Skoči na vsebino

Mazda 6, 2.5l, avtomatski menjalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.

Marsikdaj je krivda v uporabniku. ?e dela? z avtom, kot svinja z mehom bo? uni?il vse. Ljudje pritiskajo mrzle avte, uga?ajo pregrete in podobno. Pri turbotih je res treba malo bolj pazit in upo?tevat priporo?ila, medtem, ko pri NA je to res bolj trotlziher. Tukaj se strinjam, ampak ?e se dr?i? vsaj tistih bolj osnovnih zadev bi tudi turbo moral zdr?at v ve?ini primerov. Ja seveda, lahko pa se zgodi tudi kaj nepredvidenega in ve? kot ima dolo?ena stvar komponent ve?ja je verjetnost, da bo kaj ?lo narobe.

33112_1.png

Napisano

Saj zato sem rekel polavtomatski. Na dol ?alta, navzgor se mi pa ?e ni zgodilo da bi ?altal sam, ?e sem nastavim manual mode.

No sj a ni to poanta? A kdaj ho?e?, da ti avto ugasne v peti prestavi oz. bo? kdaj stisnu sklopko v peti zarad prenizkih obratov in potem nadaljeval v isti prestavi? Ne vem ?e :D Downshifting mi je logi?en in nimam ni? proti, zdej pa, da bi zarad tega reku, da to ni manual mode ... ne vem, teoreti?no ni, prakti?no pa neb reku, da ni, kve?jemu ti menjalnik pomaga, da ne dela? bedarij.

 

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

Napisano

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

 

Jaz govorim iz lastnih izkusenj s prejsnjo sestico (2013) in sedanjo CX-5 (2017)... Kako imajo drugi modeli pa ne vem... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No sj a ni to poanta? A kdaj ho?e?, da ti avto ugasne v peti prestavi oz. bo? kdaj stisnu sklopko v peti zarad prenizkih obratov in potem nadaljeval v isti prestavi? Ne vem ?e :D Downshifting mi je logi?en in nimam ni? proti, zdej pa, da bi zarad tega reku, da to ni manual mode ... ne vem, teoreti?no ni, prakti?no pa neb reku, da ni, kve?jemu ti menjalnik pomaga, da ne dela? bedarij.

 

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

 

Tudi 2.5T AT bojda ne ?alta navzgor v mazdi 6, ostane ne blokadi. Morda pa v CX-5 to dela, ker ne gre za "?portni model", torej je o?itno CX-5 NSUV: non sports utility vehicle. ;)

Napisano

Celo,v prirocniku pise, da ce dalj casa vozis s previsokimi orbati, da lahko sam salta ...

 

post-10-0-55805800-1573661027_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

turbina ima (bi morala imeti) ?ivljensko dobo motorja, ?e se z njo dela pravilno.. torej se motorja ne tera dokler olje ni ogreto in se ne uga?a mo?no razgretega motorja (da turbina ?e prakti?no ?ari) ?e si ga prej na polno ti??al po avtocesti (primer uga?anje na bencinskih ?rpalkah) in pa seveda redna menjava motornega olja..

sam sem imel ?e nekaj turbo motorjev (tudi preko 200.000km) in na nobenemu se ni sli?alo kak?no ?vi?ganje turbine, kaj ?ele okvara..

Napisano

Sam da vsko?im, pri SkyActiv motorju in pokvarjeni turbini, se predvsem govori o odpovedi turbine zaradi izpadlega zati?a lopute pri modelih izdelanih pred FL 2015. Kasnej?i letniki na sre?o nekih reportov na to temo nimajo.

Napisano

Tko po 2 tednih sem se navadil avtomatike ko dedek copat.

 

Ker pa sem avto amater imam seveda amaterko vpra?anje:

 

Ko sem uporabljal ro?ni menjalnik, sem si pri zaustavljanju vedno pomagal z menjanjem v ni?je predstave. To lahko naredim tudi na avtomatiku z ro?nimi predstavami.

Glede na to, da gre za avtomatski menjalnik me zanima ali to lahko kaj ?koduje menjalniku ali je to ok?

Napisano

Pojma nimam, zato spra?ujem preventivno, da nisem kej spregledal, ker od avtomatike poznam samo avtomatski aparat za kavo.

