Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 ? ELEKTRI?EN AVTO ZA OKOLJE ? IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

EV avto se bo naro?ilo, ko bo znana krivulja DC polnenja, ?e ?e ni potrpljenja na testno vo?njo po?akat. Na ta vlak v prednaro?ilu dokler ni prvih realnih testov ljudi, ki se s tem ubadajo malodane poklicno in ve?inoma to objavljajo na YT in FB nima smisla skakat. Bo preve? novitet v naslednjih letih. Je pa res, da se prednaro?ilo lahko tudi umakne.

 

Sicer pa sem ?e vedno mnenja, da je ?as ?e za enga dizla zvozit, ker ponudba EV-jev predvsem pa dobavljivost je ?e obupna in ?e vsaj 3-4 leta bo tako, ?eprav je za naslednji 2 leti najvljenih kar precej zadev.

 

Kupit avto za 10-12 let potem pa vedno na chargerju ?akat, da mi morda obseg 30% kapacitete fila s 40kW nima smisla. Trenutno je stega stali??a uporabna Tesla 3 in Audi E-tron ter morda ?e kak EQC. So pa drug drug cenovni rang. Ampak  raje na par tednov tistih 50 l nafte vr?ev v tank. Vse ostalo je bolj kot ne ?i?aj in ?akakaj. Tudi, ?e le prakrat mese?no rabi? delat 300-400 km (pot na obrobje SLo in domov za nas, ki smo v osr?ju male dr?ave) pomeni to poleti pri WLTP 200 km vsaj 2 polnenji po 25-30 min in ?e vsaj 20%  ve? pozimi. WLTP pri EV bi moral obsegat le  kapaciteto baterije med 10 in 80%. Upo?tevat 100% kapacitete je nesmisel, ker se z visokim polnenjem in nizkim praznenjem povzro?a degradacijo.

 

Skratka tole je mestni SUV, ki bo zelo malokrat videl dal?e ture. ?e bo v dolo?eni izvedenki zraven tudi agregat je seveda zgodba povsem druga?na.

Napisano

EV-ji bodo v prvi dekadi svojega obstoja o?itno velik kompromis. Baterij je premalo in jih kot ka?e jih ?e dolgo bo. Japonci morda sploh nimajo namena v avte dajat ve?je baterije.

Se odlo?it, da bo? vedno moral polnit ker niti v tako majni dr?avi kot je SLO ne more? prek pol dr?ave brez pavze, ?e bo seveda zadosti EV polnilnic se mi trenutno nikakor ne zdi smiselno. Se za preve? neumnosti energija porablja, da bi se sam ?el na lignit vozit.

 

Nekaj MX30 se bo sigurno tudi v SLO prodalo. Je pa ? koliko jih bo za mali SLO trg sploh namenjenih v naslednjih letih. Tu zadaj je potem sevda ?e vzdr?evanje. 50-100 vozil letno recimo. Kje bo rentabilen servis za to pokrivat glede na to da rednega vzdr?evanja prakti?no ni. Okvar pa naj bi pri EV tudi bilo relativno malo. No Tesla sicer kot nov izdelovalec vozil dokazuje nasprotno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.