvi in ne saltas sam, bo slej ko prej samo presaltal v visjo prestavo ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 13. november, 2019 Prijavi Napisano 13. november, 2019 Saj zato sem rekel polavtomatski. Na dol ?alta, navzgor se mi pa ?e ni zgodilo da bi ?altal sam, ?e sem nastavim manual mode. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.