Napisano

Prave potrebe po tem ni, edino zavore bodo malce manj trpele, ?e bo? to prakticiral. Ne ?koduje pa menjalniku, edino vedno bo? moral tipkat z obvolanskimi komandami, kar malce zmanj?a udobje, avtomatski menjalnik ima z razlogom besedo "avtomatski" v imenu. :)

Napisano

Saj ce spustis gas itak sam prestavlja v nizjo prestavo, sploh pa pri voznji navzdol, pa se Iloop se tako napolne hitro.

 

Ce je konkreten klanec, ne salta navzdol... edino ce sklopis "Sport mode", potem motor malo bolj zavira, ker ne salta visje ... se mi pa zdi, da je to samo pri bencinarju ... Ali pa ce vklopis tempomat, da vzdrzuje hitrost ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za klanec navdol zna sam nekako 'zalokat' ?altungo. Zadnji? sem to videl, ko smo ?li tam proti kranjskem raku po makadamu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kje vse uporabljaš te baterije, da jih toliko potrebujes? Da slucajno ford ne laufa na AAA  😆.
    • Izgleda fino-sem že gledal...je "pospravljeno itd...a ni "razširljivo,in ima slabost,ki je zame NOGO. Rad uporabljam skupaj celice z čim bolj enako kapaciteto-na vsako prilepim papirček z vrednostjo...in pri teh kovčkih ni šanse,da vidiš. Jaz uporabljam te "plastične"...lahko celice obrnem,da takoj vidim na čem sem....moram še kaj tega kupiti,k mi zmanjkuje🙄 https://www.aliexpress.com/item/1005002457333734.html?spm=a2g0o.productlist.main.27.485f17bayM00Vl&algo_pvid=c3cffbd2-31b1-494e-b2b6-7ae655140866&algo_exp_id=c3cffbd2-31b1-494e-b2b6-7ae655140866-13&pdp_npi=4%40dis!EUR!0.81!0.57!!!0.81!0.57!%40211b81a317366859444397220ef0a8!12000020723433328!sea!SI!720042727!X&curPageLogUid=RlLsxhWzCgr3&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A    
    • Trustmaster 300 je v redu volan. 👍
    • Ker je ravno govora o vrtalnih vpenjalnih glavah...pa dajmo en prispevek. Bom napisal,kaj je bilo pri moji Makiti HP 2031...zna biti že cca. 30 let,od kar jo imam🙄 Takrat moj prvi "vrtalni stroj",ki sem ga kupil predvsem,ker je imel montirano Metabojevo legendarno vpenjalno glavo Futuro Top. To je nooora glava...ni,da ni,a z eno slabostjo,za katero jaz takrat nisem vedel...očitno tudi Makita ne,ker po enem letu prodaje,tega stroja niso več ponujali z to glavo. Gre za to-ta glava je narejena za stabilne stroje le z desnim tekom...in se ob obremenitvi sama "zategne"...torej,če sveder "zdrsne",samo porineš in gaaaas,in glava zategne😲. A pri desnem vrtenju se avtomatsko "odpre"!!! Za določene namene je "ni je boljše",a za moje potrebe-napačna. Aamozatezna glava Futuro Top 13 mm, 1/2" - 636602000 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Aamozatezna glava Futuro Top 13 mm, 1/2   In takrat "butelj",sem mislil,kako bom "prišparal",in v Kranju pri Iskri-servisu kupil "plastično" samovpenjalno glavo z zaklepom od francoske firme LFA...tudi danes to še obstaja... 196306-3 - Hitrovpenjalna vrtalna glava WWW.MAKITA.SI Najbližji trgovec   Makita Hitrovpenjalna vrtalna glava 13 set, 196306-3 - PRODAJA IN SERVIS ORODJA WWW.METALKA-SERVIS.SI Za model: DDF453, DHP453, DF457D, HP457D, 6391, 8391, 6381, 8381   Ni bilo dolgo,in se je dobesedno "razletela"...in,da ne govorim o zaklepanju-nikoli ni držala,kot bi morala.   In sem segel globlje v žep,in kupil industrijsko LFA-522 brez zaklepanja in nenormalno masivno konstrukcijo-celo zategovalni obroč je krogljično ležajen in tesnjen z O-ringi itd...res noro masivna glava-ko zategneš,pusti odtis na svedru😲 Evo-"moja" makita-dober stroj👍   Mogoče bi si lahko zaželel še konstant elektroniko in regilacijo obratov (je samo na "gas")...a je toliko bolj robustna... Glavni ležaj že nekaj časa "ropota"...sem veliko betona premešal z njo😅,in jo je "skupil"...moram enkrat kupiti ležaj,in ga zamenjati🙄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.